miltä tuntuu toisinpäin?

• Viestiketjun aloittaja miltä tuntuu toisinpäin?
  • Ensimmäinen viesti
miltä tuntuu toisinpäin?
Olen aika ihmeissäni, kaksi viimeistä suhdetta olen joutunut lopettamaan hyvin itsekkäistä syistä, itsekkäistä muttei minun itsekkyydestäni vaan naisen.

Molemmissa suhteissa seksi toimi oikein hyvin ja alun jälkeen kun asiat tasaantuivat ja haluttiin lisä potkua sänkyyn - tilattiin leluja.

Naiselle erittäin iso dildo 30x7cm ja minulle tosi kireä fleshlight. Ensin hoidettiin seksi perinteisesti yhdessä ja sitten extreme pleasurea. Naiset olivat tietenkin kuin toisella galaksilla tämän dildon kanssa eikä mikään ihme, kaikki tietää miten "täysi" emätin ja sen venytys tekee suurta nautintoa ainakin osalle naisista.

Ongelmat alkoivat kun pyysin että sisään laukeamisen sijasta nainen hoitaa laukeamiseni fleshlightin kanssa(30 min kuumassa vedessä ennen käyttöä kuten myös liukuvoide kuumassa vedessä 30 min). Kun nainen näki miten paljon enemmän nautintoa todella kireä ja kuuma liukas fleshligt tuotti minulle verrattun hänen emättimeensä niin hän loukkaantui. Toinen alkoi itkeä ja valittaa etten rakasta enkä välitä hänestä enää? Toinen aloitti monen päivän murjotuksen ja mykkäkoulun. (tunnustan että olen tyhmä kun menin tekemään saman virheen kahteen kertaan - tilaamaan jättidildon ja fleshlightin)

Miten tämä oikein menee? Miltä miehestä tuntuu katsoa kun nainen laukeaa aivan eri tavalla dildon kanssa kuin miehen? pitäisikiö minunkin loukkaantua ja alkaa itkemään? Olin aluksi aivan ällikällä lyöty - tämän piti olla vain lisämauste.

Seuraavassa suhteessa ei dildoja eikä fleshlightia. On tosi kurja olo kun ainakin nämä naiset olivat niin lapsellisen itsekkäitä. Joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköön.

Suosittelen hyvää komminikaatiota ja aikuismaista käyttäytymistä jolloin osataan ajatella myös miltä vasta puolella tuntuu.

Hyvää kevättä kaikille ja lepposia rakastelu hetkiä.

Mies43v.

tunnustelijanainen
Olemme melkein samanikäinen pari ja täytyy myöntää että olin tyytyväinen kun mies luopui fleshlightistaan puhtaanapitovaikeuksien takia. Minuakin häiritsi nähdä ja kuulla hänen nautintonsa sitä käyttäessä koska se tosiaan vaikutti siltä kuin hän olisi nauttinut seksistä enemmän kuin kanssani. Onneksi uutta laitetta ei ole ilmestuyt; hän on "tyytynyt" käsiini, suuhuni ja pimpsaani.

Itse en käyttäisi noin suurta dildoa, tyydyn hieman pienempään vibraattoriin ja hän nauttii katsellessaan kun käytän sitä. Se kiihottaa häntä runkkaamaan tai kiskaisemaan vehkeen pois ja asettumaan itse sen paikalle.

Olisikohan sulla vain huono tuuri kumppanien suhteen? Tiedän muutamassa suhteessa käytettävän molempia ja tyttökaverit on maininneet tuon saman eli etteivät oikein haluaisi miestensä käyttävän fleshlightia koska heille tulee riittämättömyyden tunne. Mutta he itse kyllä käyttävät seksileluja kuten minäkin.

On varmaan vaikeaa löytää partneria jolle käy kaikki ja jonka kanssa voi puhua asiat avoimesti ja rehellisesti. Toivon, että sinun kohdallesi sellainen sattuisi ihan pian...

tasapuolisuutta
Joo kyllä löytyy kaikenlaisia ihmisiä mutta tasapuolisuus on vähin mitä hyvään seksi elämään tarvitaan.

Ei voi olla että on täysin normaalia että vain naiset saisivat venytellä itseään ja mies ei saisi kokea kunnon tuntemuksia samoin eri lelujen kanssa.

Niinka ap sanoi miltä miehestä sitten pitäisi tuntua kun nainen sekoaa ison dildon kanssa? hyväksyä noin vaan ja naisella kuitenkin oikeus kokea riittämättömyyden tunnetta?

Fysiologiat ovat erit miehillä ja naisilla mutta ei se voi olla esteenä suureen nautintoon leluilla tai ilman.

Toivon että ap löydät jonkun vähän terveemmällä itsetunnolla varustetun naisen jonka kanssa voit tehdä mitä vain mutta tasapuolisuudella.

Toinen mies.

Yhteistyössä