Raskaanako?? Apuja mahd. pian!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miuai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miuai

Vieras
Heipä hei,

tulin tänne kyselemään vähän mielipiteitä koska itse en näköjään osaa selkeästi ajatella... Eli siis pelkään todella, TODELLA kovasti olevani raskaana. Aloitetaanpas siitä, että oon syöny Yasminelle-merkkisiä pillereitä reilut 1,5 vuotta. Viime YHDYNNÄSTÄ on aikaa jo yli kolme kuukautta, ja noin kolme viikkoa sitten oli poikaystävän kanssa sormettelua ja sen sellaista, mutta housut oli ihan koko ajan päällä. Tarkalleen ottaen tämä oli 26.12.2011 Pillereiden ansiosta siis menkat ovat aina olleet normaalit ja tälläkin kertaa ne tulivat ajallaan 5.1.2012, olivat kipeät, kestivät normaalin ajan ja vuosivat normaalisti. Olen tehnyt jo useamman testin, koska rintani olivat vajaan viikon kipeät ja verisuonet puskivat pintaan, (Tosin ennenkin näin on käynyt, kuorittuani ihoa ja helpottanut rasvatessa) rasvailin sitten ERI voiteella kuin yleensä ja en tiedä sattumaako, vai totisinta totta, niin kipu helpotti vaihdettuani tavallisesti käyttämääni rasvaan. Perjantaina tunsin sitten vihlaisuja munasarjojen kohdalla, mutta voiko olla mahdollista että pelkäämällä saan kuviteltua itselleni oireita, koska tämä vihlonta loppui sitten kuin seinään? Huomenna siis tästä sormettamisjutusta jota niin kovasti pelkään on 3 viikkoa ja periaatteessahan testin VOI tehdä kun kuukautiset ovat päivän myöhässä. Entäs nyt kun ne tässä välissä kuitenkin tulivat???

Oi auttakaa minua, kertokaa mitä mieltä olette.. :( Huomenna sitten menen terkkarille puhumaan jos se jotakin viisasta osaisi sanoa. Ja ei, lasta minä en halua.

Yhteistyössä