Liian herkkä terska

• Viestiketjun aloittaja T. Erska
  • Ensimmäinen viesti
T. Erska
Olisiko kellään asiallista(huom. asiallista!) vinkkiä siihen, miten liian herkkätuntoisen terskan saisi kestämään koskettelua normaalissa miehen ja naisen välisessä esileikissä ja seksissä yleensä?
Herkkyys ei niinkään haittaa silloin, kun penis on kosteassa emättimessä, vaan muulloin, esim. suihinotossa ja runkkaamisessa.
Terska on niin herkkä, että koskettelu tekee kipeää, vaikkei edes rajua olekaan.
Mikä neuvoksi, ystävät?

Sivupersoona
Silloin pitää koskettelun tapahtua esinahan päältä. En minäkään siihen voi suoraan koskea.

Esinahan siinä välissä ollessa kosketus tuntuu sopivalta. Tunne sama kun emättimessä ollessa.

Jos nainen ei tykkää piilottelusta, niin voihan sitä välillä ottaa esille ja katsella kunhan ei koskettele.

Mutta jos koskematta ei voi olla, niin luulisin liukastusvoiteiden auttavan asiaan.

Luulisi naisten ymmärtävän toiveenne, koska he ei itsekään tykkää suoraa Klitorikseen koskemista.

keskipersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Luulisi naisten ymmärtävän toiveenne, koska he ei itsekään tykkää suoraa Klitorikseen koskemista.
Oma emäntä tykkää paljon kun painaa voimmakkaasti klitorista sormella (ei sivuun, vaan suoraan siihen niin), että älä yleistä.
Tiedän myös, että joku muu ei siedä sitä yhtään.

Sivupersoona
että älä yleistä.
Tätä yleisesti esiintyvää lausetta en oikein ymmärrä. Mikä tuossa seuraavassa lauseessani oli yleistämistä.
Miten tuo sitten pitäisi kirjoittaa yleistämättä?

Monikkoa siinä ainakin joutuu käyttämään, koska täältämin olen lukenut useamman nimimerkin kirjoituksista, ettei suoraa kosketusta sallita.

Minun mielestä yleistämistä on vasta se, jos väittäisin kaikkien naisten pelkäävän suoraa kosketusta.

T. Erska
Jostain olen lukenut, että terskan saa tätä varten tunnottomaksi joillakin puuduttavilla lääkeaineilla. Aika hurjalta (ja arvelluttavalta) vaikuttaa, jos tällaiseen täytyisi 'alistua'.

Onko kenelläkään teistä kokemuksia lääkepuudutteista?

Yhteistyössä