Pierun kaltainen ääni emättimestä

• Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
vkuy
Emättimen turske eli pillupieru johtuu liian väljästä emättimestä kulliin verrattuna. Kun mies työntää ei tiiviys ole riittävä ja paine karkaa pillusta terskan ohi töräytellen tullessaan. Emättimen treenaus voi auttaa asiaa,tai sitten etsittävä paksukullinen mies. Kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja. turskutus ja pörinä on kyllä ruman kuulosta.

en kyllä usko että tuo voi olla totta sillä itselläni on melko pieni ja miehellä todella iso (jopa sattuu aluksi tämän takia) mutta silti...

Viimeksi muokattu:
Trumpetti
Oman naisen värkistä näitä ääniä kuuluu melko usein siinä vaiheessa, kun seksi on ohi ja hän nousee sängystä ylös. Varsinkin pidemmän session ja monien asentovaihtojen jälkeen. Aina hän vähän häpeilee niitä, mutta ihan suotta. En ole lapsuusaikojen jälkeen jaksanut "pierujen" ääniä jännittää ja ihmetellä.

sneaker.tweaker
Pillupierut on hauskoja tunnelmankeventäjiä raivokkaan panon jälkeen, varsinkin jos tulee sellaista "kurluttavaa" saundia römpöttimestä kun siemenneste siellä vaan iloisesti kuplii.

Maria yöllä
Voi pojat pojat. Sitä ilmaa menee sinne emättimeen kuin ottaa asennon jossa joutuu jännittämään alavatsalihaksia kovasti. Eli nosta perse ylös pedistä ja imaise kulli sisälle, jos se kulli ei ole holen kohdalla niin ilmaahan sinne menee. Myös takaapäin on sama juttu, se vain on niin että jos on imu päällä eikä ole vastinetta niin ilma pääsee sisälle. Itse en mitenkään tykkää tästä äänestä, nolottaa vaikka ei olisi tarve. Kaikkea sitä miettii.

Onnistuva mies.
Tuoksuuko se myös?

Ajatus, sehän voisi tuoksua vaikka kuinka viehättävälle miehen nenässä.

Sekä, kyllä mies tykkää kaikenlaisista naisen ääntelyistä.
Kun kumpikinpää ääntelee, niin silloin se on duettoesitys.

Xy1
jos on tiukka niin kyllähän se ääni tulee suusta,:) mut jos on pieni pili ni silloinhan se falskaa.
Kyllä sen tekee iso mäntä pienessä pillussa. Eihän pieni pili edes avaa pillua kunnolla, mitä nyt vähän venyttää. Jos pillu on suhteessa isompi kuin pili, niin ei kuulu ääntä, kun pillu pääsee hengittämään vapaasti. Iso mäntä kun pumppaa tiukassa pillussa ja jos siinä sitten pikkaisen pillu raottuu, niin pillu vetää hengeä hädissään. Ja on ihan eri asia, onko mäntä tilavuudeltaan 1, 5 desiä vai 3,5 desiä.

Viimeksi muokattu:
Saman todennut
Oletteko miehet törmänneet sellaiseen, että seksin aikana naisen emättimestä kuuluu voimakas pierun kaltainen ääni? (Johtuu siitä että emättimeen pääsee ilmaa ja se purkautuu ulos.)

Onko miten yleistä että näin käy?

Ja ennen kaikkea miten suhtautuisitte asiaan, vai ettekö mitenkään?

Vasta lähiaikoina ollut sukupuoliyhteydessä,eräänlainen tunnustus.(käynyt vieraissa,saanut suurta)

Viimeksi muokattu:
kamoonmilla
Mulle naisena juttu tuttu. Siis silloin, jos käytetään jotain tiettyjä asentoja, esim. takaa päin, niin niitä voi tulla. Ja ei ne mua hävetä todellakaan, ihan luonnollinen juttu että ääntä kuuluu, jos jostain tiukasta ja kosteasti kolosta purkautuu ilmaa pois.
Ja tulikin tässä vaan mieleen, että kuinka hyvin miehet ovat tietoisia asiasta? Sillä kun olen ollut jossain lyhyemmässä suhteessa, niin en tosiaankaan ole välttämättä edes keskustellut asiasta, ehkä vähän naurahtanut emätinpierun jälkeen, mut sitten jatkanut hommia. En sitten tiedä mitä kumppanini on sillä hetkellä ajatellut (eivät ainakaan ole sanoneet mitään).. Onko sitten kuvitellut sitä oikeksi pieruksi?! :D Huoh.. ehkä jatkossa pitää varmistaa asia, jottei mies kuvittele että suolistokaasuja hänelle sängyssä tarjoaisin...!

Mm
Mulle naisena juttu tuttu. Siis silloin, jos käytetään jotain tiettyjä asentoja, esim. takaa päin, niin niitä voi tulla. Ja ei ne mua hävetä todellakaan, ihan luonnollinen juttu että ääntä kuuluu, jos jostain tiukasta ja kosteasti kolosta purkautuu ilmaa pois.
Ja tulikin tässä vaan mieleen, että kuinka hyvin miehet ovat tietoisia asiasta? Sillä kun olen ollut jossain lyhyemmässä suhteessa, niin en tosiaankaan ole välttämättä edes keskustellut asiasta, ehkä vähän naurahtanut emätinpierun jälkeen, mut sitten jatkanut hommia. En sitten tiedä mitä kumppanini on sillä hetkellä ajatellut (eivät ainakaan ole sanoneet mitään).. Onko sitten kuvitellut sitä oikeksi pieruksi?! :D Huoh.. ehkä jatkossa pitää varmistaa asia, jottei mies kuvittele että suolistokaasuja hänelle sängyssä tarjoaisin...!

Minä suutuin ekalle tyttökaverilleni nuorena, kun aloin antamaan suuseksiä ja tuli tuo "pieru". Luulin silloin että se oli kakkosesta. Asia tietty selvitettiin ja hommat jatkui. Nykyisin, vanhempana, se on tuttu juttu. Kun on esimerkiksi naitu kovasti takaa ja vaihdetaan asentoa, pimpistä saattaa kuulua turinaa :)

Viimeksi muokattu:
M40
Alkuperäinen kirjoittaja näitä sattuu;11429718:
Ainakin ne miehet joiden kanssa olen ollut ovat tienneet mistä on kyse jos ilmaa on vähän pörähtänyt emättimestä. Joskus ollaan asialle naurettu, joskus jatkettu niin kuin mitään erikoista ei olisi kuulunutkaan.
Eikä se mitään erikoista edes ollutkaan. Normaalia siis.

Yhteistyössä