Musta tuntuu, että Bathmate vain pahentaa kaartumisongelmaa tai tuo kasvun myötä sen paremmin esille. Jollain venyttimellä homma saattaisi korjaantua, sillä venyttäessä lyhyemm
än puolen paisuvainen on jo aiemmin venytyksessä, eikä pidemmässä puolessa ole vielä mitään venytyksen tunnetta. Onko siis kukaan käyttänyt näitä? Haluaisin valintasuosituksia?
Luin jostain, että ei sulla mitään varsinaista maksimia tule vastaan. Kasvu vain hidastuu ja voi olla, että kasvun ollessa hidasta homman luovuttaa helpommin. Onhan näitä tarinoita vuosikymeniä venyttäneistä/pumpanneista, joille mittaa on tullut ihan hirveästi.
Mulle tuli heti alkuun pari senttiä muutaman kerran jälkeen. Jälkeenpäin olen ajatellut, että kyse on ollut varmaan virheellisestä lähtömitasta, kun niin helposti tuli. Siitä jatko on ollut vaikeammassa. Välillä käy 2 cm pidempänä, mutta välillä taas palautuu siihen aiempaan melkein. Eli kasvua 1-4cm riippuen alkumitan oikeudesta ja päivästä. Tämä kuulostaa kyllä ihan kannattavalta, mutta paksuutta en ole kyllä saanut ainakaan mittaustarkkuuden ottaen huomioon. Sitä juuri eniten kaipaisin, sillä mulla on ohut, vain 11cm ympärys. Just oli jokin naisten kysely, jossa oli otsikko "Koolla ei ole väliä", mutta oli, että paksuudella on todellakin väliä.