Raskaanako?? Apuja mahd. pian!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miuai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miuai

Vieras
Heipä hei,

tulin tänne kyselemään vähän mielipiteitä koska itse en näköjään osaa selkeästi ajatella... Eli siis pelkään todella, TODELLA kovasti olevani raskaana. Aloitetaanpas siitä, että oon syöny Yasminelle-merkkisiä pillereitä reilut 1,5 vuotta. Viime YHDYNNÄSTÄ on aikaa jo yli kolme kuukautta, ja noin kolme viikkoa sitten oli poikaystävän kanssa sormettelua ja sen sellaista, mutta housut oli ihan koko ajan päällä. Tarkalleen ottaen tämä oli 26.12.2011 Pillereiden ansiosta siis menkat ovat aina olleet normaalit ja tälläkin kertaa ne tulivat ajallaan 5.1.2012, olivat kipeät, kestivät normaalin ajan ja vuosivat normaalisti. Olen tehnyt jo useamman testin, koska rintani olivat vajaan viikon kipeät ja verisuonet puskivat pintaan, (Tosin ennenkin näin on käynyt, kuorittuani ihoa ja helpottanut rasvatessa) rasvailin sitten ERI voiteella kuin yleensä ja en tiedä sattumaako, vai totisinta totta, niin kipu helpotti vaihdettuani tavallisesti käyttämääni rasvaan. Perjantaina tunsin sitten vihlaisuja munasarjojen kohdalla, mutta voiko olla mahdollista että pelkäämällä saan kuviteltua itselleni oireita, koska tämä vihlonta loppui sitten kuin seinään? Huomenna siis tästä sormettamisjutusta jota niin kovasti pelkään on 3 viikkoa ja periaatteessahan testin VOI tehdä kun kuukautiset ovat päivän myöhässä. Entäs nyt kun ne tässä välissä kuitenkin tulivat???

Oi auttakaa minua, kertokaa mitä mieltä olette.. :( Huomenna sitten menen terkkarille puhumaan jos se jotakin viisasta osaisi sanoa. Ja ei, lasta minä en halua.

Eikö kukaan tosiaan osaa/halua sanoa mitään?

Ensinnä: Sperman on päädyttävä vaginaan ja kohtuun, jotta voi tulla raskaaksi. Jos olette vain sormeilleet, niin ei kovin todennäköistä
Toiseksi: Jos ole syönyt pillereitä, niin todennäköisyys raskaaksi tulemisesta on ERITTÄIN PIENI. Toki periaatteessa mahdollinen, mutta todennäköisyys on todella pieni ja varsinkin kun että ole ollut yhdynnässä
Kolmanneksi: Edellisestä yhdynnästä reilusti aikaa ja menkat ovat olleet sormeilunkinjälkeen normaalit eli on ÄÄRIMMÄISEN EPÄTODENNÄKÖISTÄ että olisit raskaana. Eli kuvittelun ja kropan normaalia tarkemman tarkkailun piikkiin menee oireesi.
Ja viimeiseksi: paras ja helpoin tapa selvittää asia on raskaustestin tekeminen

Ota nyt vaan ihan iisisti :)

Viimeksi muokattu:
Kiitos että tulit rauhoittelemaan hermoheikkoa. :)

Niin tosiaan, tänä aamuna tein negatiivisen testin, mutta kun se mua tässä huolettaa, että siitä tulee huomenna vasta kolme viikkoa kun sormeilujuttu oli, että mitäpä jos se mahd. raskaus ei testissä vielä näy? :/

Kiitos että tulit rauhoittelemaan hermoheikkoa. :)

Niin tosiaan, tänä aamuna tein negatiivisen testin, mutta kun se mua tässä huolettaa, että siitä tulee huomenna vasta kolme viikkoa kun sormeilujuttu oli, että mitäpä jos se mahd. raskaus ei testissä vielä näy? :/

Ei ole mitenkään mahdollista, et tuon "sormeilu jutun" jälkeen olisit raskaana. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että mitään petipuuhia ei tule harrastaa ennenkuin on edes sen vertaa tietoa, että mitä vaaditaan raskaaksituloon ja ymmärretään edes alkeet ihmisen lisääntymisestä.

Viimeksi muokattu:
no ellette ole hieroneet spermaa käsiinne ennen sormittelua niin empä usko että olet raskaana etenkin kun kuukautisetkaan eivät ole myöhässä. Ei kysyvä tieltä eksy mutta kyllä järkeä saa käyttää. Pelkkä rintojen arkuus ei välttämättä ole raskauden merkki etenkin jos ne ovat sinulla kipeytyneet ennenkin. Kyllä raskaus useimmiten aiheuttaa muitakin oireita kuten epätavallista väsymystä ja huonovointisuutta tms. ja se kuukautisten poisjääminen on useimmten se selvin merkki, eli ole huoleti vaan.

no ellette ole hieroneet spermaa käsiinne ennen sormittelua niin empä usko että olet raskaana etenkin kun kuukautisetkaan eivät ole myöhässä. Ei kysyvä tieltä eksy mutta kyllä järkeä saa käyttää. Pelkkä rintojen arkuus ei välttämättä ole raskauden merkki etenkin jos ne ovat sinulla kipeytyneet ennenkin. Kyllä raskaus useimmiten aiheuttaa muitakin oireita kuten epätavallista väsymystä ja huonovointisuutta tms. ja se kuukautisten poisjääminen on useimmten se selvin merkki, eli ole huoleti vaan.

Näin minäkin tätä asiaa koetan aina ajatella, mutta pelon vallatessa oon aivan mahroton tapaus. :/ Kiitos vaivannäöstä, minä yritän rauhotella itteäni. Puuhh...

Viimeksi muokattu:
JA rintojen arkuus jonka kuvittelit oireeksi voi hyvin johtua vaikka pakkasen aiheuttamasta kuivuudesta jos olet herkkäihoinen ja vastaavaa kipuilua on ollut ennenkin. Se että jokin tietty rasva ei auta kipuun ja jokin toinen auttaa, ei viittaa raskauteen millään tavalla. Jos rinnat kipeytyvät johtuen raskaudesta niin siihen ei kyllä auta mitkään rasvat ja yleensä myös rintojen koko saattaa kasvaa ja kipu on jatkuvaa ei hetkellistä ja esim. nukkuminen mahallaan voi olla mahdotonta kivun vuoksi. Myös ennen kuukautisia rinnat voivat kipeytyä ja joskus kuukautiskiertoon liittyy oireita joita ei ennen ole ollutkaan, etenkin jos olet nuori ja kehittyvässä iässä vielä.

No tuota mie oon vähän ihmetelly, ku periaatteesa tissit ei ole mitenkään kosketusarat, vaan pikemminkin semmonen ''painaminen'' auttaa siihen kipuun, eli mahallaan nukkuminen on kaikista helpointa ja kun kädellä vähän painaa niin se yleensä auttaa kipuun. Mistä lie sitten johtuu, pitää tieten lääkärillä käydä jokatapauksessa että jos osais jotain sanoa, ku tämä on tosiaan melko inhottavaa. Kummitukset hiipii aina mieleen.

Yhteistyössä