Hei. Tapasin joku aika sitten miehen, jolla oli käsituntumalla "lyhyt" muna. En todellakaan säikähtänyt tai ajatellut siinä häneen ihastuneena, että voivoi sentään minkälaiseen törmäsin. Oli mukavan tuntuinen mies ja jo hänet työasioissa tunteneena jonkun aikaa ja itse ollut eronneena silloin noin 3kk, päädyttiin yhteisen yön viettoon. Mies oli tosi ihana kaikin puolin; suukotteli ja hyväili hellästi ja otti minut huomioon koko ajan. Meillä todella synkkasi ja olimme ihastuneita toisiimme. Rakastelimme kiihkeästi eri asennoissa ja hän laukesi kolme kertaa, minä kerran(normaalia minulle). Vaikka tunsin siis käsikopelolla, suihinottaessa ja rakastellessa, että kulli oli ns. lyhyt(katsoin tietty sitä, kun otin suihin ja puristin hellästi imiessä) kämmenen levyinen plus terskanpää ja myöhemmin mittasin kämmeneni ihan vaan huvi vuoksi ja sain n. 10cm!!! Mutta ei se tahtia tai halujani /kiihkoa haitannut. Ei takaapäin kokeiltu kuitenkaan. Tosin se ei ole mun lempiasentojakaan. Mies osasi todella hyvin käyttää penistänsä, että tuntui hyvälle!! Olisi nuollutkin minua, vaan ujostelin sen verran ekalla kerralla, että kieltäydyin kunniasta. Jos vielä tavataan, niin antaudun nuoltavaksi, jos hän itse siitä kiihottuu kovasti ja haluaisin nauttia hänen kanssaan. Kertoi ohimennen edellisessä suhteessa, joka kesti vuosia, saaneensa emäntänsä laukeamaan juuri kielihoidolla. Aivan mahtavaa seksiä meillä oli ja olin aivan pilvissä hänen kanssaan. Kyllä se niin on, että jos toisesta oikeasti pitää ja ollaan samoilla aalloilla, niin ei se kullin koko ole mikään mittapuu, ainakaan minulle. olen sekstaillut muutaman miehen kanssa ja yhdellä oli ns. 20cm ja paksuuttakin löytyi, niin tuntui kyllä saavansa suurta, vaan ei muuta. Ehkä tapaamme pian ja saa nähdä mitä tästä kehkeytyy... odotan innolla. Siis kaikki ns. pienimunaiset; älkää vaipuko epätoivoon, vaan rohkeasti eteenpäin pää pystyssä. Jos naiselle merkitsee liikaa kullisi koko, niin hän ei ole arvoisesi ja uutta etsimään. Uskon tässä maassa riittävän naisia, jotka haluavat juuri sinut sellaisena kun olet. Toivon tällä kirjoituksella antavani tsemppiä edes jollekin miehelle...