Itse törmäsin kuiviin orgasmiin ensimmäisen kerran noin kymmenen vuotta sitten kun hain apua yliherkkyyteeni, eli laukesin mielestäni ja harmikseni niin nopeasti. Lisäksi minulle, ja uskon että monelle muullekin miehelle, käy niin että siemensyöksyn jälkeen terskani on niin herkkä että en pysty jatkamaan ja into rakastella lopahtaa myös henkisesti, joskus useammaksi päiväksi.
Ohjaajani kertoi minulle kuivista orgasmeista. Aluksi en uskonut että olisi mahdollista saada ns. kuivia orgasmi ja useampia peräkkäin ja siten nauttia rakastelusta pitempään.
Nyt vuosien harjoittelun jälkeen voin sanoa että kymmenenkin nautinnollista orgasmia on mahdollista saavuttaa päivässä. Eikä se ole pois myöskään seuraavan päivän nautinnoista.
Moniorgasminen mies : opas parempaan seksiin : vinkkejä joihin jokaisen miehen tulisi tutustua
Moninkertainen orgasmi : seksin salaisuuksia pareille
Kuivien orgasmien saloihin pääsee mm. ylä olevin kirjojen avulla. Kirjat löytyvät Helsingin kirjastoista.
Kuivat orgasmit näyttävät myös kiinnostavan ihmisiä koska ensimmäistä kirjaa on kirjastoissa 15 kpl ja niistä vain kolme oli äsken hyllyssä. Toista kirjaa on 12 kpl ja hylyssä 2 kpl.
Vain kirjoja lukemalla ei opi vaan se vaatii, ainakin omalta osaltani, paljon harjoittelua ja onneksi olen saanut asiantuntevaa ja kannustavaa ohjausta harjoitteluuni.
Ketjussa kirjoitellaan että kuivat orgasmit vaatisivat tantrisia harjoituksia. Omalta kohdaltani voin sanoa että harjoitteluni on ollut kuin mikä tahansa ”urheilu” suorituksen harjoittelu. Eli paljon toistoja.
Mikä sitten on kuiva orgasmi ja miten se eroaa siemensyöksyllisestä orgasmista.
Siitä, jos jotakin kiinnostaa, seuraavassa kirjoituksessani.