Miehen kesto ja laukeamisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sessi^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sessi^

Vieras
Mitä olette mieltä siitä, kuinka kauan "täydellinen yhdyntä" kestää? Ja miten pitkiä yhdynnät yleensäkään ovat? Eli esileikit ja suuseksi poislaskettuina, kuinka kauan sitä sisään-ulos liikettä yleensä kestää ja mikä olisi optimi. Monessako asennossa sitä ehtii olla ja tuleeko naiset (tai miehetkin) koskaan sellainen olo, että tulisi jo?

Itse olen kohdannut jo toisen kerran elämässäni miehen, joka tuntuu vain kestävän ja kestävän ja kerran tai kaksi on käynyt jopa niin, että olen vain sanonut, että sori, nyt on pakko lopettaa kun paikat ei enää kestä. Esileikit ovat yleensä pitkiä ja erittäin nautinnollisia, otan mieheltäni usein pitkään suihin ennen yhdyntää ja hänkin nuolee minua useimmiten, ja itse yhdyntäkin on alkuun aina uskomattoman ihanaa. Olen usein ensin päällä - asennossa, josta saan helpoiten orgasmin - minkä jälkeen mies kieräyttää minut alleen tai ottaa takaa päin. Orgasmini (tai parhaimmillaan toisen orgasmini) jälkeen yhdyntä on jonkin aikaa nautinnollista ja ihanaa, mutta useimmiten minun on enää vaikeaa nousta uuteen orgasmiin yhden yhdynnässä saadun jälkeen. Eli kun "selviän" edellisestä aallosta ja yhdyntä vain jatkuu ja jatkuu huomaan jossain vaiheessa miettiväni, että tulisi jo... :/ Pahimmillaan yhdyntä saattaa tämän pisteen jälkeen kestää vielä pitkäänkin, useimmiten tosin ei niin pitkään. :)

Mies sanoo, että hänen on vaikea laueta. Hän ei laukea suihinotossa auttamatta itse hiukan kädellä, vaikka sanookin, että olen loistava suihinottaja, eikä hän tiedä yhtään mikä mättää. Hän ei koskaan laukea nopeasti, ja joskus hän vain jättää yhdynnän kesken sanoen, että sori, ei pysty nyt laukeamaan....

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Tiedän tunteen. On tylsää, että viidennenkin orgasmin jälkeen homma edellee vain kestää ja kestää...ja kestää Tietenkään asialle ei mitään voi (vai voiko?), mutta kuitenkin...

Optimi yhdynnän kesto olisi varmaan noin kymmenen minuuttia ja pari asentoa.

Voisitte kokeilla sellaista että ina sinun laukeamisesi jälkeen pitäisitte pikku tauon.
ihan 2 min vain "likkumattomuutta" niin voi olla että sinä saisit ja nauttisit siitä 10:kin
laukeamisesta ja lopulta kumppanisikin tulisi.
itsellä ainakin tuo liikkumattomuus jopa kiihottaa kun himot on päällä ja yrittää olla paikoillaan. yleensä sen parin minutin aikana pakko hiukan nytkähdellä mutta kuitenkin pääasiassa paikoillaan.
Tietysti samaan aikaan voi ja täytyy suukotella ja hyväillä muuten.
Voisit alkuun asian tehdä esim. niin että sidot lähetyssaarnaja asennossa miehen käsilläsi ja jaloillasi tosi tiukkaan halaukseen tauon ajaksi.
Jos rupeaa toimimaan niin sitten kerrot kumpanillesikin mistä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Sessi^:
Mitä olette mieltä siitä, kuinka kauan "täydellinen yhdyntä" kestää? Ja miten pitkiä yhdynnät yleensäkään ovat? Eli esileikit ja suuseksi poislaskettuina, kuinka kauan sitä sisään-ulos liikettä yleensä kestää ja mikä olisi optimi. Monessako asennossa sitä ehtii olla ja tuleeko naiset (tai miehetkin) koskaan sellainen olo, että tulisi jo?

Itse olen kohdannut jo toisen kerran elämässäni miehen, joka tuntuu vain kestävän ja kestävän ja kerran tai kaksi on käynyt jopa niin, että olen vain sanonut, että sori, nyt on pakko lopettaa kun paikat ei enää kestä. Esileikit ovat yleensä pitkiä ja erittäin nautinnollisia, otan mieheltäni usein pitkään suihin ennen yhdyntää ja hänkin nuolee minua useimmiten, ja itse yhdyntäkin on alkuun aina uskomattoman ihanaa. Olen usein ensin päällä - asennossa, josta saan helpoiten orgasmin - minkä jälkeen mies kieräyttää minut alleen tai ottaa takaa päin. Orgasmini (tai parhaimmillaan toisen orgasmini) jälkeen yhdyntä on jonkin aikaa nautinnollista ja ihanaa, mutta useimmiten minun on enää vaikeaa nousta uuteen orgasmiin yhden yhdynnässä saadun jälkeen. Eli kun "selviän" edellisestä aallosta ja yhdyntä vain jatkuu ja jatkuu huomaan jossain vaiheessa miettiväni, että tulisi jo... :/ Pahimmillaan yhdyntä saattaa tämän pisteen jälkeen kestää vielä pitkäänkin, useimmiten tosin ei niin pitkään. :)

Mies sanoo, että hänen on vaikea laueta. Hän ei laukea suihinotossa auttamatta itse hiukan kädellä, vaikka sanookin, että olen loistava suihinottaja, eikä hän tiedä yhtään mikä mättää. Hän ei koskaan laukea nopeasti, ja joskus hän vain jättää yhdynnän kesken sanoen, että sori, ei pysty nyt laukeamaan....

Joo meillä toisin päin .nainen ei saa orgasmia normaali naimisella millään, sormilla olen ja suuseksillä olen saanut hänet muutaman kerran laukeamaan. sillojinkin pitää olla tosi virkkuna että jaksaa riittävän kauan tehdä töitä ja juuri oikeasta kohtaa ja yllättävän kova kouraisesti että vähän hirvittää. Olenkin antanut hänen hoitaa itse loppu vaiheen kun en itse enää jaksa tai osaa. Sitten hänen orgasminsa ovatkin aivan mahtavia tai ainakin siltä näyttää että ihan kateeksi käy. En tiedä opinko käsittelemään häntä koskaan . Yhteistä taivalta vasta reilu parikymmentä vuotta.Itse kyllä laukean liiakin herkästi jos pidempi väli seksitouhuissa.

Ajattelin näin uusien kokemuksien valossa kommentoida alkuperäistä viestiäni ja vastauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kestävä:
Voisitte kokeilla sellaista että ina sinun laukeamisesi jälkeen pitäisitte pikku tauon.
ihan 2 min vain "likkumattomuutta" niin voi olla että sinä saisit ja nauttisit siitä 10:kin
laukeamisesta ja lopulta kumppanisikin tulisi.
itsellä ainakin tuo liikkumattomuus jopa kiihottaa kun himot on päällä ja yrittää olla paikoillaan. yleensä sen parin minutin aikana pakko hiukan nytkähdellä mutta kuitenkin pääasiassa paikoillaan.
Tietysti samaan aikaan voi ja täytyy suukotella ja hyväillä muuten.
Voisit alkuun asian tehdä esim. niin että sidot lähetyssaarnaja asennossa miehen käsilläsi ja jaloillasi tosi tiukkaan halaukseen tauon ajaksi.
Jos rupeaa toimimaan niin sitten kerrot kumpanillesikin mistä on kyse.

Nyt huomaa kyllä, miten ihmiset vain ovat niin erilaisia. :) Meillä on siis ollut pikemminkin juuri näin, että laukeamiseni jälkeen on pidetty tauko, eli muutama minuutti liikkumattomana, minkä jälkeen kun on jatkettu niin useinhan se on jyystämiseksi mennyt ja miehen laukeaminen jäänyt puolitiehen. Onneksi asioista puhuminen luonnistuu melko hyvin ja asiasta juteltuamme tulimme siihen tulokseen, että juuri tuo pidetty tauko (jonka mieheni ajatteli olevan hyvin tärkeä minulle) muutti tunnelmat kiihkeistä helliksi ja rentoutuneiksi, minkä jälkeen seksi alkoikin tuntua työltä. Sanoin sitten miehelle, että älä hiljennä tahtia vaan ota kaikki irti siitä että minä olen orgasmin pyörteissä (se nimittäin ainakin häntä kiihottaa - nähdä minun nauttivan siis) ja keskity minun tulemiseni hetkellä omaan laukeamiseesi. Näin on tehty nyt muutama kerta ja tulos on ollut erittäin miellyttävä. :) Yhteinen rytmi ja aikakäsitys alkaa hahmottua.

Yleensä nussin maksimissaan 2 minuuttia vittua kyrvälläni lujaa ja sen jälkeen lauon siemenet silmille. Se on täydellinen nussimis sessio.

Minun mielsestäni tuo ei kovin hyvältä kuulosta Ainakaan naisen näkökulmasta en usko että kovin moni nainen tuommoisesta pitää mutta löytyyhän niitäkin. Tuli tuossa mieleen kysyä että oletko saanut ikinä naista saamaan orgasmia vai ajatteletko vain kyrvälläsi ja omien halujen tyydyttämistä ?? naisen kiihottuminen kiihottaa minua itseäni kaikista eniten koska on tärkeää minulle että kumppani nauttii myös..

Viimeksi muokattu:
esileikki on ihan huijaua.
Se menee näin

1. Annat pari pusua jaalat viemään sänkyä, keitiötä tai saunaa kohti tytöä =)

2. Annat pitkää suudelmaa avaat rintsikat paidan läpi, muta ilman minkänlaista nipistämistä(ei saa jäädä ihoa väliin)

3. tunget YHDEN käden rauhalisesti housun siään ja senkin etupuolelle.

4. vähän pyörität kätä

5. tytö on kostea äkiä (jos et ole paannäköinen tai et haise hiele)

6. laskette kummankin housut rauhalisesti hätiköimättä

7. otatte kndomin

8. laitatte paikoilleen

9. olet päällä ensin

10. annat hänen olla päälä

11. tulet ilman karjumista hymyillen hänen sssäänsä

12. sanot hänelle, että on ihanaa nähdä sinut iloisen näköisenä

13. pussaate ja laitelete vaatteita

Simpeli siinä =)

Itse olen yhdyntä on jonkin aikaa nautinnollista ja ihanaa, mutta useimmiten minun on enää vaikeaa nousta uuteen orgasmiin yhden yhdynnässä saadun jälkeen. Eli kun "selviän" edellisestä aallosta ja yhdyntä vain jatkuu ja jatkuu huomaan jossain vaiheessa miettiväni, että tulisi jo... :/ Pahimmillaan yhdyntä saattaa tämän pisteen jälkeen kestää vielä pitkäänkin, useimmiten tosin ei niin pitkään. :)

Mies sanoo, että olen loistava suihinottaja, eikä hän tiedä yhtään mikä mättää. Hän ei koskaan laukea nopeasti, ja joskus hän vain jättää yhdynnän kesken sanoen, että sori, ei pysty nyt laukeamaan....

No näin miehenä tulee seuraavat mieleen.

- nainen ei ole riittävän kiihottava. vaikea laueta.
- henkisesti koen että nainen ei ole messissä
- jos tulee fiilis että toinen haluaa hoputtaa niin käytännössä koen sen henkisenä loukkauksena ja voin jättää homman kesken
- en uskalla luottaa toiseen henkisellä tasolla ja pidän sen takia etäisyyttä tai sitä henkistä yhteyttä ei vain ole.

tuossa oli muutama, mutta näähän on henkilösidonnaisia juttuja. jotkut laukeaa heti reisille ja toiset kestää liian pitkään.

Viimeksi muokattu:
Naisena taas tulee mieleen sinkku kauhistus.

. Kauhialla kiireellä pakolla sisäään niin että tuntuu että tulee toista kautta läpi.

Pari lipasua suulle pyöritys kiusaaminen huulilla ja het hinkkaus. Pitkä ruinasu sisälle niin että karmitkin menee mukana (häppärit runnoten)
Ihan oikeesti tällä menetelmällä turtuu kummankin tavara. Oliskohan syynä laukeemattomuuteen vaan tämä fysiologinen ilmiö mitä irommasti nipistät et kohta iholla tunne mitään.

Itse olen sellainen et kun tulisikin mies joka vain kiihottavasti koskis. pyöräytys vaikka nimikirjaimet ja sit taas pois ja hetken kuluttua pyörittelis lisää. siinä odotellessa se nainen kypsyy ootteleen lisää . Nainen tässä tap.ainakin oli kiihottava kun mies ei meinannut housuissaan pysyä mutta kun tunne kiire on vain päässä eikä laskeudu sinne mulkkkikselle niin munkki ja tyydytys jää saamatta.

Sinä riehuva pojoingg työnte´lijä joka kehuit ed taitojasi kokeileppa vaikka töks töks sormella nenäreikääsi se tuntuu samálta siltä naisparalta se sun käsittely..

No näin miehenä tulee seuraavat mieleen.

- nainen ei ole riittävän kiihottava. vaikea laueta.
- henkisesti koen että nainen ei ole messissä
- jos tulee fiilis että toinen haluaa hoputtaa niin käytännössä koen sen henkisenä loukkauksena ja voin jättää homman kesken
- en uskalla luottaa toiseen henkisellä tasolla ja pidän sen takia etäisyyttä tai sitä henkistä yhteyttä ei vain ole.

tuossa oli muutama, mutta näähän on henkilösidonnaisia juttuja. jotkut laukeaa heti reisille ja toiset kestää liian pitkään.

Viimeksi muokattu:
Tiedän tunteen. On tylsää, että viidennenkin orgasmin jälkeen homma edellee vain kestää ja kestää...ja kestää Tietenkään asialle ei mitään voi (vai voiko?), mutta kuitenkin...

Optimi yhdynnän kesto olisi varmaan noin kymmenen minuuttia ja pari asentoa.

Meitä oli kaksi rouvaa viihteellä vuosi sitten ja päädyttiin nuoren miehen kanssa kolmistaan sänkyyn. Ei ollut mitään minuutti panaoja kummallekkin pitkin yötä. Yllätys yllätys mies vielä soitteli ja halus tavata vaikka ollaan viiskymppisiä naisia, minä eronnut ja tuttuni aviossa miehen kanssa millä on aina kuulema lerppu muna. Vuosi ollaan oltu meillä viikottain ja jos kaverini ei pääse miehen takia saan sellaista kyytiä yön että paremmasta tietoa. Hyvästä kannattaa pitää kiinni varsinkin kun on mitä puristella kovana. Ihana saada kunnon orgasmeja peräkkäin, enemmän kun exsä sai joskus harvoin aikasiksi mulle, nekin taisin itse hieroa.

Viimeksi muokattu:
Annas olla. Mitäs jos mies ei saa lainkaan orgasmia? Ei vaikka olisi kaikki asiat kunnossa, kaunis nainen, itse kiihottunut, seisoisi, ei ole lapsuudessa hyväksikäytetty eikä mitään muutakaa, mikä voisi aiheuttaa kyseistä ongelmaa. Itse kuitenkin saan itseni laukeamaan käsitöillä ja ihan omaa vaimoa ajatellen. Kertokaas mikä minussa on vikana?

Jeps me ollaan kato sairainta porukkaa.
Me jotka Omaa vaimoaan tai tyttöystäväänsä ajatellen käsitöillä laukeamme.

Me ollaan pahempi ku syöpä jostain syystä.

Meillä kestää semmoiset 15 sekunttia...
Sitten on n. tunnin mittainen lepotauko, 5-10min semmoista hiplausta ja sit taas se 15s.
Eikö tuon pitäisi ny kestää vähän kauemmin??
Parikymppisiä molemmat.

Kyllähän sitä miehen pitää kestää juuri niin kauan että saa hoidettua toisen loppuun asti myös :) Ellei sitten hoida toista jotenkin/jollain muulla loppuun asti, kyllä nainenkin ansaitsee pisteen iin päälle :)

Kyllähän sitä miehen pitää kestää juuri niin kauan että saa hoidettua toisen loppuun asti myös :) Ellei sitten hoida toista jotenkin/jollain muulla loppuun asti, kyllä nainenkin ansaitsee pisteen iin päälle :)

Anteeksi vaan helvetin "tärkeintä on toisen orgasmi" -vässykkä, mutta kaikki eivät pysty panemaan yli minuuttia ja silloin sille ei voida mitään. Kokemuksen myötä tuokin aika pitenee, mutta sinä kilttinä pojuna voit olla hiljaa ja miettiä asiaa tarkemmin.

Itekkin pari ekaa kertaa oli niitä 15sec sessioita ja nykyään menee ekalla kerralla se muutama min ja sitten päivän tokalla noin 10min.

Onneksi sun kaltaset kuoropojut eivät paljoa pillulla rällästele.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hokii-¤44;11048659:
Anteeksi vaan helvetin "tärkeintä on toisen orgasmi" -vässykkä, mutta kaikki eivät pysty panemaan yli minuuttia ja silloin sille ei voida mitään. Kokemuksen myötä tuokin aika pitenee, mutta sinä kilttinä pojuna voit olla hiljaa ja miettiä asiaa tarkemmin.

Itekkin pari ekaa kertaa oli niitä 15sec sessioita ja nykyään menee ekalla kerralla se muutama min ja sitten päivän tokalla noin 10min.

Onneksi sun kaltaset kuoropojut eivät paljoa pillulla rällästele.

Äläs nyt ole naiivi :) Yritetään täällä auttaa toisia :) ¤Ei tarvi tulla pilaamaan munki aamua tommosel tekstil :)
Mut jos se nopeasti tuleminen "Ongelma" on korvien välissä. Se tarkoittaa sitä että asialle pystyy jotain tekemään, eli tässä tapauksessa pidentämään tuloaikaa.
Ja sun on sitte iha turn a tulla piipittämään että mitään ei voisi tehdä. Olen itse tutustunut asiaan nähtävästi aika paljon enemmän kuin sinä :)

niin kauan kun miehen pitää. Siis niinkauan, että nainen on saanut tarpeeksi.Se tietysti vaihtelee naiseten välillä. Kunnon panomies pystyy säätelemään oman orgasminsa.

Viimeksi muokattu:
esileikki on ihan huijaua.
Se menee näin

1. Annat pari pusua jaalat viemään sänkyä, keitiötä tai saunaa kohti tytöä =)

2. Annat pitkää suudelmaa avaat rintsikat paidan läpi, muta ilman minkänlaista nipistämistä(ei saa jäädä ihoa väliin)

3. tunget YHDEN käden rauhalisesti housun siään ja senkin etupuolelle.

4. vähän pyörität kätä

5. tytö on kostea äkiä (jos et ole paannäköinen tai et haise hiele)

6. laskette kummankin housut rauhalisesti hätiköimättä

7. otatte kndomin

8. laitatte paikoilleen

9. olet päällä ensin

10. annat hänen olla päälä

11. tulet ilman karjumista hymyillen hänen sssäänsä

12. sanot hänelle, että on ihanaa nähdä sinut iloisen näköisenä

13. pussaate ja laitelete vaatteita

Simpeli siinä =)

Tuliko sulla erektio vahigossa sormeen ku tuli niin monta kirjaimen painamisen virhettä?

Viimeksi muokattu:
Mäkin haluisin kohdata tollasen miehen joka kestää ja kestää ja vielä vaan kestää. Valitettavasti on ollut vaan niitä 10 sekunnin miehiä. Paihnta kaikessa on se että ne yrittää vielä sillä veltolla kalulla jatkaa. Se vie viimesetkin halut, jos mies ei edes halua myöntää, että laukes heti.

Parasta olis jos mies antais vaikka eka ottaa suihin niin että se laukeis ja hoitelis sit mua luolemalla ja sormeilemalla, mielellään niin että saisin jo orgasmin. Sen jälkeen sillä jo ehkä seisoisi ja voitaisiin siirtyä itse aktiin. Mä toivoisin että se kestäis edes 10 min ja että ei mentäs sillä tahdilla kun itse haluan. Sekin on ärsyttävää, että mies vetäytyy pois yhtäkkiä ja sanoo "multa meinas tulla". Parempi sekin että vedetään vaikka 2 min ihan täysiä ja mies laukee sitten. Kunnon mies osaa jatkaa käsipelillä naisen tyydtystä vielä kaiken jälkeen.

Mäkin haluisin kohdata tollasen miehen joka kestää ja kestää ja vielä vaan kestää. Valitettavasti on ollut vaan niitä 10 sekunnin miehiä. Paihnta kaikessa on se että ne yrittää vielä sillä veltolla kalulla jatkaa. Se vie viimesetkin halut, jos mies ei edes halua myöntää, että laukes heti.

Parasta olis jos mies antais vaikka eka ottaa suihin niin että se laukeis ja hoitelis sit mua luolemalla ja sormeilemalla, mielellään niin että saisin jo orgasmin. Sen jälkeen sillä jo ehkä seisoisi ja voitaisiin siirtyä itse aktiin. Mä toivoisin että se kestäis edes 10 min ja että ei mentäs sillä tahdilla kun itse haluan. Sekin on ärsyttävää, että mies vetäytyy pois yhtäkkiä ja sanoo "multa meinas tulla". Parempi sekin että vedetään vaikka 2 min ihan täysiä ja mies laukee sitten. Kunnon mies osaa jatkaa käsipelillä naisen tyydtystä vielä kaiken jälkeen.

Täällä olisi sellainen mies, joka hoitaa kumppanin oman saannin jälkeenkin :)

Viimeksi muokattu: