aikuinen_nainen
Itse nautin suunnattomasti suuseksistä, ja tähänastisissa suhteissani olen sitä aina saanut. Niin, että saan, siis saan saan ennen varsinaista yhdyntää. En pidä siitä, että mies ikäänkuin pakon edessä "yrittää hoitaa" minua märäksi jotta pääsee asiaan.
No, nytpä olen tavannut itseäni vanhemman miehen, jokia tuntuu kovin kokeneelta ja innokkaalta seksin suhteen. Ja kuinkas kävikään; kun sitten viimein menimme sänkyyn, hän siirtyi alakertaani nuolemaan, ja olin aivan täpinöissäni. Mutta kesken kaiken hän lopetti ja halusi työntyä sisääni. Olin aivan, että hei mitä mitä, jatka nyt kun aloititkin. Mutta mies tiuskaisi: "Mitä ihmettä sulle tarttee tässä kaikkea oiken tehdä!". Olin lähinnä tyrmistynyt, ja jäin jäykkänä makaamaan. Itselleni tuli todella paska fiilis -kuin mies olisi ajatellut vain omaa nautintoaan ja pitänyt minua välttämättömänä pahana. Hän kehtasi vielä itse loukkaantua, kun mainitsin hänelle asiasta.
Kerroin hänelle, että hänen kannattaisi perehtyä naisen nautintoon ja miettiä, mitä suustaan päästään.
Emme ole tavanneet sen koommin. Emmekä tapaa. Viiskymppinen mies voi hoidella puolestani niitä naisia, jotka toimivat nappia painamalla ja joille ei tarvitse antaa orkkua kuin yhdynnässä -jos siinäkään.
Täällä samoja kokemuksia, että juuri kun alkaa tuntua oikein nannalta, niin mies änkeääkin ylös ja pyrkii sisään. On niin monesti tehnyt mieli sanoa että hoida ensin hommasi loppuun siellä missä aloititkin, ei se muutaman minuutin sisäänulos nytkytys korvaa orgasmia jonka jo siinä vaiheessa saisi nopeastikkin, ellei mies lopettaisi kesken. Tälläinen mies menee vaihtoon joka ei halua tyydyttää naistaan perusteellisesti, on vaan itsekäs ja ajattelee vaan itseään.
Viimeksi muokattu: