Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
jänkäjoonas1943
Sorry mutta repesin nauruun tästä. Onko Berocca putkilo hyvinkin käytetty vertailukalu. Minä nimittäin olen jossain vaiheessa käyttänyt tätä omaan tyydytykseen. Lohduksi voin kertoa että myöskin pienemmät putkilot ovat tuntuneet hyvältä kuin olen samalla käsitellyt klittaa. Eli sun koko on keskikokoisen tussin ja Beroccaputkilon välistä.
Luin jossain tällä palstalla kaverista joka laittoi pehmoisia kumipalloja muijan pilluun ja nai sekaan ; D
Taidatpa Maria olla"roskilan Hilkka"!

Viimeksi muokattu:
Rekku
Sorry mutta repesin nauruun tästä. Onko Berocca putkilo hyvinkin käytetty vertailukalu. Minä nimittäin olen jossain vaiheessa käyttänyt tätä omaan tyydytykseen. Lohduksi voin kertoa että myöskin pienemmät putkilot ovat tuntuneet hyvältä kuin olen samalla käsitellyt klittaa. Eli sun koko on keskikokoisen tussin ja Beroccaputkilon välistä.
Luin jossain tällä palstalla kaverista joka laittoi pehmoisia kumipalloja muijan pilluun ja nai sekaan ; D

Niinpä.
Toisia se naurattaa ja toisia taas itkettää.
Berocca putkilon käytöstä vertailukaluna en oikein tiedä, mutta kun HKn sininen ei oikein meikäläiselle sovi.
Itseasiassa tuo tussivertaus on ihan kohdallaan pituuden suhteen, mutta paksuutta taitaa olla enemmän kuin tussilla.
Itselläni on aikas normaali miehen käsi ja kun otan jäykän kaluni käteen, se jää somaasti käden sisään piiloon. Naisen kädessä jää terska yleensä näkyviin.

Kaalimato mainostaa onttoa sträppäriä, jonka pienikaluinen voi laittaa omansa päälle ? Taidan hankkia sellaisen.

Viimeksi muokattu:
60blackdemon
itselläni on noin 16.5 senttinen ja en ole varma onko se pieni vai hyvän kokoinen naiselle? mittasin sen kortsun kautta ku käytän 18.5 cm kortuja ja jäi kaks senttiä vajaaksi että se ois ollut oikea koko. nii vastatkaa nopeesti onko se pieni vai kelpaisko se kelle tahansa?

Minäpä kerron
itselläni on noin 16.5 senttinen ja en ole varma onko se pieni vai hyvän kokoinen naiselle? mittasin sen kortsun kautta ku käytän 18.5 cm kortuja ja jäi kaks senttiä vajaaksi että se ois ollut oikea koko. nii vastatkaa nopeesti onko se pieni vai kelpaisko se kelle tahansa?

Ei se ihan kenelle tahansa kelpaa. Tuo tosin johtuu muista syistä. Kelpaa riittävän monelle.

Viimeksi muokattu:
arska123
Alkuperäinen kirjoittaja hauskat jutut täällä;11015047:
Menet siis ilman housuja ulos, miksi?
Joo siis onhan mulla housut päällä mut kylhä se paistaa läpi aika selvästi mut ei mua enää nykyää jaksa kunnolla kiinnostaa. Olo on paljon parempi ku vaa menee eikä meinaa!

trolli
Kyllähän se tuon kortsun kokokin jo kertoo, että se muna pitäisi olla 18,5 cm, että sillä olisi jotain virkaa.
Liian pieni se siis on, eli jätä vain suosiolla naisten tyydyttäminen miehille, joilla on oikean kokoinen muna.

Viimeksi muokattu:
Ihan liikaa
tässäkin vaan keskitytään pelkkiin mittoihin.
Mikä on iso ja mikä on pieni?
Yläasteille on kuulemma jaettu seksipaketteja, joissa on kaikkea seksiin liittyvää, tekopenis ja tekovagina.
Iltapäivälehti tiesi kertoa, että tekopenis on 14 senttiä pitkä ja kolme ja puoli senttiä paksu ?

Tekomirristä ei ollut yhtäkään mittaa ??????
Miksi ?

No kun se ei kiinnosta.
Vain kullin mitoilla on merkitystä.

Eli tätä ne teinityöt saavat informaationa ennen ensimmäistäkään kokemusta oikeasta kullista.

vähän käyrä
itellä on vähän sivulle käyrä ja melkeen 17cm ja paksuus joku yli 4cm riippuu kohdasta, kelpaa tyttöystävälleni ja on sanonut että on iso. miten on oikeasti asian laita?

arto1
Mitäs mieltä olette että onkos penikselläni mitään mittää, kovana sellanen 14cm ja löysänä 8-9? Olen 15v ja en ole mikään iso/pitkä että miten on kasvaakohan enään vai`ei ?

Kuhilas
Onko tämä nyt sitä miesten materialisointia, kun yleensä aina puhutaan että naisia materialisoidaan epä ihmismäisesti jos niiden spekseistä puhutaan ja jotain "naisryhmää" siten vähätellään? :D Itselläni on tuommoinen 15cm mulkku erektiossa ja hävettäny joskus aina vähän ja jännittäny sen takia mutta lopulta kuitenkin turhaan.. Ei minua nykyään kiinnosta sellasia ajatella, menen aina sänkyhommissa epävarmuuden sijaan varmasti ottamaan omani pois ja ovat naisetkin usein pitäneet vaikka tuskimpa minä mikään paras kaikista olen, niin en huonokaan.

Rekku
Onko tämä nyt sitä miesten materialisointia, kun yleensä aina puhutaan että naisia materialisoidaan epä ihmismäisesti jos niiden spekseistä puhutaan ja jotain "naisryhmää" siten vähätellään? :D Itselläni on tuommoinen 15cm mulkku erektiossa ja hävettäny joskus aina vähän ja jännittäny sen takia mutta lopulta kuitenkin turhaan.. Ei minua nykyään kiinnosta sellasia ajatella, menen aina sänkyhommissa epävarmuuden sijaan varmasti ottamaan omani pois ja ovat naisetkin usein pitäneet vaikka tuskimpa minä mikään paras kaikista olen, niin en huonokaan.

Sama tällä, ensin omat pois ja sitten likoille vasta.

Viimeksi muokattu:
paisunta
Tätä ne pienikulliset aina koittaa valehdella, että se nyt on vaan lepotilassa niin pieni mutta.. Sama juttu koulussa urheilutunnin suihkussa kavereiden kanssa, armeijan yhteissaunomisessa, saunailloissa, uimahallien saunoissa, uimarannoilla jne. aina ne pienimunaiset kertoilee miten se on iso stondiksessa. Totuus on kuitenkin se että jos pili on levossa pieni, niin ei se ainakaan isoksi veny stondiksessakaan. Isoilla on ainakin normikokoiset levossa, hyvin todennäköisesti jo silloin keskimääräistä suuremmat. Pieni lepolerssi ei siis kasva ainakaan 20 senttiseksi, vaikka kuinka valehtelisit. 19-20 senttinen on jo iso kalu, sitä mieltä on jokainen sellaisen näkevä. Siis oikeasti päältä mitattuna 19 senttinen. Alle 10 sentin lepopenis ei sellaisiin mittoihin veny.

Ei se koko vaan se paisuntakerroin

Viimeksi muokattu:
Kistus!
Naiset on aina niuhottamassa tosta peniksen koosta... Onko teille koskaan tullut mieleen, että se voi olla liian isokin? Onko sitten kivaa saada sisäänsä joku norsunkärsä, joka lähes repii emättimenne kappaleiksi?

Tuo 11cm erektiossa on keskipituuden alapuolella, mutta varmasti ihan jees kikkeli. "It doesnt matter who has a biggest stick but it matters whos swinging it!" :D

Kannattaa vaan kokeilla eri asentoja... Kyllä se pikkunen pippelikin saa varmaan jotain hyvää aikaa kunhan vaan mies osaa käyttää sitä.

Ps. Itsellä 15cm ja naiset on aluks nauranu, mutta varjele! Peuhaamisen jälkeen niistä ei ole jäljellä mitään muuta ku märkä läikkä.

kummallista
emättimen syvyys on 9-10 cm joten luulisi 11 cm peniksellä jo menevän "pohjaan"
joten naiset vinkuu miehelläni on 13 cm jne joko teillä naisilla on saatanan kurttunen pillu tai ootte muuten vaa huonoja sängyssä ! koska useimpien naisten mielestä pitää olla 20-25 cm jytky ja jos on 13 cm nii nauretaa sille mä en ymmärrä tätä naisten halua !

Onnistuva mies.
Ei pelkästään mikään penis tyydytä naista, koska kaikki hyvät tunteen tapahtuu aivoissa.
Kyllä pelkkä mielikuva miehen elimestä ja ajatus sen sisääntyöntymisestä on avaintekijä.
Tietoisuus peniksen liikkeistä ja etenkin kehon hyväilyt saa aivoissa ne hyvänolontunteet aikaan.
Vaikka orgasmi saa lihasvärähtelyjä alapäässä aikaan, niin sekin tunne välittyy aivoihin sinne hyvänolontunteiden joukkoon.

Yhteistyössä