Jatkuvasti haluava nainen.

  • Viestiketjun aloittaja Välillä liikaa
  • Ensimmäinen viesti
Välillä liikaa
Mun naiseni haluaa välillä kokoajan naida. Ikäiseni naiset halu kokoajan. Sillä on halut vaikka onkin vanhempi, välillä kesken leffan pitää ruveta tai saunassa/suikussa/keittiössä ja missä haluukin ykskaks. Onko muita naisia jotka haluu monta kertaa päivässä ja yölläkin herättää naimaan.
 
Haluava nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä liikaa;10541072:
Mun naiseni haluaa välillä kokoajan naida. Ikäiseni naiset halu kokoajan. Sillä on halut vaikka onkin vanhempi, välillä kesken leffan pitää ruveta tai saunassa/suikussa/keittiössä ja missä haluukin ykskaks. Onko muita naisia jotka haluu monta kertaa päivässä ja yölläkin herättää naimaan.

En mä nyt ihan noin paljon, mutta sikäli oon samassa veneessä naisesi kanssa, että mieheni antaa ihan liian vähän seksiä, oikea pihtari. Mulla taas on seksi koko ajan mieles, mutta hän ei omien sanojensa mukaan ole koskaan ollut niin kiinnostunut seksistä. Välillä ärsyttää, välillä suututtaa ja itkettää. Toivon vaan koko ajan, että tilanne muuttuis, mutta mihinkä se nyt muuttuis muuhun kuin vain huonompaan.
 
saan koska vaan
Mulla on sama "ongelma" että aina tekee mieli mutta onneksi mulla on sellainen kundikaveri joka on samalla aaltopituudella ja näin ollen kumpikin saa niin usein ku haluaa. Ihanaa että mulle on käynyt näin hyvä tuuri miehen kanssa, ei tartte elää puutteessa. En tiedä mistä nää halut johtuu mutta eikös ne hormooneista ole kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
yx vaan
En mä nyt ihan noin paljon, mutta sikäli oon samassa veneessä naisesi kanssa, että mieheni antaa ihan liian vähän seksiä, oikea pihtari. Mulla taas on seksi koko ajan mieles, mutta hän ei omien sanojensa mukaan ole koskaan ollut niin kiinnostunut seksistä. Välillä ärsyttää, välillä suututtaa ja itkettää. Toivon vaan koko ajan, että tilanne muuttuis, mutta mihinkä se nyt muuttuis muuhun kuin vain huonompaan.
Annan, jos saan myös rakastaa sinua... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mistä
Alkuperäinen kirjoittaja Apu löyttyy.;10542684:
Mun mies on oikeen sohvaperuna, ei halu tai kykene kun haluttas. Onneksi naapuriin muutti 17v kundi ja meillä menee kovaa jatkuvasti päivisin tosi monta kertaa. Oon 57v mutta hormoonit hyrrää, Kundi anttaa mulle välillä 15 toista kertaa päivässä haluttaa kokoajan(olen onnellinen nykyään).

HALUISIN noin ihanan kundin, joka pystys. Joskus olen ollut kahden pojan kanssa kun oma ei pystynyt. Kyllä siinä pari päivva vierähti molemmat olivat samaan aikaan sisälleni. Toinen oli tosi nuori mutta seiso jatkuvasti. Kiva saada kunnolla nuorta kun ei kotona saa. Käyn etsimässä poikia jotka antaa kunnolla, kyllä niitä välollä löytyy kun näyttää rintojaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
kelpais
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä;10544782:
HALUISIN noin ihanan kundin, joka pystys. Joskus olen ollut kahden pojan kanssa kun oma ei pystynyt. Kyllä siinä pari päivva vierähti molemmat olivat samaan aikaan sisälleni. Toinen oli tosi nuori mutta seiso jatkuvasti. Kiva saada kunnolla nuorta kun ei kotona saa. Käyn etsimässä poikia jotka antaa kunnolla, kyllä niitä välollä löytyy kun näyttää rintojaan.
Kyllä haluin usein kun en kotona saa. Kerran hain pojille alkosta juotavaa kun olivat niin nuoria, menin mukaan ottamaan. Niitä oli viisi kun ne halus katsella rintoja ja muutakin kun riisuin, Siinä sai eri kokosta ja paksuusta kokoillan ja moneen kertaan. Oli kiva aamulla kävellä kotiin kun poikien spermat valu housuihin. Olen 50+ mutta käyn vielläkin poikien luona kylässä usein. Ei tarvii kotona odotta jos joskus seisois kun saa kerralla kunnolla. Kokeilkaa(vai oletteko jo?).
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Mies50
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11649743:
Ei ne munaa haluu, vaan kyrpää, joka on siinä munien yläpuolella. Tarjoa sitä!

Hyvä Jonttu, kirjoitat järkeä, kuten niin usein. Merkillisesti ne vaan kirjoittelee munista, mut eikös ne ole niitä pääsiäisen juttuja.
 
