Ihmeissään
Olen nyt ollut kolme kertaa sängyssä miehen kanssa, jonka penis ei ole seisonut mielestäni kunnolla yhdelläkään kerralla. Suutelemme kiihkeästi ja on selvää, että kumpikin haluaa toista kovasti. Huomaan jo hyväillessäni, ettei miehellä seiso kunnolla. Seisoo jotenkin, mutta penis on kuitenkin pehmeä ja vain jostakin syvemmältä kovempi, pinnasta ihan pehmoinen. Jos minun pitäisi survoa se sisääni, niin ei onnistuisi. Hän kuitenkin jotenkin saa sen tehtyä. Kun hän on sisälläni, en oikeastaan tunne häntä kunnolla, sillä hän on niin pehmeä. Tunnen toki että jokin kuin sienimäinen tai pehmen kumimainen patukka liikkuu, mutta tosi vaikea saada tyydytystä. Hän vaikuttaa nauttivan kovasti ja pidättelee orgasmiaan useita kertoja yhdynnän aikana. Sitten jossakin vaiheessa hän ilmoittaa, että pidätteli niin monta kertaa, että nyt veitikka väsähti. Sitten sitä yritetään herätellä yhteistuumin, mutta ei se enää oikein herää. Olen ihan ihmeissäni. Ikinä ennen en ole törmännyt noin pehmeään penikseen. En ole tietenkään hänelle tästä halunnut mitään sanoa, mutta tulevaisuutta ajatellen tämä tuntuu jotenkin haasteelliselta. Mies sanoo oma-aloitteisesti, että himotan häntä, "paikkani ovat napakat" ja tunnun hyvältä eli ilmeisesti kyseessä ei ole se, etteikö hän haluaisi minua tosissaan. En tiedä, mitä ajatella.