Sukkanauhat naisella kiihottaa

• Viestiketjun aloittaja JL
  • Ensimmäinen viesti
JL
Moi,

Se nyt vaan on näin. Sukkanauhat naisen yllä kiihottaa niin hemmetisti. Vaimoni niitä joskus pyynnöstäni käyttää. Sängyssä ja kesällä muutenkin. Salaa toivon, että käyttäisi niitä arkena aina.
En tiedä mistä johtuu. Fetissihän tämä on. Mutta ihana sellainen. Ainakin minulle.

Kertokaa pliis kokemuksianne sukkanauhojen käytöstä? Fiiliksiä, tilanteita !!!!?

JL

Andere
Eräs naispuolinen tuttavani näytti töissä minulle joskus sukkanauhojaan, nosti helmaa ja näin pikkaritkin. Hän oli fiiliksissään niistä ja kyllä ne kiihottavat on minunkin mielestäni.
Ei stay-upitkaan ole huonot, pääasia on se paljas reisi siinä sukan yläpuolella. Ajatus siitä, että nainen on valmistautunut antamaan. Kyllä niistä pikkareista jollain tapaa ohi pääsee...

JL
Eräs naispuolinen tuttavani näytti töissä minulle joskus sukkanauhojaan, nosti helmaa ja näin pikkaritkin. Hän oli fiiliksissään niistä ja kyllä ne kiihottavat on minunkin mielestäni.
Ei stay-upitkaan ole huonot, pääasia on se paljas reisi siinä sukan yläpuolella. Ajatus siitä, että nainen on valmistautunut antamaan. Kyllä niistä pikkareista jollain tapaa ohi pääsee...

Moi,

Ohi pääsee, toki pääsee. Aina.....

JL

Viimeksi muokattu:
junnu
Miksei nuoret tytöt pidä sukkanauhoja. Olen nähnyt vanhemmalla naisella hyvännäköiset sukkanauhat. Esitteli niitä mielellään, tykkäs kun kiihotuin. Anto muutakin kun katsella, oli tyytyväineen kun sai nuoren pojan kiihottumaan ja sisäänsä kunnolla ja pitkään. Kävin myöhemminkin katsomassa kun oli ostanut uusia. Oli seksikäs vaikka olikin vanhempi, anto katsella kun kiihotuin, sitä kiihotti kun sai nuorta poikaa monta kertaa illan ja yön aikana.

Mies 50
Niin se vaan on, aina ne sukkanauhat, sukat ja sukkanauhaliivit ( bodytkin ) saavat veren kiertämään aikas nopsaan.
Joku tuossa ihmetteli kun nuoret ei käytä, niin minäkin. Nimittäin sekin on aika paljon kulttuureistakin kiinni. Meillä suomessa ollaan jotenkin jämähdetty niihin isoäidin possunvärisiin sukkanauhoihin, joissa on pahvinapit.
Naiset pukee sukkanauhoja eri tavoin, maakohtaisesti.

Jee
Niin se vaan on, aina ne sukkanauhat, sukat ja sukkanauhaliivit ( bodytkin ) saavat veren kiertämään aikas nopsaan.
Joku tuossa ihmetteli kun nuoret ei käytä, niin minäkin. Nimittäin sekin on aika paljon kulttuureistakin kiinni. Meillä suomessa ollaan jotenkin jämähdetty niihin isoäidin possunvärisiin sukkanauhoihin, joissa on pahvinapit.
Naiset pukee sukkanauhoja eri tavoin, maakohtaisesti.

Varsinkin ulkomailla pukeudutaan sukkanauhaoihin ja pieneen mekkoon. Sitten vilautellaan niitä estottomasti jos tykkäävät jostain miehestä, suomi jälkijunassa.

Viimeksi muokattu:
entinen nuori
Moi,

Se nyt vaan on näin. Sukkanauhat naisen yllä kiihottaa niin hemmetisti. Vaimoni niitä joskus pyynnöstäni käyttää. Sängyssä ja kesällä muutenkin. Salaa toivon, että käyttäisi niitä arkena aina.
En tiedä mistä johtuu. Fetissihän tämä on. Mutta ihana sellainen. Ainakin minulle.

Kertokaa pliis kokemuksianne sukkanauhojen käytöstä? Fiiliksiä, tilanteita !!!!?

JL

Kyllä! KIihottaa niin hemmetisti,sanoit.Niin niin kiihottaa! Muistan kun kävin naapurissa ja yläkerran rouva lakaisi ulkoportaita.Kumartui syvään ja hameen alta paljastui koko pyllynsä.Ihanasti sukkanauhat kiristi sukkia ja oli se upea näky!
Opettajamme istui kerran opettajanpöydällä ja risti jalkansa.VOi jukra että me pojat tuijotettiin,kun näkyi valkoiset nimettömänsä ja ruskeiden sukkien yläosa.Mustat liivit lienevät yllään,koska sukkanauhat olivat mustat.UPEAA!
OLisi kiva jos Suomessa olisi joku yhteisö ihan,jossa voisi nauttia sukkanauhaseksistä.Perustetaanko?
Terkuin sukkanauhan suloaa

Viimeksi muokattu:
kertakaikkiaan
Moi,

JL
aivan ihanaa!!!!sukat ja kiivit...voi jukra.kerro lisää!!!

Viimeksi muokattu:
BB
Minä käytän sukkanauhoja ihan sen takia, että se saa miehen niin kuumaksi. Ei malta pitää käsiään irti :) Tulee itsellekin seksikäs olo, kun näkee (ja tuntee!) mitä ne miehelle tekee! Suosittelen muillekin naisille!

rakurakoitsija
Minä käytän sukkanauhoja ihan sen takia, että se saa miehen niin kuumaksi. Ei malta pitää käsiään irti :) Tulee itsellekin seksikäs olo, kun näkee (ja tuntee!) mitä ne miehelle tekee! Suosittelen muillekin naisille!
Olet varmaankin kiihoittava näky sukissa!Kateeksi käy miestäsi...
Itse olen ihastunut sukkiin ja liiveihin.Mikä ihanampi näky,kuin....
En ikinä unohda sitä,kun yläkerran rouva kumartui rappuja lakaistessaan.Koko pylly näkyi ja sukat..
Voi jukra!
Kaikkea hyvää Sinulle!
Terveisin "sukkanauhan suloa"

Viimeksi muokattu:
Olet varmaankin kiihoittava näky sukissa!Kateeksi käy miestäsi...
Itse olen ihastunut sukkiin ja liiveihin.Mikä ihanampi näky,kuin....
En ikinä unohda sitä,kun yläkerran rouva kumartui rappuja lakaistessaan.Koko pylly näkyi ja sukat..
Voi jukra!
Kaikkea hyvää Sinulle!
Terveisin "sukkanauhan suloa"
Vanha perhetuttavani näytti minulle vanhoja kuvia entisestä naisystävästään alusvaatteissaan. Hän on tuonut lahjaksi ja äskettäin lähettänyt minulle sukkia. Kerran mieheni tuli työpaikaltaan juuri kun olimme sovittamassa lahjasukkia.

Yhteistyössä