Munista
Vanha asia on tuo munajuttu, kolme munaa siis miehillä juttujen mukaan yleensä vaikka minunkin mielestä olis vaan kaks munaa ja kullikka siihen päälle.

Olen jo vanha mies mutta ihmettelen nykymenoa, minun nuoruudessani vain miehet olivat aina kiimassa, itsekin olin. Nykyään on paljon helpompaa, kiima iskee harvemmin eikä palleihin enää panemattomuus koske läheskään yhtä paljon kuin nuorempana. Kerran pari päivässä on riittävä määrä orkkuja ja joskus voi tasasena kautena mennä pari päivääkin ettei muista koko juttua. Sitten joku mimppi ihanainen särkee rauhan ja taas pitää ryhtyä.

Sanon sinulle alottanut nainen, että homma hoituu ajan myötä. Niin, olikohan se tämä viestiketju mihin meinasin vastata, no ei kai se pahasti pieleen mennyt.
 
ujhmkuyk
Vanha asia on tuo munajuttu, kolme munaa siis miehillä juttujen mukaan yleensä vaikka minunkin mielestä olis vaan kaks munaa ja kullikka siihen päälle.

Olen jo vanha mies mutta ihmettelen nykymenoa, minun nuoruudessani vain miehet olivat aina kiimassa, itsekin olin. Nykyään on paljon helpompaa, kiima iskee harvemmin eikä palleihin enää panemattomuus koske läheskään yhtä paljon kuin nuorempana. Kerran pari päivässä on riittävä määrä orkkuja ja joskus voi tasasena kautena mennä pari päivääkin ettei muista koko juttua. Sitten joku mimppi ihanainen särkee rauhan ja taas pitää ryhtyä.

Sanon sinulle alottanut nainen, että homma hoituu ajan myötä. Niin, olikohan se tämä viestiketju mihin meinasin vastata, no ei kai se pahasti pieleen mennyt.

Naisilla halut lisääntyvät iän myötä, eli ongelma pahenee vain koko ajan. Nuorena en ollut yhtään kiinnostunut seksistä enkä sitä harrastanut melkein ollenkaan, mutta nyt lähestyessä 50 v se on mielessä koko ajan ja haluaisin monta kertaa joka päivä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Seidi
Mun naiseni haluaa välillä kokoajan naida. Ikäiseni naiset halu kokoajan. Sillä on halut vaikka onkin vanhempi, välillä kesken leffan pitää ruveta tai saunassa/suikussa/keittiössä ja missä haluukin ykskaks. Onko muita naisia jotka haluu monta kertaa päivässä ja yölläkin herättää naimaan.
Kyllä on minäkin haluan seksiä monta kertaa päivässä minäkin olen, vanhempi nainen seksiä on ihanaa on kamalaa kun täytyy olla pillu märkänä eikä saa munaa mutta onneksi hieroma sauvat on keksitty haluan paljon orgasmeja et ole yksin ongelmasi kanssa
 
Viimeksi muokattu:
panopuu
Kyllä niitä todella on. Estottomia, jopa irstaita naisia, jolla koko ajan toosa käy märkänä.
Yhden vallattoman kanssa vietin muutaman vuoden, mutta sitten alkoi maine mennä ja tajusin lopettaa.
 
Seidi
Kyllä niitä todella on. Estottomia, jopa irstaita naisia, jolla koko ajan toosa käy märkänä.
Yhden vallattoman kanssa vietin muutaman vuoden, mutta sitten alkoi maine mennä ja tajusin lopettaa.
Ei tartte olla irstas jos haluaa seksiä se on kuin huumetta huumeenkäyttäjien täytyy saada joka päivä huumeita sama asia seksissä seksuaalisuudelleen ei voi mitään minä en ole irstailija jos siksi himo iskee sille ei voi mitään
 
Viimeksi muokattu:
panopuu
Ei tartte olla irstas jos haluaa seksiä se on kuin huumetta huumeenkäyttäjien täytyy saada joka päivä huumeita sama asia seksissä seksuaalisuudelleen ei voi mitään minä en ole irstailija jos siksi himo iskee sille ei voi mitään

Osuit naulan kantaan tuossa huumejutussa. Joskus naiselle ( myös miehelle ) seksi on niin yli kaiken, että se hallitsee ja villitsee aina vaan pahemmin. Sitä on saatava lisää ja rivompaa.
Miehestä tehdään panopuu ja loppujen lopuksi pelkkä puu, jolla voi irstaasti tyydyttää itseään.
 
vierailija
Voihan sen dildon laittaa päiväksi sinne pimppiin, ja lähtee kävelylle, niin tulee ne orgasmit kokajan.
No tuli vaan mieleen.
Tuskinpa ne orgasmit ihan niin tulee ja käveleminen dildo sisällä tekee kipeää, se dildo kun ei pimppiin ihan kokonaan mahdu, osa siitä jää ulkopuolelle, josta aiheutuu sitten hiertymiä alapään iholle, puhumattakaan emättimen herkistä limakalvoista.

Mutta ketjun aiheesta: minäkin olen jatkuvasti haluava nainen, olen ollut sitä aina, mutten ole kuitenkaan addiktoitunut seksiin: olen aika laiska lähtemään etsimään seksikumppania, tai hankkimaan edes netistä seksiseuraa. Pahimmat halutukst sitten hoidetaan urheilemalla ja kun olo käy täysin sietämättämäksi, sitten voi jo harkita miehistä apua. Dildot eivät ole minua koskaan osanneet tyydyttää niin hyvin kuin aito ja alkuperäinen mies.
 
Onnistuva mies.
No dildoajatus oli sitten huono.
Miehistä kuvitelmaa vain.

Melko hyvältä kuulosti, kun aito mies on diltoa parempi.

Tarkoittaako tuo kokoajan halukkaana oleminen sitä, että olette jatkuvasti kosteana.
Tai mistä minä tiedän vaikka kosteutta olisi silloinkin, kun halukkuutta ei ole.
Ainakin luulisi olevan niin, jos on hyviä muistoja aiemmista seksikerroista, niin sitä hyvää tunnelmaa jää kaipaamaan.
Ainakin minä ajattelen hyviä tuntemuksia, ja tuntuuhan se ajatuskin mukavalta, ja myös näkyy.
Onneksi tuntemus myös häviää vähitellen.
Voipi sitten taas tulla uudelleen.
Paras hetki on se alku suurenemisen.
Tunteekohan naiset sen oman turpoamisen miellyttävänä?
 
Onnistuva mies.
Ei tartte olla irstas jos haluaa seksiä se on kuin huumetta huumeenkäyttäjien täytyy saada joka päivä huumeita sama asia seksissä seksuaalisuudelleen ei voi mitään minä en ole irstailija jos siksi himo iskee sille ei voi mitään
Nyt oli kyllä niin hyvin sanottu, että yhdyn jokasanaan.
Itse olen ajatellut, mutta en ole uskaltanutkäyttää tuota vertausta.
En minäkään mielestäni ole irstas, koska ne nätitkin sanat seksuaalisuudesta johtaa hyvään lopputulokseen.
Puhe vaikka alastomuudesta johtaa johtaa miellyttävään lopputulokseen.
Tai vaikka kuuntelisi luentoa seksuaalisuudesta.
 
vierailija
No dildoajatus oli sitten huono.
Miehistä kuvitelmaa vain.

Melko hyvältä kuulosti, kun aito mies on diltoa parempi.

Tarkoittaako tuo kokoajan halukkaana oleminen sitä, että olette jatkuvasti kosteana.
Tai mistä minä tiedän vaikka kosteutta olisi silloinkin, kun halukkuutta ei ole.
Ainakin luulisi olevan niin, jos on hyviä muistoja aiemmista seksikerroista, niin sitä hyvää tunnelmaa jää kaipaamaan.
Ainakin minä ajattelen hyviä tuntemuksia, ja tuntuuhan se ajatuskin mukavalta, ja myös näkyy.
Onneksi tuntemus myös häviää vähitellen.
Voipi sitten taas tulla uudelleen.
Paras hetki on se alku suurenemisen.
Tunteekohan naiset sen oman turpoamisen miellyttävänä?
Emättimen sisällä on samanlaista limakalvoa kuin suussa ja aivan kuten suun limakalvot ovat kosteana koko ajan, niin on emättimenkin, kuivat emättimen limakalvot aiheuttavat kipua ja altistavat erilaisille tulehduksille. Panetuksen tunne ei sinällään liity kosteana olemiseen, vaikka kiihottuessa kosteus lisääntyy, vaan se on (luulisin) samanlainen tykyttävä tunne sisällä mitä mieskin voi kokea peniksessään kiihottuessaan.

minulle alapään kudosten turpoaminen (tarkoitan tässä tosiaan kaikkia alapään kudoksia, jotka turpoavat seksuaalisesti kiihottuessa, en pelkästään emättimen seinämien turpoamista) tuntuu pääsääntöisesti hyvältä, lisäksi on se kuuluisa "pakotuksen" tunne, mitä olen miestenkin kuullut kuvailevan. Uskon tuon pakotuksen tunteen liittyvän lisääntyneeseen verenkiertoon ja se tunne on ainakin minulla joskus ärsyttäväkin ja saatan tulla hyvinkärsimättömäksi, jos ollaan vaikka sängyssä ja mies tuossa kohdin pitkittää tarpeettomasti - tieotisesti taitiedostamattaan sisälleni asettumista. rtosin usien mieskin haluaa sen pakotuksen tunteen aikan akäydä jo tositoimiin, näin olen ainakin kuullut niiltä miehiltä, joiden kanssa asia on tullut puheeksi.
 

Yhteistyössä