AUTTAKAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MindWill

Vieras
Mulla on nyt sitten valinnan paikka. Kun en kehtaa/uskalla molempien kanssa pyöriä, mitä jos jään kiinni? Menetän kumatkin.

Minulla on sii nainen A:
Nainen A on Todella mukava ja nätti tyttöystäväni jonka kanssa olen seurustellut noin 7kuukautta. Hän opiskelee niinkuin minäkin ja olemme "joka" viikonloppu toisillamme yötä koska emme arkiviikolla kerkeä nähdä.
Seksiäkin saan ja monenlaista, se on jännittävää intohimoista eikä siitä puutu mitään.
Mutta pelkään silti jotenkin vaikka kaikki on kohdillaan että mitä jos hän kyllästyy minuun ja jättään jäisin ihan yksin :( Kavereita ei tän hetkiseen elämään paljoa mahdukkaan.
Rakastan tyttöä kovasti ja viihdyn hänen seurassaan.

Nainen B:
On tyttö johon olen vasta tutustunut.
Hänkin opiskelee ja on todella hyvän näköinen nuori nainen.
Tutustuin häneen ehkä sillä idealla, että jos Nainen A,n kanssa menee sukset ristiin niin minulla olisi kuitenkin joku :) (huomaan olevani sikamainen...) Onhan tämä väärin mutta en mahda asialle mitään.
Nyt kuitenkin olen alkanut miettimään, koska B tykkää minusta kovasti ja haluaisi vaikka mitä kanssani, mutta minusta ei ole huonon omatunnon kantajaksi pettäjänä.
Hän on mukava tyttö ja luulen että olen kovasti ihastunut häneen.
Mutta kannattaako unohtaa koko 7kk suhde ja hypätä uusiin ilmoihin jos on vähän "kyllästynyt" Näin sitä ehkä tulee käymään joka suhteessa ennemmin tai myöhemmin.

Eli A ja B Eivät tiedä että "tapailen" toista ja B luulee että olen sinkku.
B on todella vastustamaton seksikäs nuorinainen ja A eii enää niin paljon, koska jännitys alkanut katoamaan.

RAtkaisu?

- Asetun aloilleni ja kasvan aikuiseksi ja unohdan muut tytöt? A on ihana ja rakastan häntä paljon

- Tutustun vieläkin valheen varjossa B ja katson pidänkö häbestä oikeasti ja lasken tilanten uudestaan myöhemmin?

- Petän A Bn kanssa saadakseni jännitteen takaisin? EI minulla ole omatuntoa tähän kyllä... Tämä valehtelukin pistää jo tiukille

- Tutustun B ihan kaveri pohjalla ja nään sitä kautta mitä hänestä tykkään :) Kaverina ilman mitään flirttiä ja suukkoja?

- Jos valitsen Bn olen kuitenkin valehdelut hänelle nimeni, Ja seurustelun tuskinantaisi ikinä anteeksi?

- Jätän A ja jatkan Bn kanssa vieläkun olen nuori?

-Jätän Bn ja keskityn onnelliseen tulevaisuuteen An kanssa?

- Jatkan samassa tilanteessa? Yritän tutustua Bhen enemmän ja katsoa miten kiva hän oikeasti on.

- Jos jatkan molempien kanssa tätä mitä nytkin on eli siis tapailen ja näin? B haluaa varmasti juuri pian jo seksiä päätellen hänen flirteistään ja lähettämistään alastonkuvista. Jääkö tästä kiinni? En halua kuitenkaan menettää kumpaakaan näistä

- Ehkä helpointa olisi jatkaa näin ja katsoa jos toinen kaatuu jo itsestään, niin jääpähän vain yksi kehen keskittyä. Eli olisin täysin oma itseni ja katsoisin kumpi tykkää vielä minusta.

-Kellään kokemuksia tylsistymisestä/tottumisesta suhteessa? Mitä teitte? Miten meni?

Pöytä puhtaaksi ja sitten vasta uuteen suhteeseen. Aika normaalia ikäisellesi ihastua ja rakastua ja taas ihastua ja rakastua. Varsinainen pariutumisaika (perheen perustaminen) ihmisellä on 25 ikävuoden vaiheilla eli älä ota turhan vakavasti näitä teinisuhteitasi. Pääasia on, ettet pidä varattuna itsellesi neiti Ata, koska hänelläkin on oikeus katsella hieman ympärilleen. Sitäpaitsi voi käydä niin, ettei kumpikaan neitosista ole vielä se oikea sinulle. Hormonitoimintasi on niin aktiivista, että siinä helposti suhteen edetessä mopo hyytyy. Muistathan, että suhteen alkuvaihe on aina sitä huumaa ja sitten valitettavasti kaikki muuttuu tasaisemmaksi välittämiseksi. Joillakin sen "uuden levyn vaihtaminen" jää koko iäksi päälle, eivätkä he koskaan opi suhteistaan ja epäonnistumistaan mitään. Keskustelun paikka neiti An kanssa siitä, antaako suhteenne hänellekään enää sitä mitä se oli suhteenne alkutaipaleella ja maksaako vaivan jatkaa enää. Olet antanut itsellesi jo oikeuden katsella muita, siis ei sinulla ole aikomustakaan jatkaa suhdettasi An kanssa, niin se vaan menee.

Mulla on nyt sitten valinnan paikka. Kun en kehtaa/uskalla molempien kanssa pyöriä, mitä jos jään kiinni? Menetän kumatkin.

Minulla on sii nainen A:
Nainen A on Todella mukava ja nätti tyttöystäväni jonka kanssa olen seurustellut noin 7kuukautta. Hän opiskelee niinkuin minäkin ja olemme "joka" viikonloppu toisillamme yötä koska emme arkiviikolla kerkeä nähdä.
Seksiäkin saan ja monenlaista, se on jännittävää intohimoista eikä siitä puutu mitään.
Mutta pelkään silti jotenkin vaikka kaikki on kohdillaan että mitä jos hän kyllästyy minuun ja jättään jäisin ihan yksin :( Kavereita ei tän hetkiseen elämään paljoa mahdukkaan.
Rakastan tyttöä kovasti ja viihdyn hänen seurassaan.

Nainen B:
On tyttö johon olen vasta tutustunut.
Hänkin opiskelee ja on todella hyvän näköinen nuori nainen.
Tutustuin häneen ehkä sillä idealla, että jos Nainen A,n kanssa menee sukset ristiin niin minulla olisi kuitenkin joku :) (huomaan olevani sikamainen...) Onhan tämä väärin mutta en mahda asialle mitään.
Nyt kuitenkin olen alkanut miettimään, koska B tykkää minusta kovasti ja haluaisi vaikka mitä kanssani, mutta minusta ei ole huonon omatunnon kantajaksi pettäjänä.
Hän on mukava tyttö ja luulen että olen kovasti ihastunut häneen.
Mutta kannattaako unohtaa koko 7kk suhde ja hypätä uusiin ilmoihin jos on vähän "kyllästynyt" Näin sitä ehkä tulee käymään joka suhteessa ennemmin tai myöhemmin.

Eli A ja B Eivät tiedä että "tapailen" toista ja B luulee että olen sinkku.
B on todella vastustamaton seksikäs nuorinainen ja A eii enää niin paljon, koska jännitys alkanut katoamaan.

RAtkaisu?

- Asetun aloilleni ja kasvan aikuiseksi ja unohdan muut tytöt? A on ihana ja rakastan häntä paljon

- Tutustun vieläkin valheen varjossa B ja katson pidänkö häbestä oikeasti ja lasken tilanten uudestaan myöhemmin?

- Petän A Bn kanssa saadakseni jännitteen takaisin? EI minulla ole omatuntoa tähän kyllä... Tämä valehtelukin pistää jo tiukille

- Tutustun B ihan kaveri pohjalla ja nään sitä kautta mitä hänestä tykkään :) Kaverina ilman mitään flirttiä ja suukkoja?

- Jos valitsen Bn olen kuitenkin valehdelut hänelle nimeni, Ja seurustelun tuskinantaisi ikinä anteeksi?

- Jätän A ja jatkan Bn kanssa vieläkun olen nuori?

-Jätän Bn ja keskityn onnelliseen tulevaisuuteen An kanssa?

- Jatkan samassa tilanteessa? Yritän tutustua Bhen enemmän ja katsoa miten kiva hän oikeasti on.

- Jos jatkan molempien kanssa tätä mitä nytkin on eli siis tapailen ja näin? B haluaa varmasti juuri pian jo seksiä päätellen hänen flirteistään ja lähettämistään alastonkuvista. Jääkö tästä kiinni? En halua kuitenkaan menettää kumpaakaan näistä

- Ehkä helpointa olisi jatkaa näin ja katsoa jos toinen kaatuu jo itsestään, niin jääpähän vain yksi kehen keskittyä. Eli olisin täysin oma itseni ja katsoisin kumpi tykkää vielä minusta.

-Kellään kokemuksia tylsistymisestä/tottumisesta suhteessa? Mitä teitte? Miten meni?

Vastaus: Suhteissa kaikenikäisenä kannattaisi olla rehellinen, vaikka se olisi kuinka vaikeaa. Jos ei halua olla toisen kanssa, niin sekin pitäisi uskaltaa kertoa rehellisesti. Kohtele muita niin kuin toivoisit Sinua kohdeltavan on ajatuksen arvoinen juttu. Myöskin se, että minkälaisia muistoja jätät tyttöystävällesi. Varmaan tytöt arvostavat sitä, jos rehellisesti kerrot, että mitä suhteelta toivot. Jos ei halua vakiintua, niin sekin kannattaa kertoa, että toinen tietää, että missä mennään.

Viimeksi muokattu:
Ensinnäkin, jos ei rehellisyyteen kykene niin on liian kakara seurustelemaan.

Toiseksi vaikutat aika reppanalta jos oikeasti sulla täytyy olla joku "varalla". Mä olen tuon kaltaisiin "miehiin" törmännyt kyllä ja myös seurannut sivusta toimintaansa, ja kiertäisin _kaukaa_ jos olisin sinkku.

Mä jo mietin onko tuo koko aloitus provo, vaikutat niin selkärangattomalta natiaiselta.

Mun mielestä mikään noista vaihtoehdoista ei ole hyvä, vaan paras vaihtoehto olisi pistää poikki molempien kanssa kun et näköjään normaaliin suhteeseen kykene (se ei ole normaalia, että pitää olla varmuuden vuoksi kakkostyttöystävä odottelemassa). Opettelisit ensin olemaan itsekseni niin, että ihan ensin a) oppisit olemaan yksinkin ja sitten b) oppisit suhtautumaan suhteeseen aikuismaisesti niin, että et tarvitse ketään varalle ja voit olla kumppanille rehellinen. Nyt et ole kummallekaan rehellinen, mikä on aina erityisen vastenmielinen piirre "miehessä". Ehkä jos ikäsi on 18 niin jotenkin voin vielä tuollaisen kehitystason ymmärtää.

Ihan kokovartalo mulkku tää jätkä. Toivottavasti jättää tyttöystävänsä mahdollisimman pian, että hän saa mahdollisuuden kunnollisen miehen tapaamiseen.
Perusteluna ylläolevaan: lukekaas tuon tyypin kirjoitukset historiastansa. On saanut tyttöystävänsä neitsyyden ja nyt kyselee huorasivustoja ynnä muita pettämisvinkkejä seksipalstalla.

Ihan kokovartalo mulkku tää jätkä. Toivottavasti jättää tyttöystävänsä mahdollisimman pian, että hän saa mahdollisuuden kunnollisen miehen tapaamiseen.
Perusteluna ylläolevaan: lukekaas tuon tyypin kirjoitukset historiastansa. On saanut tyttöystävänsä neitsyyden ja nyt kyselee huorasivustoja ynnä muita pettämisvinkkejä seksipalstalla.

Jep, niinpä näkyy olevan. Tällainen tyypillinen kakaran tasolle jäänyt. Kyllähän sen pystyi jo aika hyvin tuosta aloituksestakin haistaa.

Viimeksi muokattu:
Jos olet jo seitsemässä kuukaudessa kyllästynyt, on se mielestäni aika huolestuttavaa. Olemme olleet mieheni kanssa kymmenen vuotta yhdessä, eikä kyllästytä pätkääkään, päinvastoin! Jos elää saamme, ei varmasti kyllästytä sittenkään, kun tulee 20 vuotta täyteen.

Mitäs jos nyt valitset B:n, niin pitääkö ottaa sitten varalle neiti C siltä varalta, että kyllästyt tai B kyllästyy? En usko, että rakastat kumpaakaan, kun edes pohdit, että kumman kanssa olisit. Pettäminen ei ole kuitenkaan koskaan hyvä ajatus, joten jos päädyt nyt A:han tai B:hen - ja jos A ja B molemmat ovat valmiita kanssasi olemaan - unohda B ja panosta A:han tai unohda A ja panosta B:hen.

Ihan tosissasiko väität rakastavasi tyttöystävääsi? Miten se "rakastaminen" ilmenee? Harvemmin se ainakaan pettämällä, valehtelemalla ja varatyttöystäviä pitämällä ilmenee.

Ja ikä oli..?

Et taida kuitenkaan olla vielä pariutumisiässä, kannattaa olla rehellinen kummallekkin naiselle vaikka tulisikin takkiin tällä kertaa, se on vaan kasvun paikka itsellesi tulevaisuutta varten. Ehkä se oikea on sitten C tai D.

Ai niin, on tapahtunut tylsistymistä ja tottumista suhteessa, nimen omaan nuorempana. Taisi olla molemminpuolista. Kerroin asiasta suoraan ja poikkihan se meni.

tämä kuulostaa ihan meidän kaveripiireiltä.

Siis jos olisin sua olisin vain A- tytön kanssa. Ei mikään ihme jos B tyttö on ihastunut suhun jos yrität olla yhteyksissä siihen. Nykyään ei miesten tarvi ku sanoa moi niin naiset ihastuvat heti, siksi sanon että miehet olkaa varovaisia ettei sit naiset mee luulemaan turhia.

Go with the Flow...kyl se aika näyttää ja itse olen nähnyt miten kohtalo toimii, jos teillä toimii kemiat tän B tytön kanssa niin ihan varmasti vielä näette tosiaanne. Vaikka joutuu ottaa etäisyyttä jostain ihmisestä se ei tarkoita sitä että menetät sen.

Itse seurustelen jo 4 vuotta. Tiedän miltä tuntuu kun tapaa uusia ihanan näköisiä ihmisiä. Kantapään kautta olen sen oppinut että jos on parisuhteessa joka toimii todella hyvin niin sitten ei saa olla kinnostunut toisesta.

olko niin ankaria tälle alottajalle, minusta tuntuu siltä että täällä on hieman vanhempaa porukka joka ei ymmärrä nuoria.

Nuorena on minun mielestäni todella paskamaista seurustella varsinkin jos se on todella vakavaa. Elämästä tulee älyttömän tylsää ei minkäänäköistä jännitystä vaikka kuinka rakastat toista. Minkä sille voi jos ihastuu kokoajan uusiin ihmisiin?

Olen vakavasti sitä mieltä että kannattaa bilettää ja pelleillä ( joku raja tietenkin) niin kauan kun oikeasti tietää mitä haluaa.