Emättimen turske eli pillupieru johtuu liian väljästä emättimestä kulliin verrattuna. Kun mies työntää ei tiiviys ole riittävä ja paine karkaa pillusta terskan ohi töräytellen tullessaan. Emättimen treenaus voi auttaa asiaa,tai sitten etsittävä paksukullinen mies. Kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja. turskutus ja pörinä on kyllä ruman kuulosta.
jos on tiukka niin kyllähän se ääni tulee suusta, mut jos on pieni pili ni silloinhan se falskaa.Näin on, tiukasta pillusta lähtee parhaat saundit.
Kyllä sen tekee iso mäntä pienessä pillussa. Eihän pieni pili edes avaa pillua kunnolla, mitä nyt vähän venyttää. Jos pillu on suhteessa isompi kuin pili, niin ei kuulu ääntä, kun pillu pääsee hengittämään vapaasti. Iso mäntä kun pumppaa tiukassa pillussa ja jos siinä sitten pikkaisen pillu raottuu, niin pillu vetää hengeä hädissään. Ja on ihan eri asia, onko mäntä tilavuudeltaan 1, 5 desiä vai 3,5 desiä.jos on tiukka niin kyllähän se ääni tulee suusta, mut jos on pieni pili ni silloinhan se falskaa.
Oletteko miehet törmänneet sellaiseen, että seksin aikana naisen emättimestä kuuluu voimakas pierun kaltainen ääni? (Johtuu siitä että emättimeen pääsee ilmaa ja se purkautuu ulos.)
Onko miten yleistä että näin käy?
Ja ennen kaikkea miten suhtautuisitte asiaan, vai ettekö mitenkään?
Mulle naisena juttu tuttu. Siis silloin, jos käytetään jotain tiettyjä asentoja, esim. takaa päin, niin niitä voi tulla. Ja ei ne mua hävetä todellakaan, ihan luonnollinen juttu että ääntä kuuluu, jos jostain tiukasta ja kosteasti kolosta purkautuu ilmaa pois.
Ja tulikin tässä vaan mieleen, että kuinka hyvin miehet ovat tietoisia asiasta? Sillä kun olen ollut jossain lyhyemmässä suhteessa, niin en tosiaankaan ole välttämättä edes keskustellut asiasta, ehkä vähän naurahtanut emätinpierun jälkeen, mut sitten jatkanut hommia. En sitten tiedä mitä kumppanini on sillä hetkellä ajatellut (eivät ainakaan ole sanoneet mitään).. Onko sitten kuvitellut sitä oikeksi pieruksi?! Huoh.. ehkä jatkossa pitää varmistaa asia, jottei mies kuvittele että suolistokaasuja hänelle sängyssä tarjoaisin...!
Ainakin ne miehet joiden kanssa olen ollut ovat tienneet mistä on kyse jos ilmaa on vähän pörähtänyt emättimestä. Joskus ollaan asialle naurettu, joskus jatkettu niin kuin mitään erikoista ei olisi kuulunutkaan.kuinka hyvin miehet ovat tietoisia asiasta?
Eikä se mitään erikoista edes ollutkaan. Normaalia siis.Alkuperäinen kirjoittaja näitä sattuu;11429718:Ainakin ne miehet joiden kanssa olen ollut ovat tienneet mistä on kyse jos ilmaa on vähän pörähtänyt emättimestä. Joskus ollaan asialle naurettu, joskus jatkettu niin kuin mitään erikoista ei olisi kuulunutkaan.
alipaine, normi juttuOletteko miehet törmänneet sellaiseen, että seksin aikana naisen emättimestä kuuluu voimakas pierun kaltainen ääni? (Johtuu siitä että emättimeen pääsee ilmaa ja se purkautuu ulos.)
Onko miten yleistä että näin käy?
Ja ennen kaikkea miten suhtautuisitte asiaan, vai ettekö mitenkään?