40-vuotiasnainen haluaa seksiä jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ePätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen jo 55 vuotias ja seksinälkä jatkuu ja miehelleni riittää 2 - 3 kertaa viikossa. Hänellä ei ole seisonut vuosikymmeniin, mutta kun me ruvettiin seurustelemaan niin hommattiin pillereitä. Onneksi ne halpenivat ja niitä raskii ostaa. Muutama vuosi sitten hänen rintansa rupesivat kasvamaan ja sanoin hänelle että nyt taitaa olla testosteroonit alhaalla. Ei uskonut, mutta onneksi nyt sitten vaiva paheni - toinenkin rinta kasvoi ja kipeytyi ja hormoonit ihan pielessä. Saa nähdä tapahtuuko jotain ja milloin - odotan mielen kiinnolla!

Ihanaa oli löytää tämä viestiketju, olenkin siis normaali, kun mulla myös seksi halut vaan kasvaneet..mies on 7 vuotta nuorempi, mutta pihtailee. olen ihan onneton siitä. kolme kertaa olen vakavasti seurustellut elämässäni ja kaikki miehet olleet pihtailijoita, niin että aluksi seksi ollut tosi aktiivista. Miten sattuikaan?!
Olen kanssa miettinyt pitäskö hankkia joku salasuhde, kun seksi on aika kuollutta avioliitossani ja en ole vielä valmis eroamaan, kun mulla erityislapsi ja miehestä jonkin verran apua lapsen kasvatuksessa? Mutta nussin kohta liikennevaloa, jos en saa miestä!!!Parin vuoden päästä lapsi on aikuinen, sitten viimeistään olen vapaa tuosta miehestä, jos ei ole muuttunut tippaakaan. Käymme kyllä parisuhdeterapiassa, mutta tuntuu että siitä aina hetken apu, ja sitten kun arki painaa päälle, niin kaikki aina unohtuu, mistä siellä on puhuttu.

täällä olis sulle 18 vuotias nuori ja himokas poika pistä viestiä jos olet kiinnostunut ;)

Viimeksi muokattu:
täällä olis sulle 18 vuotias nuori ja himokas poika pistä viestiä jos olet kiinnostunut ;)

eiköhän se ole juuri normaali tilanne, että nainen haluaa vielä viiskymppisenä ja ylikin, mutta ukot vanhettuu, eikä niitä enää kiinnosta mikään. Tai luulevat, että nuorempi kiinnostaa, mutta kyvyt loppuu siinä vaiheessa.
Itsekin kaipaan seksiä monta kertaa enemmän kuin ukkoni. Vielä en petturiksi silti kehtaa alkaa, vaikka puute on toisinaan niin että melkein kirkua pitäisi.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ePätoivoinen;10511498:
Olen 39v. nainen,naimisissa viitisen vuotta nuoremman ulkomaalaisen miehen kanssa.Minulta vaihdettiin e-pillerit Cerazetteen Trikvilareista.En tiedä,johtuuko iästäni vai e-pillereiden muutoksesta,mutta minusta on tullut seksin suhteen kyltymätön.Olemme olleet naimisissa jo vuosia,joten tämä tuli kummallekin hiiukan yllätyksenä.Mies ei ole koskaan ollut mitenkään "seksihullu" enkä liioin minä,siis paitsi tietenkin ihan suhteen alkuvuosina.Nyt en muuta haluaisikaan kuin seksiä mieleuusti vähän väliä,mies taas ei halua hyvä jos suostuu kerran viikossa tai kahdessa.
Onko muilla naisilla vastaavanlaisia ongelmia?Johtuuko tuoseksuaalisesta kriisistä vai Cerazeteista eli e-pillereiden muutoksesta?Olen menossa lääkäriin parin viikon kuluttua,mutta olen jatkuvasti seksin puutteessa ja masentunut tilanteesta,ettei mieheni olekaan se panokone josta kuulee aina miesten ruikuttavan "voi kun vaimo antaisi useammin "-tyyliin.Tämä vaimo antaisi,mutta mies ei anna
Auttakaa!!!

Hello. I can do everything you want in a bed. I'm student. I live in Turku. If you are interesting just contact me: laskovipenis@yandex.ru

Olen 39v. nainen,naimisissa viitisen vuotta nuoremman ulkomaalaisen miehen kanssa.Minulta vaihdettiin e-pillerit Cerazetteen Trikvilareista.En tiedä,johtuuko iästäni vai e-pillereiden muutoksesta,mutta minusta on tullut seksin suhteen kyltymätön.Olemme olleet naimisissa jo vuosia,joten tämä tuli kummallekin hiiukan yllätyksenä.Mies ei ole koskaan ollut mitenkään "seksihullu" enkä liioin minä,siis paitsi tietenkin ihan suhteen alkuvuosina.Nyt en muuta haluaisikaan kuin seksiä mieleuusti vähän väliä,mies taas ei halua hyvä jos suostuu kerran viikossa tai kahdessa.
Onko muilla naisilla vastaavanlaisia ongelmia?Johtuuko tuoseksuaalisesta kriisistä vai Cerazeteista eli e-pillereiden muutoksesta?Olen menossa lääkäriin parin viikon kuluttua,mutta olen jatkuvasti seksin puutteessa ja masentunut tilanteesta,ettei mieheni olekaan se panokone josta kuulee aina miesten ruikuttavan "voi kun vaimo antaisi useammin "-tyyliin.Tämä vaimo antaisi,mutta mies ei anna
Auttakaa!!!

Olet hyvin mielenkiintoinen kumppani. Minä olen hyvin innostunut ja voit tulle minun luo kylään. Asun Espoossa, entä missä sinä.

Olen 75 v mies, joka on leski ja haluaa vaikka joka ilta. Minulla on nuorempi naisystävä, mutta hän sanoo, että kerta kuukaudessa riittää. Minulle ei oikein, joten pitäisi saada yhteys Teihin esim."Puutteinen naaras" ja jne. Löytäkää minut.

Olen 75 v mies, joka on leski ja haluaa vaikka joka ilta. Minulla on nuorempi naisystävä, mutta hän sanoo, että kerta kuukaudessa riittää. Minulle ei oikein, joten pitäisi saada yhteys Teihin esim."Puutteinen naaras" ja jne. Löytäkää minut.

joo. saattaa se olla liikunta, joka pitää niitä halujakin yllä. Itsekin monesti kovan treenin jälkeen tunnen oloni tosi halukkaaksi ja silloin varsinkin jos halulle ei ole kohdetta tai siihen ei vastata, tekee mieli kirkua puutteesta. En kuitenkaan osaa liikuntaharrastustakaan vähentää, jotta halut mieheni kanssa olisivat samalla tasolla. Onneksi hänkin sentään muutaman kerran vuodessa saa jotain kiimakausia, niin että pärjäilen vielä näin. Ne vain nuo väliviikot näiden kausien välissä ottaa koville.

Viimeksi muokattu:
Auttakaa!!!

hei olen vapaa sinkku pasi 43v/180/90 ja mukava avooin hellä rehellinen luotettava fiksu herras mies on naisen mahnapäälle nukumaan ratsamaan syliin kainaloon pusaa suuten peppulle pidän kiihoitelusta hieron niskat hartija jalat varpaat koko vartan raitis luottamus hellin naista 0458889795 iisalmesta maili koljonenpasi@gmail.com

hei olen vapaa sinkku pasi 43v/180/90 ja mukava avooin hellä rehellinen luotettava fiksu herras mies on naisen mahnapäälle nukumaan ratsamaan syliin kainaloon pusaa suuten peppulle pidän kiihoitelusta hieron niskat hartija jalat varpaat koko vartan raitis luottamus hellin naista 0458889795 iisalmesta maili koljonenpasi@gmail.com saako seksi puteseen saat milloin rakasettela sala suhde käy aikaa sulle on

On kivaa kun ilmaiset halusi sexiin.harvemmin naiset ilmaisevat halukkuutensa.miehet anakin minä haluaisin naida nykyistä huomattavasti useammin, se on mielestäni suuri nautinto.

Yhteistyössä