Minä en osannut kolposkopiaa hirveästi jännittää, koska lääkäri tosiaan sanoi, että kohdunkaula on tunnoton. Mutta se oli sitten kuitenkin kamalin kokemus ikinä :/
Loop-hoitoa sitten luonnollisesti jännitin, mutta puudutuspiikkien laitto ei sitten tuntunutkaan miltään, eikä puudutuksen ansiosta koko operaatiokaan. Puudutus itse oli se kaikista pahin, minulle tuli siitä aivan kamala olo, humahti päähän melkoisesti
Jos saa esittää lisäkysymyksiä, niin onko täällä paljon meitä, jotka näiden asioiden kanssa tällä hetkellä painivat..? Olen törmännyt useisiin keskusteluihin, mutta ovat vanhoja..
Itselläni tehtiin siis loop-hoito syyskuussa, koska papaluokka 4:n ja koepalojen oton jälkeen totesivat solumuutokset pahoiksi. Myös loopissa poistetusta palasta löytyi vakavia muutoksia ja myös leviämisestä on epäily, joten menen kontrolliin jo tammikuussa vaikka ensin lääkäri sopi sen vasta puolen vuoden päähän.
Toivon kovasti, että tästä selvittäisiin ilman kohdunpoistoa, koska toinen lapsi olisi kovasti haaveissa.