Usein olen matkustanut ja erilaisissa työpaikkojen menoissa ollut. Aika kilttiä menoa on ollut. Yksi pomo petti näkyvästi reissuilla, mutta sen tiesi pienen firman väki jo muutenkin.
Naiset ei kovin helposti ala "häsläämään" työkavereiden ja varsinkaan useamman kanssa, koska pitäähän sitä työtä pystyä jatkamaan sitten arkenakin ja jutut leviäisi varmasti. Joten ne pelot niistä työkavereista on aika turhia. Ellei sitten ole "varma pala" jo muutenkin. Se että jotain tapahtuisi reissulla aivan tuntemattoman kanssa menee sitten niihin parisuhde -kiemuroiden piikkiin. Eli onko kotona kaikki kunnossa jne..
Minulla vaimo tehnyt miespuolisen työkaverinsa kanssa työmatkoja noin pari kertaa vuodessa.
Ovat siis kahdestaan työmatkalla. Ennen matkaa käy ylikierroksilla ja on hyvin aktiivinen sängyssä.
Työ matkan jälkeen väsynyt ja voipunut. Mustasukkaisuuttahan se aiheutti, vaimo kielsi mitään tapahtuneen. Ärsytti lähinnä se valehtelu, että jotain olisi tapahtunut ei se , että paneskeli toisen kanssa. Hävettää tunnustaa , mutta ratsasin vaimon alus vaatteita ja reisille pakattiin mukaan sukkanauha liiviä tai reissun jälkeen päällimmäisensi alusvaatteisiin ilmestyi minun ostamia halkio pöksyjä.
Lopulta kerran viiniä maistellessa otin asian puheeksi ja sanoin lähteväni , jos en saa tietää totuutta.
Vaimo kertoi lopulta heidän naivan työpäivän päätteeksi. Kertoi sen olevan pelkkää seksiä ja ikänä ei voisi kuvitella lähtevän tämän työ kaverin mukaan. On hyvä naimaan ja tietää miten nainen otetaan.
Totuus helpotti minua. Lopulta tilanne on mennyt siihen, että jatkavat vaimo minun suostumuksella työ panojaan. Ehkä seksi elämämme on muuttunut tämän takia kiihkeämmäksi. Mies saa varattua rouvaa ja minä saan kiihkeänä käyvää vaimoa. Kukaan ei tiedä tätä pikku järjestelyä.
Niin minulle vaimo ei ole antanut lupaa vieraisiin ja tyydyn tähän.
Näin meillä. M 58