Miehen pukeutuminen häiritsee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ala tätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miten alkoi:
Jopa vanhempani ja ystavani ovat sanoneet, etta sina olet paljon tyylikkaampi kuin mies.

Olisipa erikoista, jos ystäväni tulisivat kertomaan, että olenko minä tyylikkäämpi vai tyylittömämpi kuin kumppanini. Outoo....

No niinpä: "Siis toi sun miehes on NIIN paljon tyylikkäämpi kuin sinä. Ette kyllä yhtään sovi yhteen. Eikö yhtään hävetä tuollaisen komituksen rinnalla? Mua ainakin hävettää sun puolestas. Tosi noloa."

Kannattaa naisena aina ennen seurustelun alkua katsoa kriittisesti minkälainen työmaa on kyseessä kunkin miehen kohdalla.

Mies nimittäin pitää itse kouluttaa, mutta niin että mies ei huomaa että häntä koulutetaan. Sinun pitää todella rakastaa miestä niin paljon, että rakkaus kestää sen että mies on juntti.

Resuinen mies on hankala tapaus, koska miehelle yleensä vaatteet ovat "hänen oma asiansa" ja suurin osa mieheistä loukkaantuu yli äyräidensä jos hänen valintojaan kritisoidaan.

Lisäksi usein vastauksena on "logiikalla" naisen lyöminen eli tässä muutamia repliikejä joihin kannattaa etukäteen varautua ettet menetä hermoja itse tilanteessa. Hermojen menetys vie miestä takapakkia aina siis menee 3 kuukauden suostuttelu ja manipulointityö hukkaan yhdestä riidasta. Koska naisen raivo tekee miehestä entistä itsepäisemmän.

1.
"tää paita on kuule on ollut mulla jo vittu 20 vuotta, että älä sinä ala siinä sanomaan mitä vikaa siinä on"

2.
"Jos vaate on mukava päällä niin mikä vika siinä on? Nämä reikäiset housut vuodelta 1985 taipuvat polvesta istuessa ja mahdollistavat jalan edestakaisin liikkeen kävellessä. Minun tarkoitukseni ei ole pelleillä vaatteilla vaan päästä ne päälläni paikasta a paikkaan b." Ja tällä mies samalla raivostuttaa naisen, koska perimmäinen merkitys on se että nainen on tyhmä koska haluaa "pelleillä vaatteilla" ja mies ei. koska pelleily on pilkallinen ilmasu.

Sitten suutut, ja mies sanoo sinulle että "jos minä pidän vaatteita pelleilynä niin ei se silti tarkoita sitä että SINÄ olisit pelle"
Ja tätä rataa. Tällä lauseella mies taas raivostuttaa naisen siten, että lause pitää sisällään merkityksen: että nainen pitää ITSEÄÄN pellenä miesten sanomisen takia.

Sitten suutut, ja mies pitää sua tyhmänä koska SUUTUT hänelle siitä että pidät itseäsi pellenä miehen takia. Sitten suutut kun mies lakkaa rakastamasta sinua, mykkämököttää seuraavat 6 päivää, lakkaa tekemästä mitään kämppänne siisteyden eteen, pukeutuu edelleen kalsareihin joissa ei ole kuin toinen lahje jäljellä ja ruskea raita perseessä, laittaa koffin lippalakin päähän ja lähtee niillä ulos.

Sitten mies alkaa viihtyä töissä ja pettää sinua netistä löytämänsä lumpun kanssa, eikä enää välitä edes mitä kaikkea olet ja olette suhteenne eteen vuosien varrella tehneet, kaikki on pois pyyhitty koska mies ei saa olla oma paskainen ja resuinen itsensä, vaan häneltä tosiaankin vaaditaan jotain tiettyjä uorituksia ihmisenä ja puolisona.

Sitten istut pimeässä asunnossa yksin, ja ajattelet että oli se sittenkin niin ihana kulta, varsinkin kun huomaat että muut miehet ovat vaatteilla pelleillessään joko hinttejä tai itserakkaita narsisteja. Sitten ruinaat miehen takaisin, sovitte ja hän jää taas luoksesi.
Sitten seuraavana maanantaina huomaat että et edelleenkään kestä katsoa häntä ja kävellä samalla puolen katua, ja kaikki alkaa alusta, tälläkertaa olet v ain varovaisempi ja yrität kaikkesi ettei mies huomaa että yrität muuttaa hänen ulkonäköään.

Alkuperäinen kirjoittaja *kierii lattialla*:
Alkuperäinen kirjoittaja miten alkoi:
Jopa vanhempani ja ystavani ovat sanoneet, etta sina olet paljon tyylikkaampi kuin mies.

Olisipa erikoista, jos ystäväni tulisivat kertomaan, että olenko minä tyylikkäämpi vai tyylittömämpi kuin kumppanini. Outoo....

No niinpä: "Siis toi sun miehes on NIIN paljon tyylikkäämpi kuin sinä. Ette kyllä yhtään sovi yhteen. Eikö yhtään hävetä tuollaisen komituksen rinnalla? Mua ainakin hävettää sun puolestas. Tosi noloa."

Sieltä se nyt tuli, kun vähiten osasin odottaa!

Olen huomannut, että joskus nuo "ryysyjoosepit" ovat pahimpia arvostelemaan naisten ulkonäköä.

Joskus ihmetyttää, että kuvittelevatko he todella, että naisen pitää nyppiä kulmakarvat, kääntää ripset, ostaa parin sadan alusvaatteita, vahata alapääkarvoitusta, tuoksua hyvälle, rasvata iho pehmeäksi, kihartaa hiuksia, meikata aistikkaasti, valita kauniit vaatteet päällensä, treenata säännöllisesti alapäälihaksia ja muitakin lihaksia jne, mutta miehelle riittää, että käy joskus suihkussa ja joskus parturissa.

Naisen pitäisi olla seksikäs ja kaunis, mutta siihen hoitamiseen ei saa mennä aikaa, vaan naisen pitää olla aina valmiina niin seksiin kuin vaikkapa uloslähtemiseen siten, että naista ei saa joutua odottamaan. Myöskään mikään kauneudenhoito ei saisi maksaa mitään. Jos et huolehdi itsestäsi, saat kuulla olevasi ruma tyhmä suomalainen telaketjulesbo, jos huolehdit, olet petollinen lutka. Jos puutut miehen ulkonäköön, olet pinnallinen nipottaja, jos et puutu, olet välinpitämätön. Jos olet iloinen rupattelija, olet tyypillinen juoruileva ämmä, jos olet hiljaa, olet sietämätön mököttäjä.

Ja joskus sitten ihmetellään, miksi suomalaiselle naiselle ei kelpaa miehet.

Alkuperäinen kirjoittaja en ala tätä:
Tämmöinen asia alkoi vaivaamaan.. Miehen pukeutuminen.
Olen tavannut syksyllä miehen jota olen harvakseltaan tapaillut.
Silmiini on pistänyt hänen pukeutuminen... Viimeksi kun näimme ja
oli jo pakkasta ja lunta, eli hän oli pukeutunut talvivaatteisiin... Meinasin
pyörtyä. Olin itse pukeutunut siististi, niin kuin yleensäkin kun lähden jonnekin.
No, hän näytti "kerjäläiseltä" vaatteissansa! Ja minä siinä vierellä... Hävetti suorastaan.

Elikkäs miten sinä reagoisit tämmöiseen asiaan. Minusta tuntuu että en halua
enää tavata tätä miestä..

No jos se on puvusta kiinni - niin etr sinä häntä oikeasti rakastakaan - so what anna olla

parempi teille molemmille - tulet tuottamaan k.o. miehelle vain tuskaa.

Toivottavasti homma on jo päättynyt olihan lainaamani teksti jo niin vanhakin..

Alkuperäinen kirjoittaja en ala tätä:
TViimeksi kun näimme ja
pyörtyä.

En ymmärrä tätä kommenttia! Suomen talvi kun on yleensä kylmä/kylmähkö, joten valtaosa pukeutuu pakkasen paukkuessa ja lumen tuiskutessa talvivaatteisiin...

Oma mieheni ei pukeudu aina minun mieltymysteni mukaan, mutta mitä sitten? Itse pukeudun omasta mielestäni kauniisti, mutta mies voi olla siitä eri mieltä.. ;) Eikä hänkään koskaan arvostele vaatteitani.

Mieheni on komea, älykäs, karismaattinen, hauska, hyväsydäminen ja kaikin puolin upea otus. Vaatteet eivät tee miestä. Sisäinen ja ulkoinen kauneus on miehessä itsessään, oli sitten rumat tai kauniit vaatteet, tai ei vaatteita ollenkaan. Olen miehen kanssa, jonka olen valinnut, koska hän on hienoin tapaamani mies, eikä mikään vaatekappale hänestä sitä hienoutta karista. Jos niinkin ulkokohtaiset asiat, kuin vaatteet vaikuttavat tunteisiinne, kannattaa itse katsoa peiliin ja miettiä, onko tunteenne todella aidot.

Alkuperäinen kirjoittaja Lehn:
Ehkä mies ei piittaa siitä, mitä hänen päällänsä on. Ehkä hän kuuluu jopa niihin, jotka ovat niin epävarmoja vaateostoksilla, että lähinnä vihaavat shoppailua. Ehkä hänen mielestään riittää, että miehellä on tasan yksi talvitakki, jota käytetään niin kauan, kunnes se menee rikki ja vasta sitten ostetaan uusi. Ehkä hän on duunari, joka on tottunut siihen, että pääsääntöisesti käytettävä talvitakki on työtakki, jolloin vapaa-ajan takille ei ole kauheasti käyttöä.

Hih, no eipä ole tullut moisia näkyjä vastaan. Eli että joku Lokomon hitsari kulkisi talvet läpeensä sen Lokomon logolla varustetussa talvitakissa. Ei, kyllä duunareilla on ihan rahaa ostaa itse kaupasta haluamansa takki/takkeja. Duunareilla kun yleensä on yhtä hyvä tai parempi palkka kun monella valkokaulusduunarilla.

Alkuperäinen kirjoittaja en ala tätä;8667336:
Tämmöinen asia alkoi vaivaamaan.. Miehen pukeutuminen.
Olen tavannut syksyllä miehen jota olen harvakseltaan tapaillut.
Silmiini on pistänyt hänen pukeutuminen... Viimeksi kun näimme ja
pyörtyä. Olin itse pukeutunut siististi, niin kuin yleensäkin kun lähden jonnekin.
No, hän näytti "kerjäläiseltä" vaatteissansa! Ja minä siinä vierellä... Hävetti suorastaan.

Elikkäs miten sinä reagoisit tämmöiseen asiaan. Minusta tuntuu että en halua
enää tavata tätä miestä..

Pukeutuminen on erittäin tärkeää Pleieri: Pukeutumisneuvoja miehille antaa aika hyviä perusohjeita miten miehen tulisi pukeutua.

Siinä vaiheessa, kun mies alkaa kiinnittää huomiota pukeutumiseensa, on vain kaksi mahdollisuutta:

a) Miehellä on salarakas - tai sellainen on haussa
b) Mies on tulossa kaapista ulos. Metroseksuaalin ja kaappihomon ainoa ero on se kaappi.

Olin ennen ihan hirveä muotikana. Rupesin seurustelemaan komean miehen kanssa, joka pukeutuu niin kuin ap:n ehdokas...On johtavassa asemassa ja rikas, mutta omien sanojensa mukaan nauttii siitä, että Suomessa saa olla juuri niin resupekka kuin haluaa. Työskenteli kauan eräässä toisessa maassa, jossa oli tiukka pukukoodi. Menee töihin ikivanhoissa leviksissä ja jossain espritin vanhassa kauluspaidassa...vapaalla reikäinen jussipaita ja niken collegehousut suoraan ysäriltä. Takki on 20 vuotta vanha Sasta.
Ja arvatkaa mitä? Olemme naimisissa ja MINÄ olen oppinut, ettei vaatteilla ole oikeasti mitään väliä. Käytän niitä Moschinoita ja Missoneitani yhä, mutta varsinkin vapaalla minäkin olen alkanut kulkea resupekkana.

Olin ennen ihan hirveä muotikana. Rupesin seurustelemaan komean miehen kanssa, joka pukeutuu niin kuin ap:n ehdokas...On johtavassa asemassa ja rikas, mutta omien sanojensa mukaan nauttii siitä, että Suomessa saa olla juuri niin resupekka kuin haluaa. Työskenteli kauan eräässä toisessa maassa, jossa oli tiukka pukukoodi. Menee töihin ikivanhoissa leviksissä ja jossain espritin vanhassa kauluspaidassa...vapaalla reikäinen jussipaita ja niken collegehousut suoraan ysäriltä. Takki on 20 vuotta vanha Sasta.
Ja arvatkaa mitä? Olemme naimisissa ja MINÄ olen oppinut, ettei vaatteilla ole oikeasti mitään väliä. Käytän niitä Moschinoita ja Missoneitani yhä, mutta varsinkin vapaalla minäkin olen alkanut kulkea resupekkana.

Trendipelleily is so last season, (suom. on niin vanhaa meripoikaa)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä