Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
pumpit
Elikkä ostin tänään kyseisen penispumpun ja pitihän sitä heti päästä koittamaan! Tuntui ihan mukavalta, eikä mitään ongelmia ilmennyt... Koitin rauhassa alotella niinkun kokeneemmat täällä ovat neuvoneet :) Kyllähän se sieltä paisuneena ulos lörpsähti, että hyvillä mielillä ollaan.
 
O-Go
Hei!
Hommasin laitteen noin viikko sitten ja treeniä takana noin joka toinen päivä-joka päivä 15min kerrallaan. Itse en ole huomannut juuri mitään muutosta, mutta toisaalta enpä ole edes mittaillut. Toivon tosiaan laitteen tuovan lisää pituutta ja paksuutta tulevien vuosien aikana.

Tällainen kysymys: Laitatteko meisselin löysänä, puolikovana vai kovana sisään laitteeseen ja millaisena se tulee ulos laitteesta? Kuinka helposti saatte erektion niin hyväksi kun mahdollista pumppauksen jälkeen?

Itse tunnun kärsivän pienistä erektio-ongelmista, joskaan sen saaminen ei ikinä oikeastaan jää saavuttamatta, mutta kun ennen vehje oli kivikovana ja paremmissa mitoissa, niin nykyään saan vain erektion puolikovaksi-kovantapaiseksi. Hommat hoituu näinkin, mutta lieneekö tupakointi vai mikä syynä tähän. Ja voisin melkosuurella varmuudella sanoa, että entinen n.18-19cm on nykyään enää n.15-16cm vai kuvittelenko sitten omiani? Ja tämä siis ennen laitteen hankintaa! Laitteella toivon saavani korjattua ongelmat.
 
joku...
Hei!
Hommasin laitteen noin viikko sitten ja treeniä takana noin joka toinen päivä-joka päivä 15min kerrallaan. Itse en ole huomannut juuri mitään muutosta, mutta toisaalta enpä ole edes mittaillut. Toivon tosiaan laitteen tuovan lisää pituutta ja paksuutta tulevien vuosien aikana.
Tuossa ylempänä on aika hyvää taulukkoa KP tehnyt omissa pumppauksissaan. Isoimmat muutokset tulee parin kolmen kuukauden jälkeen ja sen jälkeen lisämitan saaminen onkin hankalempaa. Toki kaikki on aika yksilöllistä ja jos on jonkinsortin erektio-ongelmia niin pumppu saattaa parantaa peniksen verenkiertoa ja näin sitäkin myöten saada lisämittaa. Sen takia jotkut voikin "ihmetuloksia" saada. Normaalisti varmaan 0.5 - 2 cm on ne mitat mitä pitkällä pumppauksella voi saavuttaa, mutta tuota pitää sitten tehdä myöskin se useampi harjoituskerta joka viikko eikä lusmuilla siitä. Lisäksi aina kaikki muutkin, kuten ruokavalio, tupakan polttamiset ja muut vaikuttaa aina siihen mittaankin.

Eli jonkin verran erektiomittaa voi saada, mutta isoimmat saavutukset todennäköisesti tulee lepomittaan ja paksuuteen. Jos oikeasti haluaa lisämittaa niin Andropenislaitteet ja muut vetolaitteet on se oikea tapa sitä yrittää haalia. Tosin sitä ei sitten niin salasta voi tehdä kun sitä pitää se n.8h pitää housuissa.

Pillerit oman kokemuksen mukaan myös toimii itseasiassa kaikista parhaiten, mutta sitä ei voi suositella koska siinä myös terveydelle on kaikista isoimmat terveyshaitatkin tai niistä ei voi tietää joten ei voi myöskään suoraan suositella, mutta tätäkin voi "omalla vastuulla " kokeilla. Size Gain pills plus toimii ainakin meikäläisellä, itseasiassa toimii todella todella hyvin, näin vähän yli kuukauden aikana mitassa on varmaan sentti lisää tullut.. mutta nämäkin on varmaan aika yksilöllisiä mikä auttaa kenelläkin.. kaikkihan suurimmaksi osaksi perustuu vain siihen verenkieron parantamiseen. Venytyslaitteet sitten ehkä on ainuita jolla oikeasti pysyviä tuloksia voi saada, mutta siinäkin menee aikaa ja aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Potenssi 100
Olen pumppaillu puolitoista vuotta lähes päivittäin. Ensi Racinilla puolisen vuottaa ja Bathmatella vuoden verran, käytän myös potenssivalmisteita, enne rakastelua en siis läheskään päivittäin. Bathamate auttaa eroktioon, ei se koskaan mikään huono ole ollut joskin epäluotettavampi ja toisinaan heikompi kuin nykyisin, ei kesänyt siis aina lopuun asti jämäkkänä, eikä edelleenkään vaikka pääosin toimii kyllä loistavasti, ikää on yli nelkyt. Käytän siis lontaistuotekaupoista saatavia potenssivalmisteita, muutaman valmisteen olen todennut toimiviksi. Otan hyvin pienen annoksen kerrallaan, en edes puolikasta pilleriä ja tämäkin vaikuttaa parisen vuorokautta. Uskon vakaasti että Bathmate parantee jo itsestään potsenssia, olen sen toki havainnutkin.
 
Pumper
Olen pumppaillut myös noin puolisen vuotta.Paksuutta on tullut tosi paljon lisää.Ja kauan on myös pysynyt.Pituuden kasvusta en tiedä.Potenssin kovuus on myös parantunut.Tupakanpolton lopettaminen ainakin itsellä parantaa kyrvän kovuuutta.Saisivat viisaat tiedemiehet keksiä jo keinon millä kaikki saisivat puolimetriset kyrvät.
 
Pumper
Olen pumppaillut myös noin puolisen vuotta.Paksuutta on tullut tosi paljon lisää.Ja kauan on myös pysynyt.Pituuden kasvusta en tiedä.Potenssin kovuus on myös parantunut.Tupakanpolton lopettaminen ainakin itsellä parantaa kyrvän kovuuutta.Saisivat viisaat tiedemiehet keksiä jo keinon millä kaikki saisivat puolimetriset kyrvät.
Pillua tekee mieli kokoajan.Eli jotain nuo pumput saa aikaan.Uusi Bathmate pitäisi tulla tällä viikolla.64€ oli Bathmatekaupassa.Varovainen noitten käytössä pitää olla.Saa helposti aikamoisia kudosvaurioita aikaan.Naisillehan noilla alipainepumpuilla saa tosi ihanat isot häpyhuulet ym.
 
Viimeksi muokattu:
jaaa
Minkähänlaisella treenillä saisi erityisesti paksuutta lisättyä?
Minullakin kun on nyt 19cm pituutta, mutt paksuutta vain noin 13,2cm (pumppaamattona). Tuossakin KP:llä on pituutta 16cm mutta silti paksuutta saman verran kuin minulla.
Pituus on itseasiassa riittävä. Menee tarvittaessa reilusti pohjaan asti, ja siten jättää pelivaraa mukavasti esim. asentojen suhteen.
Paksuutta haluaisin lisää, koska sillä saisi naiselle sen wow-efektin.
e
Ruiskuta esim. ruokaöljyä esinahan alle.Saa aikaan arpikudosta ja varmasti paksuutta tulee lisää.
 
Viimeksi muokattu:
me
Niin... En ole koskaan pienikaluinen ollut mutta nälkä kasvaa syödessä. Ilmapumppuja on ollut monia ja niilläkin seisokin saaminen paranee huomattavasti. Bathmaten ekan käytön jälkeen tuli järkytys vastaan. Esinahka turposi eli keräsi nestettä aivan järkyttävästi ja kun kalu palasi pumppauksen jälkeen veltoksi niin se oli aivan muodottoman näköinen mötkäle. Kusella kun yritti käydä niin lenteli pitkin seiniä vaikka esarin yritti vetää taakse. Nooh aamulla neste oli poistunut ja kalu aivan normaali. En säikähdä pikku turpoamisista koska kipua ei ole. Erektion saanti on jo melkein häiritsevä. Naistenpyörä riittää... Mut eipä sen kanssa ole koskaan ongelmia ollutkaan edes kännissä. Muistakaa voidella kalu vaikka jollain vedenkestävällä voiteella ennen bathmatea. Liukuu kalu paremmin sisällä kun painetta pumppaa lisää. Kosteusvoide käy hyvin. Alussa ei todellakaan täysiä paineita ja karvat pitää ajaa tiivistepinnalta.

Jos kehityksestä jotain niin alussa meni hiukan yli tarran eli 20 cm ja nyt osuu terska jo venttiiliin. Bathmate goljatin tilaus on edessä. Kallis on vempele. Vaimo on lääkäri ja tietää että pumppaus vaikuttaa erektion saantiin vaikka kokoa ei enää haluaisikaan. Aktiivisesti olen käyttänyt noin 1v. Pakko vain todeta että kyllä sitä suurinpiirtein sillä nussitaan minkä luoja on luonut. Ei sitä ihan yhtäkkiä senttejä lisäillä. Vaatiin kymmenien vuosien venyttelyt/pumput kasvattaa 15cm -> 20cm.

Jelqkkiä harrastan välillä mutta rankka jelggitreeni vie erektion pariksi päiväksi ainakin minulta joten pitää miettiä pari päivää etukäteen...

Paras tapa saada kalu näyttämään suuremmalta on laihduttaa...
Mulla turpoo kans muodottomaksi norsukyrväksi.Minä ainaki tykkään sellasesta.
 
Viimeksi muokattu:
KP
Tervehdys foorumille pitkästä aikaa. Olen selvästi hiukan laiskistunut näissä mittauspuuhissa. Viimeksi tänne päivittämäni taulukon jälkeen tein kyllä säntillisesti kahdet mittaukset mutta kun tulokset tuntuvat junnaavan paikoillaan, niin ei oikein ole motivaatiota niitä tulla tänne esittelemään.

Toistaiseksi omalta kohdaltani voi sanoa, että hitusen lienee kehitystä tapahtunut Bathmaten ansiosta mutta ei mitään niin merkittävää, että sillä voisi kehuskella. Suurin muutos on valitettavasti se, että vehje on aiempaa tummempi ja siinä on muutama uusi luomi. Seisokkimitta on nykyisin hyvien lämmittelyjen jälkeen noin 16 cm (ihosta, ei häpyluusta mitattuna) kun se aiemmin oli maksimissaan 15 cm. Paksuutta olisin ennemminkin ollut vailla mutta kun ei turpoa niin ei turpoa. Se täytyy kyllä sanoa, että nykyisin kalu ei vetäydy levossa samalla tavalla kasaan kuin ennen vaan roikkuu yleensä rennompana, mikä on totta kai positiivista.

Toistaiseksi jatkan edelleen satunnaista Bathmaten käyttöä ehkä pari-kolme kertaa viikossa mutta harrastan useamminkin jelqutusta, jolla koitan saada paksuutta lisää varteen ja munanpäähän. Raportoin kyllä tänne jos jotain raportoitavaa on. Olen myös jatkanut sen venyttimeni käyttöä (myöskin 2-3 pv viikossa), sillä sitä voi pitää monta tuntia yhteen menoon huomaamattomasti suhteellisen kovallakin voimalla. Sanotaan vaikka, että jos mittanauha alkaa näyttää 16,5 cm niin luultavasti innostun seuraamaan kehitystä tarkemminkin, nyt keskityn treenaamisen ilman mittailua.

Toivottelen kaikille kovaa joulua ja pidempää uutta vuotta!
 
joku.....
En muista kirjoititko venyttimsestä aikaisemminkin, mutta luulisi että jos sillä oikeasti haluaa tuloksia niin 2-3 kertaa viikossa ei riitä vaan pitäisi olla lähestulkoon joka päivä..
 
flyers
pumppu+jekyll+hyvä potenssi valmiste ja onnistuu homma,. mutta tunnollinen pitää olla muuten ei toimi 2-3kk ja tuloksia tulee,,eli esim 6vko ei ole ku alkulämmittely. ite ostin vuos sitte pumpun ja mielenkiinto loppu ton 6vkon jälkeen ja homma lopahti nyt on alotettu uudestaan erinlaisella asenteella ja homma toimii mutta suosittelen tohon rinnalle ton jekyll/lypsämisen 30min/päivä ja pillerit vaikka ei potenssi ongelmaa olekaan pistävät veren kiertään vielä paremmin ja eron kyllä huomaa.

jos kysyy vaimolta/kautta tyttöystävältä koosta 99% vastaa sulla on just hyvä mutta totuus on ihan muuta, on tullut juteltua muijien kans ihan avoimesti asiasta ja harvemmin haluavat pienempää munaa. itse asiassa jos omalla äijällä on iso niin leuhottavat asialla likkaporukoissa jne...se aika vaan pitää repiä irti jos lisää kokoa haluaa oikotietä ei ole. itellä nyt 2kk tunnollista reeniä takana ja eron kyllä huomaa.
 
VALTTERI
pumppu+jekyll+hyvä potenssi valmiste ja onnistuu homma,. mutta tunnollinen pitää olla muuten ei toimi 2-3kk ja tuloksia tulee,,eli esim 6vko ei ole ku alkulämmittely. ite ostin vuos sitte pumpun ja mielenkiinto loppu ton 6vkon jälkeen ja homma lopahti nyt on alotettu uudestaan erinlaisella asenteella ja homma toimii mutta suosittelen tohon rinnalle ton jekyll/lypsämisen 30min/päivä ja pillerit vaikka ei potenssi ongelmaa olekaan pistävät veren kiertään vielä paremmin ja eron kyllä huomaa.

jos kysyy vaimolta/kautta tyttöystävältä koosta 99% vastaa sulla on just hyvä mutta totuus on ihan muuta, on tullut juteltua muijien kans ihan avoimesti asiasta ja harvemmin haluavat pienempää munaa. itse asiassa jos omalla äijällä on iso niin leuhottavat asialla likkaporukoissa jne...se aika vaan pitää repiä irti jos lisää kokoa haluaa oikotietä ei ole. itellä nyt 2kk tunnollista reeniä takana ja eron kyllä huomaa.

Pillerit on täyttä humpuukia , ne ei kasvata moloa , vain myyjän lompsa paksuuntuu ja pankkitili kasvaa. Samoin lyhytaikainen harjoittelu ei anna mitään pysyvää tulosta, se häipyy sinne minne menneen talven lumikin. SÄÄNNÖLLINEN PITKÄAIKAINEN HARJOITTELU TUO TULOSTA JA VUOSIEN MITTAAN MOLO KASVAA USKOMATTOMAN KOOKKAAKSI JA KASVU ON JA PYSYY.
Venyttimiä käytettäessä on harjoiteltava 8-10 kuukautta ja sitten kasvun voi todeta, parhaillaan tulos on 3-4 cm pituuteen ja 1-2 ympärysmittaan. On totta, että harva jannu pystyy harjoittelemaan pitkäjänteisesti ja sen vuoksi tuloskin on vähäinen ja mitään sanomaton.
 
Viimeksi muokattu:
flyers
joo eli oon kans samoilla linjoilla ettei pillerit kasvata mutta auttavat parempaan stondikseen ja sen säilymiseen itellä on toi vigrx+ mutta sitäkin piti syödä 2kk että rupes toimiin kunnolla, mutta näinhän se harvemmin elämässä mitään saa helpolla...

Pillerit on täyttä humpuukia , ne ei kasvata moloa , vain myyjän lompsa paksuuntuu ja pankkitili kasvaa. Samoin lyhytaikainen harjoittelu ei anna mitään pysyvää tulosta, se häipyy sinne minne menneen talven lumikin. SÄÄNNÖLLINEN PITKÄAIKAINEN HARJOITTELU TUO TULOSTA JA VUOSIEN MITTAAN MOLO KASVAA USKOMATTOMAN KOOKKAAKSI JA KASVU ON JA PYSYY.
Venyttimiä käytettäessä on harjoiteltava 8-10 kuukautta ja sitten kasvun voi todeta, parhaillaan tulos on 3-4 cm pituuteen ja 1-2 ympärysmittaan. On totta, että harva jannu pystyy harjoittelemaan pitkäjänteisesti ja sen vuoksi tuloskin on vähäinen ja mitään sanomaton.
 
Viimeksi muokattu:
joku...
joo eli oon kans samoilla linjoilla ettei pillerit kasvata mutta auttavat parempaan stondikseen ja sen säilymiseen itellä on toi vigrx+ mutta sitäkin piti syödä 2kk että rupes toimiin kunnolla, mutta näinhän se harvemmin elämässä mitään saa helpolla...
Parempi stondis taas tekee sen että penis kasvaa hieman eli senttejä tulee lisää. Tosin taitaa käydä niin että heti kun pillerit loppuu niin tienatut sentit loppuu aika nopeasti, mutta jo pillereillä voi riipuen henkilöstä tulla se 1-3 cm tai jopa enemmän, riipuen sen erektion laadusta joka aikaisemmin ollut. Mutta minä väittäisin että pillerit kyllä toimii. Näin ainakin itse väittäisin tai sitten vain pitää todeta mistä näitä senttejä oikein tulee? lähinnä pillerikuurilla itse ollut ja kasvua on aika huomahtavasti. Bathematella ei ole oikein jaksanut vedellä vaikka sillä hieman paksuutta ja jopa pituutta onkin tullut silloin kun aktiivisesti jaksanut vetää. Andropenisvetolaite vähän jäänyt käyttämättä kun en osaa laitetta kunnolla käyttää enkä saa sitä millään "istumaan" kunnolla. Aina tulee stondis tai jotain kun yrittää hihnoja laittaa kiini eikä sitä saa koskaan tarpeeksi kiristettyä että pysyisi itse laitteessa edes kohtalaisella vedolla :)
 
Viimeksi muokattu:
Simo
Poliklinikka.fi - Kysy asiantuntijalta

Itse yli 2vuotta käyttänyt noin 3.5cm lisää pituutta yli 1.3cm ympmittaa ja parempi jäykkyys ikää yli 40 v tässä urologin vastaus lääkäri sivulta tässä peen puhujille faktaa.


Kysy teemasta Ohje

Kysymysnumero: 1616770
Hei! Olen 20-vuotias terve mies. Toimivatko markkinoilla olevat vetolaitteet esim. Andro-Penis ja Bathmate? Onko mahdollista saada isompi penis ilman leikkausta? Pikkuveljeni pituus on vain 12 cm.


Vastaus 06.04.2009 08:13
Siittimen vetolaitteet toimivat ja antavat noin 1-2 cm lisää pituutta. Jos vetohoitoon lähtee on se työlästä, aikaa vievää (vähintään 1 vuosi) ja välillä tuskallista.

Lukkarinen, Olavi, professori, urologian erikoislääkäri
 
hönö
Kirjoitustaidoton lääkäri?

IHAN PIENI VAROITUKSEN POIKANEN ON PAIKOILLAAN älkää ihmeessä pilatko suvunjatkamis vehjettä lääkärinä ihmettelen että aikamiehet ja pojanalut kilvan kehuvat täällä.Varoituksen sana on paikoillaan varokaa paisuvaisesta viottuu kudokset verisuonet kalvot herkkä hermotus nämä olisi kielettävä lailla.

Aika hurjalta tämä tuntuu jos lääkärikin varoitaa taitaa jäädä hankimatta.En kyllä riskeeraa oma kykyä saada stondista ja lapsia.[/QUOTE]
 
hönö
Hei!
Hommasin laitteen noin viikko sitten ja treeniä takana noin joka toinen päivä-joka päivä 15min kerrallaan. Itse en ole huomannut juuri mitään muutosta, mutta toisaalta enpä ole edes mittaillut. Toivon tosiaan laitteen tuovan lisää pituutta ja paksuutta tulevien vuosien aikana.

Tällainen kysymys: Laitatteko meisselin löysänä, puolikovana vai kovana sisään laitteeseen ja millaisena se tulee ulos laitteesta? Kuinka helposti saatte erektion niin hyväksi kun mahdollista pumppauksen jälkeen?

Itse tunnun kärsivän pienistä erektio-ongelmista, joskaan sen saaminen ei ikinä oikeastaan jää saavuttamatta, mutta kun ennen vehje oli kivikovana ja paremmissa mitoissa, niin nykyään saan vain erektion puolikovaksi-kovantapaiseksi. Hommat hoituu näinkin, mutta lieneekö tupakointi vai mikä syynä tähän. Ja voisin melkosuurella varmuudella sanoa, että entinen n.18-19cm on nykyään enää n.15-16cm vai kuvittelenko sitten omiani? Ja tämä siis ennen laitteen hankintaa! Laitteella toivon saavani korjattua ongelmat.
LOPETA TUPAKOINTI HETI. HUOMAAT MUUTAMASSA VIIKOSSA EREKTIOSI PARANTUNEEN!!
 
Viimeksi muokattu:
vittuuntunut
Ostin tänään tuon vehkeen kun lueskelin näitä foorumeita, kokeilin kerran ja sai kyllä jäädä myös viimeiseksi, heitin jo roskiin. Ihan typerää hommaa pumpata kullia vuoden, että saa sentin lisää pituutta. Siinä sivussa vehje on kokoajan turtunut ja saa myös todennäköisesti munan värinkin vaihtumaan.

Netissä mainostekstit puhuvat laitteen olevan mahdoton kullin venyttäjä, jonka vaikutukset ovat pysyvät jo ensimmäisestä kerrasta lähtien, ohjekirjaa kuitenkin luettuani siinä ei mainittu sanallakaan mitään kasvattavasta vaikutuksesta, vaan yksinomaan siitä että laite on tehty potenssiongelmista kärsiville.

Ikävää vaan, että piti testata ennenkuin tajusin tuon laitteen olevan humpuukkia. Eipä tässä voi olla kuin kiitollinen siihen vähään mitä on suotu, mutta ei sitä kannata mennä pilaamaankaan kasvun toivossa.
 
joku...
Ostin tänään tuon vehkeen kun lueskelin näitä foorumeita, kokeilin kerran ja sai kyllä jäädä myös viimeiseksi, heitin jo roskiin. Ihan typerää hommaa pumpata kullia vuoden, että saa sentin lisää pituutta. Siinä sivussa vehje on kokoajan turtunut ja saa myös todennäköisesti munan värinkin vaihtumaan.

Netissä mainostekstit puhuvat laitteen olevan mahdoton kullin venyttäjä, jonka vaikutukset ovat pysyvät jo ensimmäisestä kerrasta lähtien, ohjekirjaa kuitenkin luettuani siinä ei mainittu sanallakaan mitään kasvattavasta vaikutuksesta, vaan yksinomaan siitä että laite on tehty potenssiongelmista kärsiville.

Ikävää vaan, että piti testata ennenkuin tajusin tuon laitteen olevan humpuukkia. Eipä tässä voi olla kuin kiitollinen siihen vähään mitä on suotu, mutta ei sitä kannata mennä pilaamaankaan kasvun toivossa.
Voi herran jestas, yhden käyttökerran perusteella voit lytätä koko laitteen? Misä siinä sanotaan, että se olisi joku ihmelaite jolla saa heti lisäpituutta? laitteen valmistajien sivulla kävin ja parin nettikaupan ja jokaisessa puhutaan yli 6 viikon treenauksesta jolloin tuloksia alkaa vasta näkemään. Toki onhan näitä jossa luvataan jopa 5cm ylittäviä mittoja, mutta ei missään sanota kauanko pitää treenata ym.. toki pariin senttiin usein rajoittuu, mutta väliaikaisesti pituushan voi monta senttiä alkuperäiseen kasvaa, itseasiassa lepomitoissa nuo laitteen luvatut mitat täyttyy varmaan ekana päivänä jo..

Mutta on kyllä hienoa kun yhden testikerran jälkeen sen heittää roskiin, eihän siinä ajassa ole oppinut laitteen toiminnasta mitään. Itsekin meinasin ekan kerran jälkeen heittää roskiin, tuntui olevan turhan hankalan oloista käyttää jne.. mutta siihen tarvitseekin monta kertaa ennenkuin oppii oikeat paineet ja asennot ja ennenkuin elimistö siihen edes tottuu. Ei se jos oikein käyttää usein edes mustu, tosin joillekin ihmisille niinkin on voinut käydä..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä