mistä seksikumppani

• Viestiketjun aloittaja ihme juttu
  • Ensimmäinen viesti
ihme juttu
olen nelikymppinen hyvin halukas nainen. seksielämä on täysin dildon ja mielikuvituksen varassa. haluaisin nuorempaa, itsevarmaa, siistiä ja älykästä rakasteluseuraa. en uskalla vastailla netti-ilmoituksiin. miten ihmeessä sitä vois tavata ihmisen? niin moni kuitenkin kaipaa sama asiaa.

Juu.
Kyllä nainen seksiä saa jos haluaa. En ymmärrä tuollaista puhetta! Jokaista halukasta naista kohden on varmaan 50 halukasta miestä. Pistä vaikka ilmoitus Iskuriin ja valitse parhaat päältä. Ei puutetta tartte kärsiä. Kaikki haluamasi temput toteutetaan. Hienoa jos sulla on mielikuvitusta! Ja haluja. Sillä pääsee jo todella pitkälle!

ihme juttu
Kyllä nainen seksiä saa jos haluaa. En ymmärrä tuollaista puhetta! Jokaista halukasta naista kohden on varmaan 50 halukasta miestä. Pistä vaikka ilmoitus Iskuriin ja valitse parhaat päältä. Ei puutetta tartte kärsiä. Kaikki haluamasi temput toteutetaan. Hienoa jos sulla on mielikuvitusta! Ja haluja. Sillä pääsee jo todella pitkälle!

ei todella saa, ei vaikka näyttää ihan hyvältä eikä oo millään tavalla ees tylsä tyyppi. monta aloitetta oon tehny, usko pois.

Viimeksi muokattu:
Pate.Juu..
Mua rupes todella kiinnostamaan tämä sun ongelma.. Sillä näillä tiedoilla mitä nyt olet julki tuonu olet ihan järkevä ja kiinostava nainen. Just sellainen minkä ajattelis vaikka minunki mielenkiinnon herättävän. Ja muunki herättävän:) Tosin mulla ei ole jakoa tuohon kategoriaan mistä halusit miehen löytää. Mulla kun on tuota ikää jo 46 vuotta. Mutta en usko että 35.nen ajattelee kovin erilailla tässä tilanteessa asiasta kuin mä. Seksi on mukavaa puuhaa, mukavan naisen kans aina. Saanko tehdä muutaman tarkentavan henk.koht. Kysymyksen? Meinaan vaan että kyllä sulle täytyy vipinää löytää vällyjen väliin. Kumminki harvinaista herkkua oot. Ihan selvästi sen huomaa sun kirjoituksista.. Jos olet liika hyvää ollakseen totta?

ihme juttu
Mua rupes todella kiinnostamaan tämä sun ongelma.. Sillä näillä tiedoilla mitä nyt olet julki tuonu olet ihan järkevä ja kiinostava nainen. Just sellainen minkä ajattelis vaikka minunki mielenkiinnon herättävän. Ja muunki herättävän:) Tosin mulla ei ole jakoa tuohon kategoriaan mistä halusit miehen löytää. Mulla kun on tuota ikää jo 46 vuotta. Mutta en usko että 35.nen ajattelee kovin erilailla tässä tilanteessa asiasta kuin mä. Seksi on mukavaa puuhaa, mukavan naisen kans aina. Saanko tehdä muutaman tarkentavan henk.koht. Kysymyksen? Meinaan vaan että kyllä sulle täytyy vipinää löytää vällyjen väliin. Kumminki harvinaista herkkua oot. Ihan selvästi sen huomaa sun kirjoituksista.. Jos olet liika hyvää ollakseen totta?

hyvä yitys ;)

Viimeksi muokattu:
Pate
Yrittänyttä ei laiteta/panna? ;)
Ehei.. Harmittaa vaan tämä tuhlaus! Siinä olet oikeassa että käsittämättömän vaikealta se välillä näyttää kun näitä teerenpelejä sivusta seurailee. Harmittaa se kun elämä kumminki niin lyhyt. Tuhlataan hienoja asioita niinku ny vaikka sellaisia hienoja naisia selibaattiin kun voisi sen sijaan viettää mukavia ja antoisia hetkiä nauttien toisen ihmisen kosketuksesta..kiihkosta.. Lämmöstä.. Kaikesta miehen ja naisen välisestä läheisyydestä. Miksei? Mitä pelätään?

ihme juttu
Yrittänyttä ei laiteta/panna? ;)
Ehei.. Harmittaa vaan tämä tuhlaus! Siinä olet oikeassa että käsittämättömän vaikealta se välillä näyttää kun näitä teerenpelejä sivusta seurailee. Harmittaa se kun elämä kumminki niin lyhyt. Tuhlataan hienoja asioita niinku ny vaikka sellaisia hienoja naisia selibaattiin kun voisi sen sijaan viettää mukavia ja antoisia hetkiä nauttien toisen ihmisen kosketuksesta..kiihkosta.. Lämmöstä.. Kaikesta miehen ja naisen välisestä läheisyydestä. Miksei? Mitä pelätään?
olet niin oikeassa. mitä tohon aikaisempaan viestiisi tulee, niin en oo perinteistä baarikamaa, en viihy sellasissa paikoissa, en myöskään mikään harmaa kotihiiri. arvostan aitoja ja lempeitä asioita elämässä noin muutenkin. sitä yhtä vain puuttuu.

oikeesti en arvosta kauheesti irtosuhdeajattelua. se on niin kylmää ja kovaa. parasta olis, kun pystyis kohtaa toisen ihmisen kans kaikilla ihmisyyden tasoilla. seksikin on kemian lisäksi hyvin henkinen kokemus parhaimmillaan.

en ees tykkää periaatteessa seksi sanasta. rakasteleminen on kauniimpaa ja sisältää kaikki läheisyyden variaatiot hullusta kiihkosta helliin hitaisiin kohtaamisiin.

suurin osa mun ikäisistä on aikas lailla kaavoihinsa kangistuneita ja jotenkin läsähtäneet. mää on semmonen vilkkusilmä, että haluan kokea loputtomasti kaniita asioita. siks ehkä just nuoruus kiehtoo. ne on vielä nii avoimia ja vapaita maailman kahleista, niin kuin mäkin koen olevani.

Viimeksi muokattu:
Vinkki
olet niin oikeassa. mitä tohon aikaisempaan viestiisi tulee, niin en oo perinteistä baarikamaa, en viihy sellasissa paikoissa, en myöskään mikään harmaa kotihiiri. arvostan aitoja ja lempeitä asioita elämässä noin muutenkin. sitä yhtä vain puuttuu.

oikeesti en arvosta kauheesti irtosuhdeajattelua. se on niin kylmää ja kovaa. parasta olis, kun pystyis kohtaa toisen ihmisen kans kaikilla ihmisyyden tasoilla. seksikin on kemian lisäksi hyvin henkinen kokemus parhaimmillaan.

en ees tykkää periaatteessa seksi sanasta. rakasteleminen on kauniimpaa ja sisältää kaikki läheisyyden variaatiot hullusta kiihkosta helliin hitaisiin kohtaamisiin.

suurin osa mun ikäisistä on aikas lailla kaavoihinsa kangistuneita ja jotenkin läsähtäneet. mää on semmonen vilkkusilmä, että haluan kokea loputtomasti kaniita asioita. siks ehkä just nuoruus kiehtoo. ne on vielä nii avoimia ja vapaita maailman kahleista, niin kuin mäkin koen olevani.
Iskuri-treffit

Tuonne kun laitat ilmoituksen niin saat satoja vastauksia. Laita vielä että etsit seksiseuraa. Siellä on järkeviäkin ihmisiä liikenteessä, kokemusta on! :)

Viimeksi muokattu:
Täysviriili
ei todella saa, ei vaikka näyttää ihan hyvältä eikä oo millään tavalla ees tylsä tyyppi. monta aloitetta oon tehny, usko pois.

Duoda, duoda.............
Ihme juttu kirjoittaa siinä mielessä asiaa, että olen kuullut samansuuntaista arviointia.
Radiosta tuli jokin keskusteluohjelma jossa jotkin "asiantuntijat" kertoivat elävän elämän tosiasioita. Ja se juttu meni niin, että jokaista viiskymmentä täyttänyttä viriiliä fiksua miestä kohti löytyy neljä viriiliä naista. Onko sit luonnon kehittämä juttu että miehet lerpahtaa omiin ympyröihinsä, vai mistä. Mutta se kuitenkin on selvää että naisten viriiliys kestää pidempään kuin miesten. Äijillä on vaan se ongelma että istuskellaan kaljoja ryypäten tai ollaan muuten kiinnostuneempia omista "tosimiesten" jutuista.....................

Tästä voikin vetää suoraan sillan siihen, että naisille kelpaa oikein hyvin nuoremmat miehet, he kun jaksaa ilmeisesti pikkasen vanhempia paremmin sekstata. Ja yleensä nuorilla on voimakkaampi seksualisuus, jos sitä ei ole tuhottu millään juopotteluilla, pillereillä tai muilla aineilla.

Itse olen täyttänyt viisikymmentä, olen luonteeltani hyvin positiivinen, osaan pitää itsestäni huolta, olen sosiaalinen ja täytyy kyllä kertoa, ettei koskaan ole ollut tarjonta niin runsasta kuin se nyt on. Kiitos naiset, jaksan yhä, olette ihania.

Viimeksi muokattu:
Pate
Varmaan totta on tuoki mitä täysviriili tuossa kertoi. Itseltä vaan on jääny huomaamatta kun ei niin paljon seuraile yleensä miesten touhuja tältä näkökulmalta katsoen ja ei ole ymmärtäny asian ehkä näin tosiaan olevan kun itse on kyllä naiset ja seksi kiinnostanu kokoajan eikä loppua valitettavasti näy.. Aina on ollu minusta mukavampaa rassata naista kuin vaikka jotain autoa. Mutta kyllä naisille mies tarjontaa silti on pilvin pimein ei tarvitse puuttees olla jos vaan haluja on ja antavainen mieli. Just tuolla Iskuris seurasin tilannetta että päivässä tuli 15 sivua uusia miesten seuranhaku ilmoituksia vastaan naisten vajaa sivu. Ja moni nainen siellä valitti valinnan vaikeutta johtuen niin suuresta halukkaiden tarjonnasta.

Kade
Varmaan totta on tuoki mitä täysviriili tuossa kertoi. Itseltä vaan on jääny huomaamatta kun ei niin paljon seuraile yleensä miesten touhuja tältä näkökulmalta katsoen ja ei ole ymmärtäny asian ehkä näin tosiaan olevan kun itse on kyllä naiset ja seksi kiinnostanu kokoajan eikä loppua valitettavasti näy.. Aina on ollu minusta mukavampaa rassata naista kuin vaikka jotain autoa. Mutta kyllä naisille mies tarjontaa silti on pilvin pimein ei tarvitse puuttees olla jos vaan haluja on ja antavainen mieli. Just tuolla Iskuris seurasin tilannetta että päivässä tuli 15 sivua uusia miesten seuranhaku ilmoituksia vastaan naisten vajaa sivu. Ja moni nainen siellä valitti valinnan vaikeutta johtuen niin suuresta halukkaiden tarjonnasta.

sinuthan ne valitsee, eikö? Eroat siitä tarjonnasta, juuri sopivasti, ja muutenkin olet paras.

Viimeksi muokattu:
Pate
sinuthan ne valitsee, eikö? Eroat siitä tarjonnasta, juuri sopivasti, ja muutenkin olet paras.
Täällä jo näköjään jaetaan aploodeja.. Heh! Vaikken mä ymmärrä miksi.. Eihän tuossa mitää ihmeellistä pitäisi olla että tykkää naisen läheisyydestä. Niin ne lukuisat muutki miehet tuolla palstoilla vakuuttaa. Mulla ei ole ollu Iskuris ilmoitusta kun katsoin niitä miesten tekemiä ilmoituksia niin tuli tunne että ei ole noihin lupauksiin ja kalun pituuksiin verrattuna mitää. Ei siellä tällaisellä tavallisella 17 senttisella patukalla tehdä yhtää mitää. Kaikilla oli kymmenen tuuman halkoja ja seitsemän varvin kunto. Tai sitte ei
kehtaa valehdella niin paljoa.. Muutamalle naiselle olen viestin laittanu mutta vastausta ei ole ikänä tullu. Enkö ole ollu tarpeeksi härski kirjoituksessani vai mikä lie ollu vikana? Mutta en mä oo tuosta murheen alhoon vaipunu. Parempi olla rehellinen kuin ruveta huutokauppaan seksi taidoistaan. Minusta se riittää että tykkää naisesta ja haluaa naisensa ottaa huomioon joka käänteessä.. Kyllä se sillä ohjeella on tähän asti hyvin toiminu. Kun antaa niin saa.. Molemmin puolin toimiva ohje. ;)

Viimeksi muokattu:
Lievästi nörtähtävä mies
Tässä olis sporttinen ja hyvinvarustettu mies, mutta minulta puuttuu sitten tuota naisten vaatimaa itsevarmuutta.

Eli emme pysty tarjoamaan naisille koko pakettia vaan joitakin yksittäisiä hyviä ominaisuuksia.

En yhtään nörtti
Elämän kuuluukin mennä noin, ei yhdelle kaikkea.
Minulla on standardipeli, olen hiukan laiska urheilemaan, hyvä lauluääni. Halukkaita kumppaneita riittää.

Kade
Täällä jo näköjään jaetaan aploodeja.. Heh! Vaikken mä ymmärrä miksi.. Eihän tuossa mitää ihmeellistä pitäisi olla että tykkää naisen läheisyydestä. Niin ne lukuisat muutki miehet tuolla palstoilla vakuuttaa. Mulla ei ole ollu Iskuris ilmoitusta kun katsoin niitä miesten tekemiä ilmoituksia niin tuli tunne että ei ole noihin lupauksiin ja kalun pituuksiin verrattuna mitää. Ei siellä tällaisellä tavallisella 17 senttisella patukalla tehdä yhtää mitää. Kaikilla oli kymmenen tuuman halkoja ja seitsemän varvin kunto. Tai sitte ei
kehtaa valehdella niin paljoa.. Muutamalle naiselle olen viestin laittanu mutta vastausta ei ole ikänä tullu. Enkö ole ollu tarpeeksi härski kirjoituksessani vai mikä lie ollu vikana? Mutta en mä oo tuosta murheen alhoon vaipunu. Parempi olla rehellinen kuin ruveta huutokauppaan seksi taidoistaan. Minusta se riittää että tykkää naisesta ja haluaa naisensa ottaa huomioon joka käänteessä.. Kyllä se sillä ohjeella on tähän asti hyvin toiminu. Kun antaa niin saa.. Molemmin puolin toimiva ohje. ;)

Niin tarkoitin sitä mun edellisellä viestillä "paras jne..", sitä että menet vaan eteenpäin oikealla asenteella. Ei naiset halua vikisijää, vaan miehen!

Mies, siis ei ole kalun koko, mut enemmän sen antaja. Naiset haluaa sitä ja mies antaa

Viimeksi muokattu:
Pate
Niin tarkoitin sitä mun edellisellä viestillä "paras jne..", sitä että menet vaan eteenpäin oikealla asenteella. Ei naiset halua vikisijää, vaan miehen!

Mies, siis ei ole kalun koko, mut enemmän sen antaja. Naiset haluaa sitä ja mies antaa

Kyllä mä jo täs vaihees koulutusta tuon tiedän ettei homma kaadu kalun kokoon. Päästä se kaikki lähtee. Muut ruumiin osat vaan tottelee käskyjä. Aivoista tulee myös ne tunteet minkä mukaan toimitaan. Ei ole olemassa mitää valmista käsikirjoitusta siitä kuinka homma toimii. Joka kerta on kirjoitettava uudestaan. ;)
Samoin kuin voi sanoa ettei pillua naida. NAISTA naidaan. Olemalla läsnä ja herkällä korvalla siitä mitä tapahtuu..

Viimeksi muokattu:
N31v
Tämä miehen puute on kyllä todellisuutta naisillekin joskus. Olen tavannut miehiä seksitreffien merkeissä ja lähtenyt joskus baaristakin jonkun matkaan. Vaan näissä satunnaistapaamisissa on hyvin usein jotain ongelmallista.

Baarista jos poimii yhtään ikääntyneemmän herran, niin muutaman tuopin jälkeen, ei hänellä seiso. Tarkoituksella järkätyissä tapaamisissa taas puuttuu kokonaan helposti se kemia ja jännite, kun alusta asti tiedetään mitä ollaan tultu tekemään. Tuntuu, että miehelle se on kovin mekaaninen suoritus. Näissä ympyröissä myös tarjotaan usein rahaa siitä seksistä, vaikka olen ilmoittanut aivan ilmaiseksi seuraa etsiväni. Ja se asenne näkyy siis tapaamisessakin. Halutaan vain nopeasti asiaan tämän ovesta tulleen esineen kanssa. Usein ei ole edes puhtaita lakanoita tai suihkussa muistettu käydä...

On vaikea löytää selvää miestä, jonka kanssa voisi harrastaa seksiä niin, ettei olisi hirveä hoppu ja voisi vähän tutustuakin siinä ensin. En nyt tarkoita mitään romanssia, vaan ns.vakipano, mutta niin että ei mentäisi valmiin käsikirjoituksen kautta tai niin humalassa, ettei enää onnistu. Eikä se nyt ehkä olisi paljon vaadittu, että vähän voitaisiin vaikka jutellakin siinä jossain välissä ja jonkinlainen arvo sille kohtaamiselle annettu vaihtamalla lakanat yms.

Naisena myös aloitteen tekeminen on helposti paheksuttavaa puuhaa ja baarissa, vaikka voi arvata, että halukkaita miehiä siellä on, niin jos koko illan joutuu odottamaan kunnes joku miehistä pääsee niin pitkälle, että jotain ehdottaa... niin johan siinä tulee aika pitkäksi, kun ei noin muutoin baarielämästä nauti.

Onnistuva mies.
Miksi sitä kaveria ei voi etsiä muualta, kuin baarista?
Varsinkin, kun siellä ei viihdy.
Voihan lenkkikaverinkin kutsua esimerkiksi päiväkahviseuraksi.
Voitte ajautua aikka yhteiseen suihkuun, ja vähissävaatteissa oleiluun.
Jos mies näyttää innostuvan liikaa, niin se on helppo estää, kun puhutte tavanomaisista asioista.
Sitten kun siltä tuntuu, niin hellät kosketukset mukaan leikkiin.
Aina voi myös kysyä mitäieltä hän on seksuaalisuudesta.
Ovatko hellyydenosoitukset tärkeitä.
Yleensäkin kysykää itsellenne tärkeistä asioista.
Kun mies tietää mistä pidätte, niin hän pyrkii ne toteuttamaan, jos ei heti niin vähitellen ainakin.
Siitä mies saa ainakin väärän singnaalin, jos osallistutte seksiin ainoastaan miehen ehdoilla.

Yhteistyössä