Pillu hellänä
Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pillu hellänä;11498314:Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pillu hellänä;11498314:Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
Minä vaihdoin isokullisen normaalikulliseen ja sain ekat orkut. Isokullisen kanssa ei tullu.
Kun on iso ja löysä väljä vittu niin sellaisen omistava nainen tarvitsee isoa kullia .Mulla kävi ihan päinvastoin. Otin mitättömän pienikaluisen miehen rinnalle jätiikaluisen rakastajan ja alkoi orgasmeja tulla.
Koolla on iso merkitys.
Kun on iso ja löysä väljä vittu niin sellaisen omistava nainen tarvitsee isoa kullia .
Riippuu miehestä, ei kalun koosta. Kohdalleni on kerran sattunut melko isolla varustettu mies, joka kuvitteli, että iso kalu riittää. Mulle riitti kerta hänen kanssaan. Toisaalta ystävättäreni, jonka miehellä on huomattavan iso kalu, on usein maininnut kuinka erinomainen rakastaja hänen miehensä on. Joten ei yleistetä.Alkuperäinen kirjoittaja Pillu hellänä;11498314:Miten kertoa miehelle niin että se uskoisi ettei pelkkä iso kalu tee seksistä hyvää? Mies tuntuu vain innostuvan enemmän kun sille huomauttaa että sen kalu sattuu.
Samalla pitäis poistaa kaikki ämmät joiden ÄÖ on kengannumeroa pienempi tai joiden pillu tuntuu jäähallilta josta on sammutettu valot.kaikki sellaiset pojat joiden kalun mitta jäisi alle 20 sentin ammuttaisiin välittömästi . Näin saataisiin hillittyä ylikansoitusta ja samalla päästäisiin jalostamaan isokaluisia miehiä . Saisiko tälläinen aloite kuinka suuren kannatuksen ?
Riippuu miehestä, ei kalun koosta. Kohdalleni on kerran sattunut melko isolla varustettu mies, joka kuvitteli, että iso kalu riittää. Mulle riitti kerta hänen kanssaan. Toisaalta ystävättäreni, jonka miehellä on huomattavan iso kalu, on usein maininnut kuinka erinomainen rakastaja hänen miehensä on. Joten ei yleistetä.
Kalun koko on ikuinen naisten keskuudessa käytävä puheen aihe ja tuli mieleeni että eikö suomeen voitaisi tehdä sellainen laki joka säätäisi 18 vuotta täyttäneille pojille kalun mittaus pakon ja että kalun minimi pituus erektiossa pitäisi olla 20 cm , kaikki sellaiset pojat joiden kalun mitta jäisi alle 20 sentin ammuttaisiin välittömästi . Näin saataisiin hillittyä ylikansoitusta ja samalla päästäisiin jalostamaan isokaluisia miehiä . Saisiko tälläinen aloite kuinka suuren kannatuksen ?
Vaihda ukkoa. Rynkyttäjä on aina rynkyttäjä kalun koosta riippumatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikketin;11498400 ) Mut silti mulle tulee ylpeä olo siitä että en ole kanan kulli =) Miksi =)? Me miehet... Ja egomme... Toiset ostaa AUdin toiset Bemarin mulle riittää Senttini =) ROses are red and violet are blue:Kanan kulli? Sinulla puuttuu jotakin muutakuin biologiaa. Kanalla on vain peräreikä.
Meille, joille _Naiset_ ovat tykästyneet, meillä on sentään kunnon kukon kulli.
Tämän Ulkomaan kielesi meillä on mukaan ihan COCK, sinulla ei ole, vaan kanan anus.
Se on samakuin mitä tyttöystäväni sanovat minulle
Se on kivun ja nautinnon rajamailla ;D
(21cm)
Mut silti mulle tulee ylpeä olo siitä että en ole kanan kulli =) Miksi =)? Me miehet... Ja egomme... Toiset ostaa AUdin toiset Bemarin mulle riittää Senttini =)
ROses are red and violet are blue, mikketins cock is so fucking huge
Kertoiko ystävättäresi vai tarkistitko itse miehen kalun koon?