Oulun mies
Onpa jännä paikka. Varsinkin jos siellä on tuollaisia avaramielisiä naisia, niin tätä poikaa viedään. Pakko mennä katsoon ja kokeileen!
Jos luulet, että Ellien keskustelu = Katinkullan Saunamaailma, olet kyllä todella pahasti metsässä. Lapsesta asti oon käyny Saunamaailmassa eikä koskaan ole ollut mitään pervoa siellä. Noista pervon kirjoittamista viesteistä voisi toki toisin luulla.Minusta on vastuutonta ja sairasta viedä lapset tuollaiseen Katinkullan Saunamaailmaan. Mitähän lastensuojelu sanoisi, jos kuulisi, että viette lapsianne vieraiden muna pystyssä suihkussa runkkaavien setien nähtäväksi. Ihan alkaa oksettamaan. 1970-luvun pakkosterilointi käyttöön joillekin suomalaisille miehille ja naisillekin.
Käyn itse usein Katikullassa pelkästään siksi, että saan nähdä komeita alastomia miehiä. Varsinkin ison varustuksen omaavat ovat minun mieleeni. Sitä paitsi olen saanut useimmiten seuraa saunamaailmasta myös huoneeseeni. Siis niitä ison omaavia.
Jos Saunamaailmassa haluaa herättää huomiota, uimapuku vain päälle. Mutta ainakaan saunoihin ja suihkuihin ei saa mennä uimapuvussa. En tiedä saako niihin altaisinkaan mennä se (paskainen) uimapuku päällä.Alkuperäinen kirjoittaja Saunan ystävä;11439841:Kolmen Saunamaailma-vierailun kokemuksella voin kertoa että kertaakaan en ole törmännyt häiriökäyttäytymiseen. Nyt pitkäperjantaina mukavasti niin miehiä, naisia, eri-ikäisiä kuin kokoisiakin käytti Saunamaailman palveluita sulassa sovussa. Suomalaiset osaavat käyttäytyä aatamin ja eevan asussakin. Itse asiassa häiritsevintä on se, että Saunamaailman altaissa ja niiden ympärillä pyörii uimapukuista porukkaa "ihmettelemässä".
Vai oliko jossain Helsingin edustan saaressa joku nakuranta?
Heh, heh, kuin päiväunelmajuttu jostain miesten lehdestä. Noin innostuneesti kirjoittelevat pojat , jotka on aikaisemmin nähneet naisen nakuna vain ollessaan saunassa äidin kanssa pikkupoikana. Jos siellä jollakin nuorukaisella "jököttää", tartteeko siitä numero tehdä.Minäkin kävin joululomalla saunamaailmassa, oli paljon parempi paikka kun muistin. Venäläisiä naisia oli alasti ja pimpit ajeltu, väkisin rupesi seisomaan siellä! Suihkussa piti sitten vähän runkata kun ei muita siellä ollut niin joku venäläinen nainen sinne kuitenkin tuli ja yllätti minut muna kädessä, niin sekin vain hymyili ja katsoi hetken ennen kuin lähdin taas saunaan. Mahtava paikka! Pitää taas joku viikonloppu käydä
Tämähän on erinomainen uutinen! Ei tarvitse siis myydä omaa osaketta pois vaan voin suositella ystävilleni, jos niitä tulee myyntiin. Kyllä meidän perhe ainakin osaa saunoa kotioloissa miten parhaaksi näkee, emme tarvitse siihen yleisiä saunoja opastamaan. Lisäksi kotonakin saunomme mies- ja naisväki erillään. Mielestäni koko perheemme samassa saunassa (lapset 18- ja 16 -vuotiaita) tuntuu jotenkin oudolle. Tämä uusi ratkaisu on paljon parempi, hyvä saunamaailma!Alkuperäinen kirjoittaja Yhdessä Kylpijä;11532580:Ikäväksesi ja ikäväkseni voin todeta että näin on. Pirstominen on suoritettu, aikaisemmat erillissaunat ja suihkut eivät joillekin riittäneet. Nyt on puritanismissa menty aimo askel taaksepäin ja itsekin taidan laittaa osakkeen myyntiin ( ei siitä tosin mitään saa, annan sitten vaikka ennakkoperintönä pois ).
Olet ve4e4re4sse4. En ole je4tte4nyt kertomatta mite4e4n. On<a href="http://tukhyngmwf.com"> isetst</a>e4e4n selve4e4, ette4 Viljasen sensuurivaatimukset koskevat nimenomaan internetie4. Ei kukaan ole voinut ke4sitte4e4 te4te4 ve4e4rin.Te4me4n blogin kommenttiosastossa lukeva teksti "Te4he4n blogiin ei voi lise4te4 nimettf6mie4 kommentteja" on bloggerin standardiasetus. Se ei tarkoita, etteikf6 te4nne voisi kirjoittaa nimimerkille4. Sine4he4n itsekin juuri kirjoitit nimimerkille4. Bloggerin vaatima "nimi" (eli ke4ytte4je4tunnus) voi olla myf6s nimimerkki. Mine4 siis nimenomaan sallin kirjoittamisen nimimerkille4 eli anonyymisti. Sen sijaan Viljanen nimenomaan haluaa kielte4e4 nimimerkille4 kirjoittamisen. Viljanen on siis te4sme4lleen pe4invastaisella linjalla kuin mine4. Misse4 te4sse4 siis on se "ironia"?
Ja mikähän on sun mielestä pervoa??? Nekö, joilla saunassa seisoo vai ne, jotka seisokista kiihottuu? Eikös sinne saunaan menty peseytymään ja mites oli "saunomisessa ei ole mitään seksuaalista."Puhut asiaa. Olen itsekin käynyt sielä ja huomannut muutaman seisokin. En pidä sitä mitenkään vastenmielisenä, päinvastoin, olen kiihottunut näkemästäni. Mutta pervot poistukaa!!!
Jaa, että saunomassa kävit? Kylpylässä, etkä bordellissa? No suomalaisiltahan tuo saunakulttuuri hoituu...Minäkin kävin joululomalla saunamaailmassa, oli paljon parempi paikka kun muistin. Venäläisiä naisia oli alasti ja pimpit ajeltu, väkisin rupesi seisomaan siellä! Suihkussa piti sitten vähän runkata kun ei muita siellä ollut niin joku venäläinen nainen sinne kuitenkin tuli ja yllätti minut muna kädessä, niin sekin vain hymyili ja katsoi hetken ennen kuin lähdin taas saunaan. Mahtava paikka! Pitää taas joku viikonloppu käydä
Vaikutat aika naivilta. Et sä noiden kävijöijen ajatuksia näe. Jos eivät käsiksi käy, niin ei se sitä tarkoita, että kokevat kylpylässä käynnin yhtä viattomana kuin sinä. Luepas vaikka tämä ketju, jossa Katinkullassa käyneet kertovat kokemuksistaan. Pervoja on kaikki muut, ei itse, vaikka miten siellä kylpylässä käyttäytyis.Hei! Katinkullan saunaosasto ei todellakaan ole mikään pervojen esiintymispaikka. Olen ollut siellä muutaman kerran ja kokemukseni sieltä ovat pelkästään positiivisia. Se, että siellä käyskentelee alastomia ihmisiä, ei ole missään mielessä vastenmielistä. Alaston ihminen on aina puhdas ja luonnollinen. Eli olemme kaikki siellä tasavertaisia. Vai pystyykö joku alastomista sanomaan onko tuo lääkäri vai opettaja? Jos jollakin on isommat rinnat tai isompi kikkeli ei tee hänestä parempaa ihmistä. Jos joku huomaa, että siellä käyttäydytään epäsopivasti, niin huomauttakaa siitä. On aivan turha jupista jälkikäteen, jos itse ei ole tehnyt mitään sen eteen. Minä kyllä huomautan seisokin omaavalle miehelle, että onko tuo sopivaa käyskennellä muiden seurassa tuossa kunnossa. Tehkää tekin niin. Respect!
Minusta on vastuutonta ja sairasta viedä lapset tuollaiseen Katinkullan Saunamaailmaan. Mitähän lastensuojelu sanoisi, jos kuulisi, että viette lapsianne vieraiden muna pystyssä suihkussa runkkaavien setien nähtäväksi. Ihan alkaa oksettamaan. 1970-luvun pakkosterilointi käyttöön joillekin suomalaisille miehille ja naisillekin.
Tavisperhe meni tuonne lasten kanssa!!!Minäkin kävin joululomalla saunamaailmassa, oli paljon parempi paikka kun muistin. Venäläisiä naisia oli alasti ja pimpit ajeltu, väkisin rupesi seisomaan siellä! Suihkussa piti sitten vähän runkata kun ei muita siellä ollut niin joku venäläinen nainen sinne kuitenkin tuli ja yllätti minut muna kädessä, niin sekin vain hymyili ja katsoi hetken ennen kuin lähdin taas saunaan. Mahtava paikka! Pitää taas joku viikonloppu käydä