Multiorgasmi

• Viestiketjun aloittaja Totta?
  • Ensimmäinen viesti
Totta?
Onko totta että nainen laueta useamman kerran peräkkäin?
Jotkut väittävät että kyllä voi, toisaalta on kuultu, että jo se on urbaani legenda, että nainen laukeaisi edes kerran varsinaisessa yhdynnässä?
no niin naiset, miten asia on. Kuinka moni laukeaa useammankerran peräkkäin. Asiallisia vastauksia. Tässä on nyt tiukka väittely käynnissä, sanokaa totuus.

Multiorgasmi.
Ilta-Sanomissa oli jokunen vuosi sitten kohu uutinen yhdysvalloissa kehitetystä orgasmivoiteesta Creme Vitara, jota hieromalla naisen genitaalialueelle nainen saisi multiorgasmeja.

Artikkelissa todettiin lisäksi, että voiteesta ei ole mitään apua, mikäli naisen verestä puuttuu Oksitosiini niminen aivolisäkehormoni, joka aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, on edellytyksenä emättmen kostumiselle, sekä orgasmin saamiselle.

Oksitosiinihormoni poistuu naisen verestä, mikäli nainen on vihainen, äkäinen, tai huonolla tuulella, sillä adrenaliinihormoni syrjäyttää oksitosiinihormonon naisen verestä, eikä naine syty, eikä kiihoitu, yrittipä mies mitä tahansa.

Toisinsanoen kysymyksessä on naisen erektio-ongelma. Mikäli naisella ei synny ""seisokkia"" genitaalialueella, niin eipä nännit sojota, eikä klitta stondaa, häppäreihin ei vitrtaa tarpeeksi verta, emätin ei kostu, eikä orkkuja tule.

Toisaaltaan vikaa voi olla myös alapään hermopäätteissä ja klitoriksen esinahassa, eli klitorishupussa, joka peittää klitoriksen, kuten miehellä esinahka peittää terskan. Tällöin klitoris ei stimuloidu yhdynnässä ja näinollen nainen ei myöskään koe seksuaalista nautintoa. -Eli joillakin naisilla alapää on mennyt ihan vituksi.

nainen
Totta on. Ja niitä voi tulla todella monta peräkkäin. Parhaimmasta kerrasta en pysty muistamaan juuri mitään, enkä varsinkaan orkkujen lukumäärää. Seuraavana päivänä vatsa-, pakara- ja reisilihakset olivat kipeinä... ja sentään olin selälläni koko ajan ;).

Nainen vaan
Meitä naisia taitaa olla hyvin erilaisia. Minä ainakaan en saa yhtä orkkua enempää. Enkä sitäkään pelkällä sisään-ulos tekniikalla. Tarvitaan muutakin hyväilyjä.

Miten lie
Mitä ne peräkkäiset orgasmit on?

Minä saan yhden, sitten hyvässä lykyssä vähän ajan päästä toisen ja jos mies on vielä innokas niin kolmaskin on mahdollinen. Harvemmin tosin. Siinä vaiheessa mies on yleensä jo ihan loppu ja niin olen minäkin.

Eli ei meillä mitään minuuttikaupalla kestäviä multiorgasmeja saada.

Eräs
Sepäs sattui. Mun vaimo saa kalulla vaikka kuin paljon orkkuja, hetikun loppuu niin uusi tulee ja niistä ei loppua tule.. Ennen kuin häneltä loppuu veto.. Niin myös minulta.. Ja tää on tosi..

tarja
Kyllä nainen voi saada vaikka kymmenen orkkua ihan herkästi. Nimimerkillä kokemusta on. Niitä on vähän eritasoisia, aluksi vähän vaimeampia, mutta orkku jää vähän niinkuin ""päälle"" ja seuraava on aina kovempi, eikä sieltä välillä tulla alas. Vasta sitten, kun akti on ohi, niin palaa maan pinnalle pikku hiljaa. Ah sitä tunnetta kun on nirvanassa orkkuhuumassaan....

outo
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs;6689066:
Sepäs sattui. Mun vaimo saa kalulla vaikka kuin paljon orkkuja, hetikun loppuu niin uusi tulee ja niistä ei loppua tule.. Ennen kuin häneltä loppuu veto.. Niin myös minulta.. Ja tää on tosi..

Siis etkö tiedä että vaimisi näyttelee orgasmin?? :)heheh

Yhteistyössä