K
Keijo Lähiöstä
Vieras
Alkuhuumassa sitä ei huomaa toisen puutteita, eikä kaikkia hyveitäkään liioin....mutta huuman jälkeen voi moni asia aviopuolisossa alkaa pänniä. Pitkässä suhteessa on monia tilanteita, joissa suhteet voi kiristyä ja pinna samooin.
Itsellä on alkuhuuman loputtua alkanut pänniä vaimon saamattomuus ja omalla tavalla liiallinen turvautuminen itseeni. Hän on lisäksi taloudellisesti minun "armoilla" , koska hän ei ole töissä ja minä olen. Näitä asioita tulee eteen varmaan kaikissa liitoissa ja joskus liitot kestää ja joskus ei. Oman vaimon kohdalla pännii eniten, ettei hän tunnusta tosiasiaa, että elätän häntä ja hän päinvastoin valittaa minulle, että elintasomme on liian alhainen.
Mikä pitää avioliitot kasassa ?
Itse veikkaan ja ajettelen ( ei välttämättä tässä järjestyksessä )
1) lapset
2) raha , ilman miehen/naisen rahoja ei tule toimeen
3) seksi
Mitä mieltä olet ?
Itsellä on alkuhuuman loputtua alkanut pänniä vaimon saamattomuus ja omalla tavalla liiallinen turvautuminen itseeni. Hän on lisäksi taloudellisesti minun "armoilla" , koska hän ei ole töissä ja minä olen. Näitä asioita tulee eteen varmaan kaikissa liitoissa ja joskus liitot kestää ja joskus ei. Oman vaimon kohdalla pännii eniten, ettei hän tunnusta tosiasiaa, että elätän häntä ja hän päinvastoin valittaa minulle, että elintasomme on liian alhainen.
Mikä pitää avioliitot kasassa ?
Itse veikkaan ja ajettelen ( ei välttämättä tässä järjestyksessä )
1) lapset
2) raha , ilman miehen/naisen rahoja ei tule toimeen
3) seksi
Mitä mieltä olet ?