peniksen asento

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uukki

Vieras
No niin, miehet ja naiset.Kertokaa, missä asennossa penis on erektiossa? Miehet kertokaa miten itsellänne on ja naiset miten olettavat asian olevan.Itselläni penis seisoo lähes kiinni mahassa.

No niin, miehet ja naiset.Kertokaa, missä asennossa penis on erektiossa? Miehet kertokaa miten itsellänne on ja naiset miten olettavat asian olevan.Itselläni penis seisoo lähes kiinni mahassa.

Asteita en osaa sanoa :( Mutta sopivan yläviistossa :) (17cm) Ei koske mahaan, oikeestaan aika kaukana mahasta :D Mutta silti yli keski suoruuden :)
Eikö tuo ole vaikaa joko seksiä tai edes runkkausta tehä jos se otsaa hipoo :D?

Vai odotas! Missä asennossa? Kun istun kyllähän se ylös sojottaa, mutta sillon kun seison niin yläviistoon.
Pieni ylä viisto hyvä seksissä jos mies päällä :) Hipoo paremmin g-pistettä :) Takaa päin jos olen tähtäilen pieneen alakulmaan (itse siis vähän korkeamamalla kun naisen takapuoli) Että osuisi oikeeseen kohtaan :)
Takaata päin muutenkin "vähän" pakko osua ala kanttiin, olen nääs aika paljon pitempi kuin tyttöni :)

Eli siis: Yläviistoon seistessä
Istuen ylöspäin ei nyt vatsaan koske (ei ole kaljamahaa tiellä)

Viimeksi muokattu:

Se on suurinpiirtein vinkkelissä kun olen ripustanut 5 kg painon lettinauhan kanssa hepin takaa. Ilman painoa se mäiskäyttelee alavatsaan jatkuvasti kipeitä iskuja ja vääntelehtii sangen rivakkaasti. Kaikki naiset ovat ihastelleet ja työskentelyn jälkeen vesissäsilmin kiittäneet.

Viimeksi muokattu:
Haittaako se yhdyntää, jos penis seisoo kiinni mahassa

voisin kuvitella että lähetyssaarnaajan asennossa tällainen peniksen aento olisi aivan huippu. Sisääntyöntäessä koskettelisi juuri oikeaa kohtaa. Ja seisaalta naiminen sujuu varmaan tosi hyvin (ellei vatsa ole edessä). Hyvä vehje pikaisille panoille seinää vasten tai pöydän reunalla.

Viimeksi muokattu:
Mukava ketju.......
Jos penis on erektiossa kiinni mahassa, niin kannattaa tarkastaa onko se omassa vai kumppanin mahassa. Omassa ok., mut jos se on kumppanin mahassa niin se kyl pitäis saada tökkimään sinna alemmas. Siellä on semmonen pesä mihin se sopii just.
Saunavesiähän sillä kannetaan ämpärissä, siihenkin sopiva. Jos taas kaksin käsin koittaa painaa sitä alaspäin niin lentää naamalleen maahan..............harmittaa semmonenkin.

voisin kuvitella että lähetyssaarnaajan asennossa tällainen peniksen aento olisi aivan huippu. Sisääntyöntäessä koskettelisi juuri oikeaa kohtaa. Ja seisaalta naiminen sujuu varmaan tosi hyvin (ellei vatsa ole edessä). Hyvä vehje pikaisille panoille seinää vasten tai pöydän reunalla.

Nomutta Maria! Ethän sinä suinkaan ole pikapanojen kannattaja?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11057645:
Nomutta Maria! Ethän sinä suinkaan ole pikapanojen kannattaja?

Minulla on sellainen haave että mies ottaa kovakouraisesti seinää tai pöytää vasten hameen helmat vyötäsillä. Kiihkeästi suudellen. Rutistaen rintoja ja pakaroita. Minulla iskee tämä haave yleensä kuin olen ravintolassa ; ) Rivo ja raju pano.

Pikapanoja takaapäin sängyssä saan ihan tarpeeksi mutta se ei ole sama asia.

Hehe-heh!
Ei kai sinkkiämpäreitä oel enää kuin Venällä ?
Ihan tavallinen muovinen 8 litran ämpäri, täynnä vettä.
Kyrvän niskassa, kipiää tekee, mutta kyllä kulkee.
Eli saunaan saa kolme ämpäriä yhdellä kertaa vettä.

näet. Kuin ei ole pitkää vipuvartta kantavuutta on enemmän. Ota vielä yksi ämpäri hampaisiin niin ei tarvi mennä hakemaan kuin kerran.

Viimeksi muokattu:
Minä olen yli 40-vuotias nainen ja minä olen harrastanut sooloseksiä eli olen masturboinut lähes koko aikuisikäni. En ole uskaltanut kertoa tästä edes omille ystävättärilleni, sillä minust tuntuu, etteivät he ymmärtäisi tai hyväksyisi tätä asiaa, sillä monilla naisilla on ihmeen vanhanaikaisia käsityksiä naisen seksuaalisuudesta.
Minä masturboin aina kun tekee mieli, eli joskus ennen nukkumaamenoa ja joskus taas heti aamulla herättyäni. Olen oppinut tuntemaan oman vulvani ja klitorikseni erittäin hyvin ja saan itseni kiihoittumaan hvyin nopeasti sekä saan myös orgasmin joka kerta, kun hyväilen klitoristani.
Sooloseksin jälkeen on aina tosi hyvä olo, oikein sellainen seksikäs olo.

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11056429:
Se on suurinpiirtein vinkkelissä kun olen ripustanut 5 kg painon lettinauhan kanssa hepin takaa. Ilman painoa se mäiskäyttelee alavatsaan jatkuvasti kipeitä iskuja ja vääntelehtii sangen rivakkaasti. Kaikki naiset ovat ihastelleet ja työskentelyn jälkeen vesissäsilmin kiittäneet.

Läskivatsa