tool
kokemuksia miestenvälisestä seksistä? itse olen haaveillut siitä pitkään ja ajattelin kokeilla. vinkkejä?
olen naimisissa ollut kauan mutta masturboin säännöllisesti vaikka saan pillua koska vain tämä alkoi näin olin 15 v leikkinyt kikkelilläni aina saanut ensimmäiset siemen syöksyt ajauduin paikkaan jossa olin kahden kesken homomiehen kanssa hän esitteli kaluansa joka oli mielestäni valtava ainakin 20 cm hän runkkasi ja minä katselin päältä kun hän laukesi nenäliinaan seuraava kokemus oli että olin moottoripyörä ajelull miehen kanssa joka oli n 40 ja naimisissa minut vietiin ullakko kämpään riisuttiin miehellä oli mielestäni suuri kalu olimme alasti ja asetuimme 69:siin kumpikin hyväili toistemme kaluja otimme sen suuhun ja aloimme imeskeleen ja runkkaamaan seurauksella että kummatkin laukesimme harrastimme tätä useamman kerran ja tuntui hyvältä ja on tuntunut hyvältä aina kun on saanut siittimen suuhun ja runkattavaksi ei peräsuoleen muuten on hyvääSama juttu! Olen ihan kateellinen vaimolleni, joka imee kyrpääni nautinnollisesti. Kysyn aina, et tuntuuko hyvältä? Tuntuu, vaimo vastaa. "Sunkin pitää kokeilla".
Mua haluttais olla kivan kundin daamina ja ottaa kunnolla suuhun ja peppuun. Olen aika feminiininen, varsinkin meikattuna ja laitettuna.