Kaikki toiveeni ovat liian "roiseja"

• Viestiketjun aloittaja tilleritalleri
  • Ensimmäinen viesti
tilleritalleri
Mieheni mielestä toiveeni ovat liian roiseja. Haluaisin, että esileikiksi minua suudeltaisiin ja kosketeltaisi kunnolla, kaikkialta. Kunnolla tarkoittaen: otetaan kunnolla kiinni, vedetään tiukasti lähelle, puristetaan pakaroista, otetaan rinnoistakin kunnolla kiinni, imetään nännejä, annetaan suuseksiä, käytetään mahd.leluja samalla jne. Tämä on kuulemma liian roisia, mieheni ei halua tehdä näin roiseja asioita.

Mitä hän haluaa tehdä? Hivellä minua sormenpäillään kaikkialta. Hitaasti liuúttaen pitkin selkää, jalkoja, käsivarsia, minun maatessa hiljaa aloillani. No, tällainen kosketus unettaa minua. Ei sytytä millään tavoilla seksuaalisesti. Mutta se on miehelleni tarpeeksi kilttiä ja viehkoa. Nainen, joka antaa vain hitaasti sivellä ja hivellä itseään kaikkialta muualta kuin vaginasta, on kuulemma huomattavasti kiltimpi ja viehkompi??

Ihmettelen, mitä mieheni SAA siitä, että minä sen kuin makaan enkä selkeästi saa mitään kiihoiketta hänen hivelystään ja vaivun melkein puoliuneen.

Kuitenkin minun tulisi olla valmis seksiin tämän hivelyn myötä, koska hänestä se on oikea tapa koskettaa. Itse hän ei kuitenkaan halua vastaavaa hivelyä, unettaa kuulemma, eikä kiihota.

Mutta minun on haluttava, suostuttava, oltava viehko ja kiltti. Jotta hän saa kokea olevansa miehekäs, sanoi hän.

Kuulemma kokee olevansa hellä ja huomioiva, kun koskettaa minua näin hivelemällä, VAIKKA minä en siitä saa irti mitään.

Mitä helvettiä??

Mies50
Just joo, näinhän se vaan menee. Olen aina ollut sitä mieltä että ihmisten, siis parisuhteessa olevien, seksiä nyhjäävien, pitää olla suht koht samalla "tasolla" seksualisuutensa suhteen. Te ette selvästikään sitä ole.
Siinä vaan käy niin, että tulet jossain vaiheessa täyteen "silittelyä" ja etsit itsellesi paremmin sopivaa seuraa.
Itse olen törmänyt ikäisiini naisiin, melkein aina pitkistä suhteista eronneisiin, jotka ovat juuri noita silittelijöitä. Ja arvaa vaan, heidän miehensä ovat lähteneet matkaan toiminnan naisten kanssa, jotka ovat enemmän "roiseja".
Tiedän tarkkaan mistä kirjoitat, itsekin haluan toisinaan roisimpaa menoa, silloin ei silittely ole paikallaan. Itse kun haluaa kunnon menoa niin on outoa kuulla naisen suusta esim. että rumia ei saa puhua rakastellessa.
Niin se vaan menee, että enemmän kumppaneita kokenut haluaa monipuolisempaa seksiä.

tilleritalleri
Just joo, näinhän se vaan menee. Olen aina ollut sitä mieltä että ihmisten, siis parisuhteessa olevien, seksiä nyhjäävien, pitää olla suht koht samalla "tasolla" seksualisuutensa suhteen. Te ette selvästikään sitä ole.
Siinä vaan käy niin, että tulet jossain vaiheessa täyteen "silittelyä" ja etsit itsellesi paremmin sopivaa seuraa.
Itse olen törmänyt ikäisiini naisiin, melkein aina pitkistä suhteista eronneisiin, jotka ovat juuri noita silittelijöitä. Ja arvaa vaan, heidän miehensä ovat lähteneet matkaan toiminnan naisten kanssa, jotka ovat enemmän "roiseja".
Tiedän tarkkaan mistä kirjoitat, itsekin haluan toisinaan roisimpaa menoa, silloin ei silittely ole paikallaan. Itse kun haluaa kunnon menoa niin on outoa kuulla naisen suusta esim. että rumia ei saa puhua rakastellessa.
Niin se vaan menee, että enemmän kumppaneita kokenut haluaa monipuolisempaa seksiä.
Niin no, omalla kohdallani kyse ei ole seksikumppanien määrästä. Mieheni on vasta 3 .seksikumppanini, vaikka ikää on minulla jo +40. Kysymys on vaan laadusta:) Ja tässäkohdin nimenomaan siitä, että esileikkien tarkoitus kait olisi saada minutkin syttymään ja haluamaan- silittelyllä se ei onnistu. Mutta äijä kokee olevansa MIES vain silittelemällä vaikka makaisin sitten kuinka kuolleena kuivana lahnana tahansa. Luulis nyt , että mies kokee olevansa MIES silloin kun nainen toiminnasta kiihoittuu , kastuu ja haluaa. Mutta eipä meillä...

Viimeksi muokattu:
Mies50
Aivan, olen huomannut että aika vähällä "laadulla" ihmiset tulee toimeen sektaillessaan. Kuten kirjoitin, meillä jotka haluamme enemmän halujemme mukaista "laatua", ongelmaksi tuleekin sopivan kumppanin löytäminen. Ihmiselle kun kuitenkin on tärkeää saada halunsa tyydytettyä.

Jummallista
Niin no, omalla kohdallani kyse ei ole seksikumppanien määrästä. Mieheni on vasta 3 .seksikumppanini, vaikka ikää on minulla jo +40. Kysymys on vaan laadusta:) Ja tässäkohdin nimenomaan siitä, että esileikkien tarkoitus kait olisi saada minutkin syttymään ja haluamaan- silittelyllä se ei onnistu. Mutta äijä kokee olevansa MIES vain silittelemällä vaikka makaisin sitten kuinka kuolleena kuivana lahnana tahansa. Luulis nyt , että mies kokee olevansa MIES silloin kun nainen toiminnasta kiihoittuu , kastuu ja haluaa. Mutta eipä meillä...
Miksi ihmeessä sittten tuon miehen otit?
Kai sen jo seurusteluvaiheessa huomasit, onko ja pitikö olla komea ja varakas?

Viimeksi muokattu:
tilleritalleri
Aivan totta, kyllähän sen jo parin kolmen kerran jälkeen näkee mistä aineista vastapeluri on tehty.
Yleensä eka kerta kertoo jo kaiken.

No alkuunhan mies vetosi vain heikkoon itsetuntoonsa. Kait sitä nyt pitää ymmärtää tiettyyn rajaan asti. Aika kylmää touhua ois, jos toinen sanois, että olen epävarma siitä mitä teen, että lähe nyt vittuun siitä sinä epävarma ihminen. Alkuun varmaan yrittikin enemmän olla mieliksi. Nyt kun suhde vakiintunut, alkanut tulemaan enemmän ja enemmän ongelmia, joiden takia suhde kyllä vaakalaudalla. En uskalla nuolla, en uskalla koskea, leluja nyt ei ainakaan, en uskalla tehdä aloitetta, en uskalla koskea tavalla josta pidät, en uskalla sitä tai tätä tai oikeestaan yhtään mitään muuta kuin panna vaan kuin aropupu, kovaa ja nopeasti. Olen kuulkaa ollut ymmärtäväinen jne, että en totisesti ole mikään pelottava pirttihirmu. Oikeastaan kaikki sen "pelot" iskevät heti, kun mun eteeni tulisi tehdä jotain, mikä tuottaisi nautintoa minulle. Jos minä ehdotan jotain joka tuottaisi nautintoa hänelle, kaikki käy, ei pelota ns. yhtään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä