Riisuminen lääkärissä

• Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti
Sairaalassa
Ei siellä sairaalassa/terveyskeskuksessa, kun näitä asioita näkee ja tekee niin tule kyllä seksi mieleen.. miettikääs sitä, että näitä tissejä, munia ja muita näkee monia päivässä.. kyllä se vaan työtä on. Itse olen siis alalla (en gyne)

Mies
Päiväfantasioita nämä teidän jutut.Itse olen joutunut naishoitajalle riisumaan housut ja hän työnsi pitkän puikon peniksen päästä virtsaputkeen. Sattu niin saatanasti ! Onko se erotiikkaa? P.S. Ei ollut sukup.tauti kyseessä,tulehdus kylläkin.

Nuorena
Tuli tarve kirjoittaa oma näkemys , tuohon hierontaan. Menin nimittäin hierottavaksi tässä joitainaikoja sitten ja epähuomiossa laitoin hieman niukat pikkarit päälleni, no siinä vatsallani maatessani pyyhkeen alla mieshieroja hieroi reisiäni ja tunsin miten hänen peukalonsa kävivät kriittisen lähellä intiimejä paikkojani.
Menin valittamaan alavatsen kipuja,aluksi koulun terveys täti vaan kuunteli. SITTEN rupes kyselemään että tuntuuko jalkojen välissä. Piti riisua housut ja kokeili kivekset, kyllä rupes seisoo kun isorintainen nainen on munissa kiinni. Kyllä tutki hyvästi ja kutsu uudestaankin tarkastukseen.

Viimeksi muokattu:
N 17
Tietenkin tilanne on hyvin kiihottava! Jokainen nainenhan kiihottuu suunnattomasti esim gynellä käydessään! Kyllä on pimppa liukas, kun vastaaanotolta pääsee pois!

Muuten olen ujo mutta gynellä pitää näyttää. On jotenkin kiihottava tunne kun vanhempikin rupee tutkimaan. Olen saanut kesken tutkimusta orgasmin mutta ei haittaa. Haaveni olisi että joku gyne nais kunnolla.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla tehtiin peräsuonen tähystys johtuen peräpukamista oon 15 vuotias nudisti poika ja vaattet ahdistaa mulle alastomuus on luonnollista
Lääkäri pyysi minua riisumaan nakuksi
Ja laittaa sairaala vaatteet päälle
Riusuin hetkessä ja kysyin voinko olla nakuna tähystyksessä kun jännittää alasti oisin rennompi
Lääkäri sano ole vaan jos haluat ehkä niin parempi

vierailija
Muuten olen ujo mutta gynellä pitää näyttää.

Olen saanut kesken tutkimusta orgasmin mutta ei haittaa. Haaveni olisi että joku gyne nais kunnolla.
Varo vaan, toiveesi voi vielä toteutua!

Joku "ammattilainen" voi bonusta halutakin. Paitsi jos on "niitä poikia" tai turtunut naisten paikkoihin "työn takia", sit voi olla, ettei kiinnostakaan. Luulisi naisten paikkojen yleensä miesten mieleen olevan...

"Työtään ne vain tekee", niinpä niin ja joopa-joo, voisivat tutkia samalla ne lentävät lehmätkin...

Mies-gynet ne nyt vain pääsee työssään naisten intiimejä paikkoja katselemaan, se on sellainen työn luontais-etu... (kateellisuus nostaa päätään...)

Joku just sano, että "vaatteet ahdistaa" ja "alastomuus luonnollista", OK, yksilöllinen/henkilökohtainen kokemus tuo vain, vaan eipä oo yleisesti hyväksyttyä sellainen meininki, ja sille on syynsä. -T

Yhteistyössä