Vehaksen karvaton kulli

• Viestiketjun aloittaja Ihanaa
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ihanaa
Ihanaa kun joku kehtaa olla alastomana ulkona.Käyn kävely lenkillä Vehaksessa ja yhdessä pihassa on hoikka mies usein alasti ulkona eikä ujostele yhtään.Karvaton kulli sillä on,ai kun kiva katella tulee käveltyä joka päivä ohi että näkyisikö Vehaksen karvatonta kullia.terv.Lenkkeiliä Taivassalosta

T....?
Ihanaa kun joku kehtaa olla alastomana ulkona.Käyn kävely lenkillä Vehaksessa ja yhdessä pihassa on hoikka mies usein alasti ulkona eikä ujostele yhtään.Karvaton kulli sillä on,ai kun kiva katella tulee käveltyä joka päivä ohi että näkyisikö Vehaksen karvatonta kullia.terv.Lenkkeiliä Taivassalosta
Kesällä varmaan tarkoitat,nakuilu on ihan jees ja mahdollisuus tulla nähdyksi tuntuu ihan ???.

Viimeksi muokattu:
utelias
Uteliaana olen seurannut kesäisin miehen nakuilua hoikka kaveri kokonaan karvaton.Olen jutellut usein mukavia hänen kanssaan,eikä ujostellut yhtään itse en kehtaisi.Mutta pimpasta ajoin karvat pois.

Viimeksi muokattu:
Pyöräilijä
Tulis kesä niin näkis Harrin kokonaan karvatonta vartaloa.

Viimeksi muokattu:
Naapurin muija
Tästä naapurista olen vuosia katsellut Harrin puuhaamista
Kesällä on tapana aamulla ja saunan jälkeen runkata siinä saunan edessä,ja aika kauan sitä kullia vatkataan.Mutta kiva on katsella.

poslari bobby
Jep,kyllä poslari onparas.kun eka kerran ajelin karvat,niin runkkasin 5 tuntia putkeen,ja kesässä on parasta,kun voi olla alasti auringossa ja nussia/runkata estottomasti,jos naapuri katsoo,sen kiihottavampaa

Flikka 65
Karvattoman kullin runkkaamista olisi kiva katsella
ja vielä kivampi saada.Tänä kesänä täytyy päästä Harrin nussittavaksi mistäs sen löytää ja tunnistaa?

Sirpa
Älkäämme välittäkö ahdasmielisistä,itse olen Taivassalossa mökillä aina alastomana naapuri katselee oikeastaan mukavaa kekkaloida karvaton pillu paljaana.

VANHEMPI PARI
JOO KYLLÄ MAMMAN KANSSA MÖKILLÄ OLLAAN MOLEMMAT ALASTI ULKONA TEHDÄÄN PIHA TÖITÄ JA VÄLILLÄ NUSSITAAN MAMMA POLVILLAAN TYÖNNÄN KYRPÄÄ SISÄÄN,SELLAISTA KIVAA TÄÄLLÄ LINNALUODON SUUNNALLA.TUNNETAAN SUOMISEN HARRIKIN ON OLLUT TÄÄLLÄ KANSSAMME TYKKÄÄ NAISISTA JA MIEHISTÄ.

Haavola
Tykkää kuulemma vanhoista naisista ai kun pääsisi pitelemään karvatonta kalua ja imemään sitä oikein kunnolla.
Haavolan mettän reunasta kattelin kun Harri runkkas kulliaan saunan edessä,kyllä Se mun näki mutta jatko vaan,kauan Se vatkas ennen kun sai tulemaan.Mukava runkkaripoika tykkää kun saa esitellä itseään toisille.Ei ole muut noin rohkeita.terv.ULLA

Viimeksi muokattu:
Ritu
Tänään helteellä Harri korjas puita sisään oli alasti koko päivän.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä