En tiedä lukeeko tätä viestiketjua enää kukaan mutta..
Oli niin ilo löytää tämä viestiketju!
Erityisesti kiitos nimimerkeille Vanhempi tieteen harjoittaja ja Mies vaimolleni.
Ihana lukea kun täyspäiset miehet tietävät mistä puhuvat ja tämän jutun todellisen perän
-sen, ettei se ole "sitä sairasta touhua" miltä se monen korvaan kuulostaa.
Ylipäänsä mua ihmetyttää nuo "sairasta"-kommentit.No ihmistähän kiihottaa se mikä kiihottaa,johonkin suuntaan sitä voi varmaan viedä mutta nollista ei varmasti lähdetä vaan jokaisella on taipumus kiihottua jostakin.
Ja tässä kun on kyse miehen ja naisen yhteisestä halusta toimia näin,ja se on molemmille saakelin antoisaa, eikä todellakaan ketään loukkaavaa niin ..ongelma oli missä?
Tietty,eihän kaikkien tarvitse kaikkea ymmärtää eikä kaikkia vain kiinnosta ja kiihota samat asiat.Mutta ymmärtää toki se että ei tämän sairasta tarvitse olla.Itseasiassa kun se ei todellakaan sitä ole
En minäkään suurin surmin kiihottuisi jostain jumppatossu/esiliina miehestä ja minulle henk koht joku miehen alistaminen ois täysin yök,homman täytyy mennä aivan toisin päin,MUTTA toiset haluavat niin ja hyvä heille.Suuri onni on omistaa puoliso,jonka kanssa halutaan ainakin pääpiirteissään samaa, on yhteneväinen linja näissä jutuissa.
No,tekisi mieli sanoa "ihmettelijöille" ettei tästä välttämättä kannata tasa-arvo juttuakaan rakentaa..Kun tällä ei kuitenkaan tavallaan ole mitään tekemistä sen kanssa..Tai siis..
..minä ainakin olen erittäin itsenäinen ja vahva nainen, piru suustani suuttuessani,pitkävihainen ja todellakin sanon mitä ajattelen aj enemmänkin,AINA
..tarvitsen vapaa aikani ja akkojen iltani
..en ikinä jäisi suhteeseen,jossa joutuisin pelkäämään miestäni tyyliin milloin tulee turpiin
..minusta ei ikinä varmaan päällepäin näkisi/kukaan osaisi arvella että nautin olla "kiltti kotirouva" en siis todellakaan näytä siltä jos nyt jollakin tulee joku tietty mielikuva mieleen tästä
..mieheni hoitaa meillä lapsia,hemmottelee minua ihanalla ruualla usein,hellittelee ja on paras tuki kaikessa,kunnioittaa minua syvästi ja tunnen olevani täydellisen rakastettu
..ym ym.
Kyse onkin siitä, että HALUAN olla se kiltti kotirouva jota mies kurittaa jos en sitä olekaan..Kun en esimerkiksi saa pidettyä sammakoita suussani riitatilanteessa ja puhun hyvin epä kunnioittavasti miehelleni.Haluan että mieheni vaatii kunnioitusta ja jos en niin toimi niin hän takuu varmasti rankaisee siitä.
Kiihotun ajatuksesta, että monet jutut mitä teen on miestä ajateltuna tehtyä, esim käyn salilla useamman kerran viikossa, täysin omasta halustani ja himosta liikuntaan,omaan aikaan ja kropan huoltoon,mutta HALUAN ajatella että mieheni vaatii sitä jotta pysyn hyvässä kunnossa ja niin päin pois.Se nyt vaan on kiihottavaa.
Tai se, että mieheni ei oikeasti vaatisi minua tekemään kotitöitä orjallisesti vaan itse HALUAN ajatella niin että hän vaatii sitä ja mieheni "pelossa" pyrin tekemään kaiken niin että olisin hyvä vaimo.ja koska hän tietää pohjimmaiset ajatukseni hän voikin vaatia sitä.
Täällä on nostettu esiin ajatuksia "tuvallisuus","suhteen syventyminen", "jatkuva halu ja himo"
ja juuri näin se on! Korostaisin myös sanaa KUNNIOITUS (minulle itsepäisenä ja tietyn huonon kasvatusmallin seurauksena on piintynyt jotenkin inhottava tapa kumppanin mollaukseen riitatilanteessa.Vaikka kunnioitankin miestäni niin siinä raivon vallassa en vain saa pidettyä suutani kiinni..Mies taas ei koskaan puhu minulle sillä lailla rumasti.Se on ollu mulle itselleni aina tosi vaikeaa että rumat puheet sylkee suusta,sen jälkeen tosi paha mieli että miten toiselle on puhunnut..Mutta aina siihen taas tiukanpaikan tullen sortuu, tulee koko varoketaulu kerralla..Vaan toisin nyt..Mikä helpotus,kun nykyään tietää, että jos lähden alkuunkaan sille linjalle voin olla varma ettei se jää siihen.Mies laittaa ruotuun hyvin nopeasti.
Henkilökohtaiseti pidän tätä kuviota myös siitäkin loistavana, että jatkuva kiinnostus omaan mieheen on ja pysyy..Seksi ei tosiaankaan "väljähdä"..Vieraat miehet ei liioin kiinnosta..Jos ajattelen hetkenkin jostain muusta miehestä "sillä tavalla" niin pelottaa ajatellakin mitä tapahtuisi jo mies saisi siitä tietää..Ja sekös kiihottaa.Oma mies on siis loppupeleissä mielessä tiiviisti.
En voisi kuvitella toista miestä,toista elämää..mitään.Tämä on maailman parasta <3
terv. kolmen pienen lapsen mama ja yhden miehen vaimo.