suurin penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi96
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Essi96

Vieras
nonii elikäs kun oon jutellu kavereiden kanssa vastaan tulleiden penisten koosta niin kellään ei ole yhtä isoa ollut kuin minun 17v. poikaystävälläni vaikka monta jätkää ovat tytöt käyneet läpi... ihan kiinnostuksesta nyt sitten ajattelin kysyä että löytyykö jostain isompia peniksiä kuin poikaystäväni 20cm pitkä ja ympärysmitaltaan 25cm oleva penis? ja mitatkaas sitten oikeaoppisesti pituus peniksen päältä ja ymp.mitta siitä peniksen puolestavälistä :)

nonii elikäs kun oon jutellu kavereiden kanssa vastaan tulleiden penisten koosta niin kellään ei ole yhtä isoa ollut kuin minun 17v. poikaystävälläni vaikka monta jätkää ovat tytöt käyneet läpi... ihan kiinnostuksesta nyt sitten ajattelin kysyä että löytyykö jostain isompia peniksiä kuin poikaystäväni 20cm pitkä ja ympärysmitaltaan 25cm oleva penis? ja mitatkaas sitten oikeaoppisesti pituus peniksen päältä ja ymp.mitta siitä peniksen puolestavälistä :)

25cm, Jo on paksu!
:)
vastaa siis litran kokispulloa...

Viimeksi muokattu:
Arvon miehet, näettekö te märkiä unia ja jos näette niin millaisia ? Näettekö unta jostain nais-
laulajasta tai näyttelijästä, tai jostakin naisesta, jonka olette nähnyt jossakin, tai jonka te tunnette tai tiedätte muuten ? Onko unien näkemisen jälkeen hyvä ja ihana olo, vai millaisia teidän tuntemuksenne ovat ?

Pari yötä taaksepäin näin aivan mielettömän mieluisan unen. Olin tavannut elämäni naisen, voi sitä lemmen leiskuntaa molemmin puolin. Se oli jotain aivan ihmeellisen toden tuntuista.
Herättyäni oli aika pettynyt olo, koska uni ei pyyhkiytynyt mielestäni, kun sillä herkuttelin.
Edelleenkin se ihana nainen on lähes sylissäni, kuten siinä unessa.
Jospa tuo uni on enne?

Tämä on korjaus aiempaan

Pari yötä taaksepäin näin aivan mielettömän mieluisan unen. Olin tavannut elämäni naisen, voi sitä lemmen leiskuntaa molemmin puolin. Se oli jotain aivan ihmeellisen toden tuntuista.
Herättyäni oli aika pettynyt olo, koska se olikin vain unta. Uni ei pyyhkiytynyt mielestäni, kun sillä herkuttelin. Usein uni pyyhkiytyy pois, kun sitä alkaa kelaamaan. Sitten on vain tyhjä nauha.
Edelleenkin se ihana nainen on lähes sylissäni, kuten siinä unessa.
Jospa tuo uni on enne?

Olen Rouva,kivannäköisenä voinut valita "miehiä"Kyllä seksipartnerin "työkalua"harvoin on tullu mitattua.Paras halun tyydyttäjä se isokokoinen on,Orgasmi on toisenlaatuinen (emätinvärinä) Antaa miehelle sen "oravapillutunteen"Ainoa mitta,joka on tiedossani,pituus 24 cm,ollut joskus Jallulehdessä kuvattuna.Paksuudesta jäi mieleen "syrjäväärä"terska iso,kun sisään meni,ei valittamista.Kerrostalon saunasta herkuttelu ekakerra alkoi."uusintoja useita. Kiva keskustella aiheesta

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä