Avomies polttaa kannabista päivittäin

• Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
niinkö
Reefer Madness
diilaat kavereillesi kamaa, mutta näköjään ei ole kanttia vastata kysymyksiin.

Mitä tekisit jos olet myynyt eka satsin aikoinaan kaverillesi ja tällä kaverilla ei olisikaan jatkossa rahaa maksaa sulle ruohosta, annatko kamaa ilmaiseksi?

Kelpaako sinulle rikoksella hankittu raha?

Liisa, ei ihmemaasta
Alkuperäinen kirjoittaja Ottakaa selvää asioista;11421624:
Kannabikseen ei voi jäädä koukkuun. Kannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta. Sen avulla voi sensijaan vierottautua vaarallisista päihteistä, kuten alkoholi. Mikäli henkilöllä on tarvetta käyttää päivittäin kannabista, hänellä lienee stressaava tai masentava elämäntilanne, joka on tämä alkperäinen ongelma, ja kannabiksen käyttö siitä seuraus joka usein myös helpottaa tilannetta.

Vapaaehtoiset testasivat | IL-TV Hullu maailma | Iltalehti.fi[/url] (Kielitaidottomille tiedoksi, ajokokeen loppuvaiheessa JOKAINEN kuski kommentoi että on niin pilvessä ettei halua edes ajaa autoa, mutta koetilanne vietiin loppuun asti.)

Hamppu ei ole kielletty siksi että se olisi päihteenä vaarallinen, sillä se ei yksinkertaisesti vaan ole päihteenäkään vaarallinen, sen sijaan sen on tieteellisesti todistettu parantavan lukemattomia sairauksia kuten skitsofreniaa ja syöpää. Syy hampun kieltämiselle on poliittinen,
Jaahas. Ihanko vakavissasi väität, että hampunpoltto parantaa syövän ja skitsofrenian. Heroiinia on joskus sata vuotta sitten käytetty mm yskänlääkkeessä, mutta hampulla ei ole mitään parantavia voimia. Eikä kai ollut sillä heroiinillakaan.

Poliittinen syy? Höpsistä. Jos valtio haluaisi politikoida, sallisi se se kaiken huumekaupan ja keräisi verotulot itselleen.

Koetilanne on aina erilainen, kuin oikea ajotilanne. Kun jokainen koki olevansa niin pilvessä, ettei edes haluaisi ajaa autoa, on se merkki siitä, että kuski tiedosti etteivät aistit toimi kuten pitää. Normaalitilanteessahan pössyttelijä ei moista mieti. Ne huumekolaritkin ovat ihan tutkittu juttu.

En ole kenenkään alkoholistin kuullut päässeen viinasta eroon hampunpoltolla. Sitä vastoin olen lukenut ja kuullut, että lähes kaikki narkkarit ovat aloittaneet "uransa" miedoilla huumeilla. Myös 8-pallossa näyttelevä Linda, joka aloitti pössyttelyn 13-vuotiaana, ei kuvitellut ikinä päätyvänsä piikittäjäksi, eli huumeidenkäytössä alimmalle asteelle.

Suurin osa pössyttelijöistä kokeilee kerran tai muutaman, mutta jättää hamput ym siihen. Mieti, jos huumeet olisivat laillisia, kuinka moni niitä polttaisi jatkuvasti. Ja onhan tasan tarkkaan osa (suurempi osa kuin nykyään) siirtyisi pikkuhiljaa vahvempiin). Avaa myös silmäsi huumerikollisuudelle. Se on ihan todellinen, olemassa oleva asia.

Turha myöskään verrata alkoholia ja huumeita ja etsiä nistä parempaa vaihtoehtoa. Ainahan suurkulutus on huono vaihtoehto. Ihan joka asiassa. Ja vielä yksi asia. Olen ollut asiakkaana kuppilassa, jossa käytettiin paljonkin hamppua. Suurin osa näistä pössyttelijöistä joi myös alkoholia. Sen kyllä heistä huomasi. Osa kävi ihan ylikierroksilla osa taas oli passiivisia hitailla käviöitä.

Ottakaa selvää asioista
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;11421714:
Tosiasia kuitenkin on, että lähes kaikki huumeiden käyttäjät ovat aloittaneet kannabiksesta ja siirtyneet kovempiin aineisiin.
Varmasti näin. Syy on kieltolaki. Tutustu mitä tapahtui suomalaisille alkoholin kieltolain aikana. Haitat räjähtävät käsiin kun kiellettyä päihdettä valmistetaan ja levitetään salaa. Niin kauan kun hampun kotikasvatus OMAAN KÄYTTÖÖN on rangaistava teko, moni ostaa kannabiksensa kadulta huumediilereiltä. Tämä on erittäin ikävä asia, joka nimenomaan aiheuttaa siirtymisen "kovempiin aineisiin", koska huumemyyjillä on toki intressit koukuttaa asiakkaansa riippuvuutta aiheuttaviin ja enemmän taloudellista tuottoa tuottaviin vaihtoehtoihin, kuten liiketoiminnassa yleensäkin.

Porttiteoria on täysi myytti ja käytännön "porttiteoria" johtuu siitä että tavallisia käyttäjiä vainotaan. Tutustu Portugalin käytäntöihin päihdeasioissa ja mitä siellä on tapahtunut päihdehaitoille sen jälkeen kun KAIKKI huumeet on dekriminalisoitu. Tee tämä nyt ainakin ennen kuin tulet esittelemään valheitasi jonain ammattilaisena esiintymällä. Ammattilaisen luulisi kannattavan ottaa edes perusasioista selvää.

Mitä ulkomaihin tulee, niin olen käynyt työ/opiskelumatkoilla kymmeniä kertoja Amsterdamissa. Siellähän kannabiksen käyttö on täysin vapaata. Riittää kun menee piippubaariin ja katsoo ympärilleen. Rauhoittuminen on kyllä niin totaalista, ettei ne ihmiset kykene enää normaaleja perusasioita, kuten ruokakaupassa käyntiä ja lastensa hoitamista tehdä ainakaan muutamaan tuntiin.
Oletko käynyt koskaan suomalaisessa kapakassa? Siellä isät ja äidit harrastavat irtoseksiä, pettävät puolisoitaan, rikkovat perheitä, tuhlaavat rahansa viinaan ja uhkapeleihin, hävittävät omaisuutensa, joutuvat onnettomuuksiin, ajavat kännissä kotiin autolla ja hakkaavat toisiaan nakkikioskien edessä.

Jokaista päihdettä voi käyttää enemmän tai vähemmän. Työpäivän jälkeen jakkupuvussa kahvilaan yhdelle jopolle menevä perheenäiti tuskin vetää mitään älyämpäri koomaa, ja mikäli vetäisikin, on se tietenkin kannabiksen etu että vaikutus hälvenee täysin 3 tunnissa ja minkäänlaisia jälkioireita tai krapulaa ei tule. Totta helvetissä on olemassa kannabiskahviloita joissa otetaan myös paljon. Ne tilanteet toteutetaan silloin kun "todelliselle rauhoittumiselle" on aikansa ja paikkansa. Mitä pahaa sinä päihdetyön ammattilaisena muuten näet "todellisessa rauhoittumisessa"? Onko vaimon ja lasten turpaan vetäminen ja sen jälkeen autolla kännissä naapurin lasten päälle ajaminen parempi vaihtoehto kuin "totaalinen rauhoittuminen"?

Jos ihmisen täytyy toistuvasti duunin jälkeen ottaa viinaa tai polttaa kannabista, niin siinä olet oikeassa, sen tyypin peruselämässä on vikaa. Mutta ei se vika korjaannu juomalla eikä pössyttelemällä.
Ei todellakaan korjaannu, mutta korjaantuuko vika laittamalla käyttäjä vankilaan ja estämällä häneltä koulutuspaikat ja työllistyminen koko loppu elämäksi? Mikäli henkilöllä on ongelmia minkä tahansa päihteen kanssa, hänet tulee ohjata HOITOON, ei lyödä rikollisen leimaa otsaan ja syrjäyttää henkilö yhteiskunnasta lopullisesti. Joka tapauksessa kannabiksen toistuvankin käytön haitat eivät missään tapauksessa ole mitenkään rinnastettavissa alkoholin haittoihin, ja senhän sinä varmasti alan ammattilaisena hyvin tiedät.

Ethän sinä kannabispöllyssä mitään ikäviä asioita mieti.
Kannattaa kokeilla joskus. Kannabis on psykedeeli joka auttaa ratkaisemaan monia umpikujaan ajautuneita ongelmia ja saa asiat näyttämään selkeämmiltä. Kannabis laukaisee stressiä ja jännitystä ja pistää arjen ongelmat järkeviin mittasuhteisiin ja auttaa elämään niiden kanssa. Ei kannata esittää väitteitä asioista, joista ei selvästikään mitään tiedä.

Näet se toinen vaihtoehtohan on pistää vaikka pitkäkseen duunissa lepohuoneen sohvalle ja ottaa puolen tunnin torkut ennen himaan menoa. Sen jälkeen on ihan yhtä tyytyväinen ja rela olo, eikä ole tarvinnut siihen minkäänlaisia aineita. Pääsee himaan muksujensa luokse virkeenä.
Tai lähtee lenkille, leikkii lasten kanssa ja jättää duunihuolet mielestään.
Hienoa mikäli näin on kohdallasi, kannustan myös kaikkia ihmisiä päihteettömään elämään! Joillakin henkilöillä elämäntilanne ja suhtautuminen nyt vaan saattaa olla toisenlainen kuin sinulla, eikä sinulla ole mitään oikeutta tuputtaa tapojasi muille siinä missä kenelläkään ei ole oikeutta tuputtaa päihteitä sinulle.

Kun aikuinen ihminen käyttää luonnollista yrttiä itseensä yksityistilassa aiheuttamatta mitään haittaa tai vaaraa itselleen tai kenellekään ulkopuoliselle, kyseessä ei ole rikos. Rikoslaissa määritellään, että rikoksella tulee olla uhri. Kannabiksen dekriminalisointi on ainoa tapa vaikuttaa myös ongelmakäyttäjien tilanteeseen rakentavalla tavalla; vankilat ovat täynnä muutenkin.

On surullista ja sääli asiakkaitasi kohtaan että kaltaisesi mehupillin läpi maailmaa katselevat ihmiset toimivat sosiaali- tai terveydenhoitoalan tehtävissä. Kannattaa kuitenkin jo vähitellen valmistautua korjaamaan asennettaan, sillä kannabiksen dekriminalisointi Suomessa tulee olemaan vain ajan kysymys - kuten EU:sta on jo jäsenvaltioille yleisesti suositettu.

Aikuinen
Aina kun jossain keskustelupalstalla tulee käsite pössyttely vastaan niin sinne ryntää pössyfanaatikot omalla propagandallaan. Tekstissä vilisee AINA samat kliseet:eek:len it-ammattilainen, perheellinen, pössyttänyt 20vuotta -ei ongelmaa, kahvi on pahempi huume kuin pössy, pössy parantaa syövän ja masennuksen, sitten hirveätä angstia jotain tiettyä henkilöä kohtaan, joka on ilmeisesti vastapuolella siis jossain päihdeklinikan tutkija tms. Rivien välistä oikein huutaa että kirjoittaja on joku elämää kokematon parikymppinen pukinparta. Menkää nyt oikeesti helvettiin sen pössynne kanssa. Kiitos.

Ottakaa selvää asioista
Jaahas. Ihanko vakavissasi väität, että hampunpoltto parantaa syövän ja skitsofrenian.
Et sitten ottanut asioista selvää?
Kannabiksen CBD:stä syöpälääke? | 2012 | Uutiskategoriat | Turun seudun kannabisyhdistys
Israel: kannabis on tehokas lääke syövän hoidossa | 2012 | Uutiskategoriat | Turun seudun kannabisyhdistys
Kannabiksesta täsmälääke eturauhassyöpään? | 2012 | Uutiskategoriat | Turun seudun kannabisyhdistys
Kannabis ja syöpä - potilaiden kokemuksia | 2011 | Uutiskategoriat | Turun seudun kannabisyhdistys
Kannabis ja syöpä - jo satoja tutkimuksia | 2011 | Uutiskategoriat | Turun seudun kannabisyhdistys

Jätän loput sinulle kotitehtäväksi, kun fiksuna ihmisenä varmaan osaat googlettaa tai tehdä pubmed-hakuja itsekin.
Poliittinen syy? Höpsistä. Jos valtio haluaisi politikoida, sallisi se se kaiken huumekaupan ja keräisi verotulot itselleen.
Lukemattomat valtiot ovat korviaan myöten mukana huumebisneksessä, ei vähiten Amerikan Yhdysvallat. Huumeita valmistetaan ja kannabista kasvatetaan valtiollisten tahojen suojeluksessa. Huumebisnes on niin suurta, että on yksinkertaisesti mahdotonta että sitä pyörittäisivät yksinään rikollis"jengit". Sen jälkeen kun vankilat on yksityistetty (esim. Yhdysvalloissa), ihmisten vankilaan laittamisesta on tullut kannattavaa bisnestä. Suuryritykset ja valtiot keräävät rahaa sekä huumeista että käyttäjien vankilaan laittamisesta. Jos valtiovalta aidosti haluaisi kitkeä huumeet pois keskuudestamme, niin miksi suljetuissa vankiloissa käytetään huumeita enemmän kuin missään muualla? Äläkä tule väittämään että nykyteknologialla ei pystytä valvomaan että kiellettyjä aineita ei viedä porttien sisäpuolelle, mikäli niin aidosti haluttaisiin.

Normaalitilanteessahan pössyttelijä ei moista mieti. Ne huumekolaritkin ovat ihan tutkittu juttu.

En ole kenenkään alkoholistin kuullut päässeen viinasta eroon hampunpoltolla.
Voitko antaa jotain lähdeviitteitä "tiedoillesi", vai puhutko paskaa ihan vain lämpimiksesi?

Suurin osa pössyttelijöistä kokeilee kerran tai muutaman, mutta jättää hamput ym siihen. Mieti, jos huumeet olisivat laillisia, kuinka moni niitä polttaisi jatkuvasti.
Mihin perustat väitteesi siitä, että yhtään useampi käyttäisi hamppua yhtään sen enempää, kun sitä käyttää jo nyt satunnaisesti yli 30% nuorista miehistä Suomessa ja kasvi on helposti ja edullisesti kenen tahansa saatavilla nytkin?

Ja onhan tasan tarkkaan osa (suurempi osa kuin nykyään) siirtyisi pikkuhiljaa vahvempiin).
Mihin ihmeen vahvempiin? Miksi joku psykedeelin käyttäjä siirtyisi näihin sinun "vahvempiin" aineisiin, jotka käyttäytyvät aivan eri tavalla? Kofeiini on addiktoiva stimulantti kuten amfetamiinikin, miksi et kampanjoi kauppojen kahvihyllyillä tämän porttiteoriasi puolesta? Teet täysin ala-arvoisella argumetoinnillasi itsestäni vain idiootin. Suosittelen edelleen ottamaan selvää asioista.

Avaa myös silmäsi huumerikollisuudelle. Se on ihan todellinen, olemassa oleva asia.
Olen todellakin avannut silmäni huumerikollisuudelle, ja kuten edellä jo kerroin, huumerikollisuus johtuu siitä että huumeet ovat laittomia. Mikälin huumeet eivät ole laittomia, ei niiden ympärillä voi olla mitään rikollisuutta. Tutustu Portugalin malliin päihteiden dekriminalisoinnista ja jatketaan vasta sen jälkeen keskustelua tästä aiheesta. Tietämättömän kanssa keskusteleminen on yhtä hedelmällistä kuin tyhjään kaivoon huuteleminen.

Ottakaa selvää asioista
Menkää nyt oikeesti helvettiin sen pössynne kanssa. Kiitos.
...ja mieluusti mennäänkin, mikäli täällä taivaassa on näin junttia ja ahdasmielistä porukkaa.

Kovin heppoisiksi jäi näiden kannabispsykoosista kärsivien mutuilijoitten faktatiedot. Ei löydy tutkimustietoa, löytyy vaan demonisointia, pelkoa ja tietämättömyyttä. Jokainen tyylillään, rauhaa ja rakkautta! :-D

Viimeksi muokattu:
Liisa
"Olen todellakin avannut silmäni huumerikollisuudelle, ja kuten edellä jo kerroin, huumerikollisuus johtuu siitä että huumeet ovat laittomia. Mikälin huumeet eivät ole laittomia, ei niiden ympärillä voi olla mitään rikollisuutta"

Nuo sinun kannabisyhdistyksen pössytutkijoiden 0-tukimukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Samaa tasoa kuin se, että olisi tutkittu kuinka moni 80-luvun moottoripyöräilijä oli syönyt viimeisen vuoden aikana makkaraa. Suurin osa, joten lopputulos on se, että makkara on syypää onnettomuuksiin.

Ihme argumentti tuokin, että se rikollisuus mitä on vaikea valvoa, tulisi sallia. Pitäisikö siis sinun oppiesi mukaisesti sallia myös aseet, raiskaukset, myymälävarkaudet? Niitäkin kun on kovin vaikea valvoa. Entäpä vakuutushuijaukset, perheväkivalta jne. Loppuisiko ne kokonaan, jos ne laillistettaisiin? Siis mielestäsi.

Siinä olet oikeassa, että tietämättömien, muita kirjoittajia idiooteiksi haukkuvien kanssa on hedelmätöntä keskustella. Et sieltä pössypilven takaa näe sitä, mitä useammat näkevät.

Ja peeäs. älä nyt unta näe, että pössyttely laillistettaisiin, kun tavallinen tupakointikin halutaan kieltää jopa K18 leffoissa.

Wiltsu
...lähes kaikki huumeiden käyttäjät ovat aloittaneet kannabiksesta ja siirtyneet kovempiin aineisiin.

Jos ihmisen täytyy toistuvasti duunin jälkeen ottaa viinaa tai polttaa kannabista, niin siinä olet oikeassa, sen tyypin peruselämässä on vikaa.

Se aivan sama mitä sinä selität, narkkari mikä narkkari.

Mut jos ihmisen on pakko nollata aivojaan jollain aineella, niin kyse on siitä, että pakenee ongelmiaan tai ei kykene nauttimaan elämästään selvinpäin.
Oletan, että tämä on aikuisten ihmisten keskustelupalsta (aina ei siltä kyllä vaikuta...).

Lähes jokainen ihminen on aloittanut kaiken pienestä. Jokainen alkoholisti on ottanut se ekan paukun ja seuraavan ehkä vasta kuukauden kuluttua, jokainen punttisalilla käyvä on käynyt siellä ensin kerran ja seuraavan ehkä vasta kuukauden kuluttua. Kunnes niistä asioista muodostuu addiktio (pikkuhiljaa).

Jos ihmisen täytyy toistuvasti duunin jälkeen käydä salilla, tyypin peruselämässä on jotain vikaa.

Meidän _aikuisten_ on saatava hoitaa rentoutumisemme ja pakenemisemme todellisuudesta ihan juuri niin kuin haluamme niin kauan kuin emme aiheuta kenellekään vaaraa tai yhteiskunnalle maksuvelvoitteita.

Jos joku rentoutuu itse maksamallaan kannabiksella, itse maksamallaan oluella tai kossupullolla tai itse maksamallaan punttisalimaksulla tai ihan itse ostamillaan suksillä eikä siitä aiheudu yhteiskunnalle kustannuksia tai ulkopuolisille vaaraa, sillä jokusella on oikes tehdä niin. Minusta, jos kerran alkoholi on laillista, on myös kannabis laillistettava. Ehdottomasti!

On aivan sama, mitä selität, narkkari kuin narkkari. Sohvan nurkassa illasta toiseen roikkuva on narkkari. Hän on addiktoitunut sohvan nurkkaan.

Mut jos ihmisen on pakko nollata aivojaan jollain (makaamalla sohvalla), niin kyse on siitä, että pakenee ongelmiaan tai ei kykene nauttimaan elämästään ilman.

Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja karvakäsi;11422059:
Keskitytään me naimiseen, vai mitä Sari?
Ja sinä kirjoittelet kaikenlaisia kommentteja minusta... ja olet jahdannut minua tällä sivustolla nyt kymmenisen vuotta. Minä olen sinulle addiktio. Mutta edelleenkin vakuutan sinulle: EN KOSKAAN TULE HUOLIMAAN SINUA. EN EDES PELKKÄÄN NAIMISEEN. OLET ÄLLÖTTÄVÄ IHMINEN. Ulkonäkösi ei vaikuta mielipiteeseeni, sillä ulkoisilla tekijöillä ei minulle ole nykyään mitään merkitystä.

Karvakäsi
Ja sinä kirjoittelet kaikenlaisia kommentteja minusta... ja olet jahdannut minua tällä sivustolla nyt kymmenisen vuotta. Minä olen sinulle addiktio. Mutta edelleenkin vakuutan sinulle: EN KOSKAAN TULE HUOLIMAAN SINUA. EN EDES PELKKÄÄN NAIMISEEN. OLET ÄLLÖTTÄVÄ IHMINEN. Ulkonäkösi ei vaikuta mielipiteeseeni, sillä ulkoisilla tekijöillä ei minulle ole nykyään mitään merkitystä.
Ennen kostuit pelkästä katseestani...

Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja Karvakäsi;11422071:
Sinua unissanikin, mutta myös oikeassa elämässä. Joskus vain tarjonnut auttavaa kättäni...
"Kukaan ihminen ei täällä eikä missään muuallakaan pääse kehuskelemaan naineensa minua, kun olen ollut parisuhteessa." Toistan itseäni. Jos oikeasti olet sitä mieltä, että olet nainut minua muualla kuin unissasi parisuhteeni aikana, sinulla on vakava psykoottinen ongelma.
Hakeudu hoitoon.

niinkö
hyvä Wiltsu,
minulle on se ja sama mitä sinä puuhaat yksiksesi tai kaksin jonkun karvakäden kanssa. Juo, pössyttele, piikitä, ota pillereitä, mulle se on täysin se ja sama.

Mutta sun ympärillä olevat alaikäiset ihmiset ovat eri asia.
Sanotko sinä alaikäisille lapsillesi ja heidän kavereilleen, että kannabis on täysin vaaratonta?
Suositteletko pojallesi ja muille lapsillesi kannabista ja viinaa rentotumismenetelmiksi?

Opetatko sinä lapsillesi, että tavallisesta elämästä pitää päästä joskus pois ja sen vuoksi on ok jos vetää pää täyteen viinaa, kannabista tai muuta ainetta?

Itse olen opettanut lapsilleni, että arkielämä on kivaa sellaisenaan, eikä siitä tarvitse paeta minnekkään. Stressin hallintaan on parempiakin tapoja kuin juominen ja pössyttely. Esim. pelkkä ajattelu auttaa. Ei ole pakko turruttaa päätä eikä kroppaa.

Suosittelen teitä muitakin järjestämään asianne niin, että pystytte elämään tavallista arkea ja juhlaa 24/7.

Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;11422098:
Sanotko sinä alaikäisille lapsillesi ja heidän kavereilleen, että kannabis on täysin vaaratonta?
Suositteletko pojallesi ja muille lapsillesi kannabista ja viinaa rentotumismenetelmiksi?
En.

Opetatko sinä lapsillesi, että tavallisesta elämästä pitää päästä joskus pois?[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;11422098:

Reefer Madness
nikille ..ottakaa asioista selvää...

Sinä se olet niin helkkarin viisas omasta mielestäsi, mutta et kuitenkaan näe tosiasioita.
Tervetuloa tänne huumeklinikalle vuodeksi töihin.

Tosiasia kuitenkin on, että lähes kaikki huumeiden käyttäjät ovat aloittaneet kannabiksesta ja siirtyneet kovempiin aineisiin.
Minusta näiden huumeklinikalla työskentelevien näkemys ja kokemus on liian kapea antaa lausuntoja tässä asiassa. Nehän näkee vain sen pahimpien moniongelmaisten luokan. Siinä sitten alkaa uskoa helposti jopa porttiteoriaan.

Reefer Madness
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö;11421716:
Reefer Madness
diilaat kavereillesi kamaa, mutta näköjään ei ole kanttia vastata kysymyksiin.

Mitä tekisit jos olet myynyt eka satsin aikoinaan kaverillesi ja tällä kaverilla ei olisikaan jatkossa rahaa maksaa sulle ruohosta, annatko kamaa ilmaiseksi?

Kelpaako sinulle rikoksella hankittu raha?
En minä nyt mikään hyväntekeväisyyslaitos ole! :D Annoin 20 Japanin tsunamin uhreille kyllä viimeksi, mutta en muuten yleensä anna mitään ilmaiseksi kellekään.

Varattomilla kavereille koitan välttää lainaamasta rahaa myös koska se voi ruokkia velkaantumisen kierrettä.

Reefer Madness
Aina kun jossain keskustelupalstalla tulee käsite pössyttely vastaan niin sinne ryntää pössyfanaatikot omalla propagandallaan. Tekstissä vilisee AINA samat kliseet:eek:len it-ammattilainen, perheellinen, pössyttänyt 20vuotta -ei ongelmaa, kahvi on pahempi huume kuin pössy, pössy parantaa syövän ja masennuksen, sitten hirveätä angstia jotain tiettyä henkilöä kohtaan, joka on ilmeisesti vastapuolella siis jossain päihdeklinikan tutkija tms. Rivien välistä oikein huutaa että kirjoittaja on joku elämää kokematon parikymppinen pukinparta. Menkää nyt oikeesti helvettiin sen pössynne kanssa. Kiitos.
Joo, sitten kun hävitään väittely niin mennään tuolle linjalle. Olet tyypillinen perussuomalaisten äänestäjä.

Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö Wiltsulle;11422136:
Etkö kestä normiarkea vai etkö kestä juhlaa?
En kestä kumpaakaan liikaa.

Siksi pääsen pois normiarjesta valitsemillani keinoilla ja pääsen pois juhlasta valitsemillani keinoilla. Näin käsittääkseni muutkin aikuiset ihmiset toimii.

Onko sinulla jotain vaikeuksia senKIN asian suhteen? (Minä elän avioliitossa ja perheeni on minulle rakas - minusta ei ole sinulle miksikään).

Yhteistyössä