Onpas tyhmiä vastauksia.
Itse en pidä spontaanista anaaliseksistä, en halua että pepusta tulee ylläreitä jotka eivät ole seksikkäitä ja siksi anaali kuuluu ainakin minulla osastoon valmisteltu ja suunniteltu seksi..Suolihuuhtelu, vähän ruokaa ennen, ja tohon avaamiseen käy parhaiten pehmeä jellydildo jolla voin itse varovasti alottaa anaaliseksin ennenkun mies laittaa kalunsa sisääni. Liukuvoide on ehdoton asia.
Peppuseksi ei aluks ollut musta mikään seksikäs juttu. Ajattelin peppua ulostusreikänä jossa ei ole mitään seksikästä. Kundit haluaa kuitenkin anaalia melkeen aina. Kylvyssä olen harjotellut peppuun panemista dildolla itsekseni jotta totuin tunteeseen että jotain pannaan sinnekin. Opin aika nopeasti että saan orkut nopeammin jos sormetan tai panen itseäni dildolla peppuun samalla kun masturboin. Sitä kautta se homma alkoi tuntua seksikkäämmältä ja aloin tykätä. Moni frendi ei pidä anaalista muuten yhtään ja tekee sitä vaan kundin vaatimuksesta. Jos opettelee rauhassa ja koklaa omat tuntemukset niin huomaa et peppukin on erogeeninen alue ja pelkästä peppuseksistäkin saa joskus orkut. Kenenkään ei pitäis tehdä jotain seksihommaa vaan siksi että mies vaatii vaan kyllä sen pitää tuntua hyvältä molemmille.