Mies "sohvaperunana"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonnakatariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonnakatariina

Vieras
Doodi...

Tästä on varmasti monta keskustelua jo käynnissä, mutten jaksanut ettiä enempää vaa tulla kirjottamaan omaa turhautumista...
Eli miten helevetissä saan miehen muuttumaan sellaiseksi millainen oli vuosi sitten. Kyllä, ehkä hän on aina ollut tälläinen, mut peittänyt sen hyvin.
Mutta pistää niin vituttamaan; mies on tällä hetkellä valmistumassa ihan juuri insinööriksi, voisi siis hankkia töitä ja tehdä elämällään jotakin?! Mutta ei, ko minä tulen töistä kotiin....Tiskejä ei oo tiskattu,peti petaamatta ja mies ei ole liikkunut kotoa mihinkään.
Kertoakseni taustoja, mies on urheilija, ei ole koskaan ollut kiinnostunut tietokoneista, ollut "pelimies" eli ollut kova menemään yms. Olenko mä muuttanut tämän ihmisen tälläiseksi?!
Tuntuu tosissaankin siltä, että olen nyt äidinkorvike joka tekee kaiken kotitöistä muuhunkin...

Kellään tähä "apukeinoja" :))))))

Jonna Katariina!!! Ota nyt ohjat omiin käsiisi, ka i sä tajuat, (en tiedä oletko rikas), eikä se mua kiinnosta, mutta mä sanon Jonna sulle miehenä suorat sanat! Jos miehesi on "sohvaperuna", niin luuletko hänen koskaan valmistuvan insinööriksi+ Ajattele tätä??? Mä puolustan sua, enkä tosiaan vittuile sulle!!!! sanat
Doodi... Voi että, missä sun identiteetti seilailee? Me jätkät, ainakin osa meistä ollaan täysin teidän tyttöjen valloitettavissa, me ei todellakaan olla enää mitään "perheen päitä", vaan te tytöt olette myös perheen sisällä täysin tasa-arvoisia meitä kohtaan, tämä on tosi! Tule vaikka iskemään mut, niin uskot! Nykysuomi hyväksyy kaikki, jos ihmiset menevät vaikka täysin ventovieraiden kanssa naimisiin, niin heidät vihitään, sekä kirlossa, että väestörekisterissä... Myöskään kukaan ei saa leimaa otsaansa, jos eroo tulee, ajattele sitäkin... Itseasiassa te tytöt olette henkisesti meidän jätkien yläpuolella, mutta teidän täytyy ymmärtää, että teillä on myös samassa mitassa vastuunkanto......

Tästä on varmasti monta keskustelua jo käynnissä, mutten jaksanut ettiä enempää vaa tulla kirjottamaan omaa turhautumista...
Eli miten helevetissä saan miehen muuttumaan sellaiseksi millainen oli vuosi sitten. Kyllä, ehkä hän on aina ollut tälläinen, mut peittänyt sen hyvin.
Mutta pistää niin vituttamaan; mies on tällä hetkellä valmistumassa ihan juuri insinööriksi, voisi siis hankkia töitä ja tehdä elämällään jotakin?! Mutta ei, ko minä tulen töistä kotiin....Tiskejä ei oo tiskattu,peti petaamatta ja mies ei ole liikkunut kotoa mihinkään.
Kertoakseni taustoja, mies on urheilija, ei ole koskaan ollut kiinnostunut tietokoneista, ollut "pelimies" eli ollut kova menemään yms. Olenko mä muuttanut tämän ihmisen tälläiseksi?!
Tuntuu tosissaankin siltä, että olen nyt äidinkorvike joka tekee kaiken kotitöistä muuhunkin...

Kellään tähä "apukeinoja" :))))))

Viimeksi muokattu:
Koita nyt Jonna Katariina ymmärtää, että osa meistä jätkistä ollaan täysiä paskiaisia... toinen puoli lähes kaikki naimisissa, mutta meistä vapaistakin jätkistä on iso osa pelkkiä "pummeja", ketkä ei edes halua koskaan mennä töihin, omasta selkärangastaan pennejään repimään.... Pistä sille "sohvaperunallesi" halkopino , ja kirves eteen, ja sanot, että nuo on kaikki huomenna oltava pilkottuna, annat sille vain vesipullon, ettei nestehukka iske, niin näet, onko siitä mihinkään??? Jos ei, niin unohda koko mies!!!!
Jonna Katariina!!! Ota nyt ohjat omiin käsiisi, ka i sä tajuat, (en tiedä oletko rikas), eikä se mua kiinnosta, mutta mä sanon Jonna sulle miehenä suorat sanat! Jos miehesi on "sohvaperuna", niin luuletko hänen koskaan valmistuvan insinööriksi+ Ajattele tätä??? Mä puolustan sua, enkä tosiaan vittuile sulle!!!! sanat

Viimeksi muokattu:
Kyllä tämä kyseinen ihminen on valmistumassa, mutta kylläkin luulen että opiskeluaika on tehny oman laiskuutensa töiden suhteen...ja tosiaan en todellakaan ole rikas eli siinä suhteessa multa ei rahaa heru :D nyt kaipasinkin vinkkejä miten saada mieheen uudelleen sitä tarmoa ja intoa...jos joku on kyseisen mysteerin ratkassu, tännepäin vinkkejä kiitos :D

Kyllä tämä kyseinen ihminen on valmistumassa, mutta kylläkin luulen että opiskeluaika on tehny oman laiskuutensa töiden suhteen...ja tosiaan en todellakaan ole rikas eli siinä suhteessa multa ei rahaa heru :D nyt kaipasinkin vinkkejä miten saada mieheen uudelleen sitä tarmoa ja intoa...jos joku on kyseisen mysteerin ratkassu, tännepäin vinkkejä kiitos :D
Aloittakaa yhdessä tekemällä.

Palkkioksi Väinön ehdottamaa silmänruokaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä