maraton1970
pitäkääs fantasiat vain fantasioina fantasia palstoinaAlkuperäinen kirjoittaja Siittäjäksi;10902522:[viesti moderoitu]
Viimeksi muokattu:
pitäkääs fantasiat vain fantasioina fantasia palstoinaAlkuperäinen kirjoittaja Siittäjäksi;10902522:[viesti moderoitu]
Mutta kun en tiedä mistä saisin itsellänikin pitkä liitto takana .mutta vaimolta en ole saanut vuosiin kuin vaan syytöstä että on tässä elämässä paljon muutakin kuin seksiä, On tietenkin mutta kyllä se seksi on yksi avioliiton tärkeimpiä asioita. seksiä kaipaava mies.Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
mikä teitä riivaa, meillä on ollut vuosien varrella kaikenmoista ongelmaa, sairautta yms. aviossa 22 vuotta, mutta silti seksi sujuu tänään - täytyy sanoa, että paremmin kuin koskaan.Mutta kun en tiedä mistä saisin itsellänikin pitkä liitto takana .mutta vaimolta en ole saanut vuosiin kuin vaan syytöstä että on tässä elämässä paljon muutakin kuin seksiä, On tietenkin mutta kyllä se seksi on yksi avioliiton tärkeimpiä asioita. seksiä kaipaava mies.
mikä teitä riivaa, meillä on ollut vuosien varrella kaikenmoista ongelmaa, sairautta yms. aviossa 22 vuotta, mutta silti seksi sujuu tänään - täytyy sanoa, että paremmin kuin koskaan.
On pidetty liitosta huolta, liitto elävänä ja nyt kun lapset pikkuhiljaa lentävät kotoa pois, meille avautuu aivan uudet ajat ))
typerää kertoa, mutta viimeyönä viimeksi, ja voi sitä iloista temmellystä.Ole omalla kohdallas iloinen että näin on. KAikilla ei ole noin.
Ihmisiä riivaa väljähtyneet suhteet, seksin ja sen variaatioiden puute. Moni tuntuu potevan sitä ja miettivän löytyiskö sitä suhteen ulkopuolelta. Löytyykö, en tiedä.
Toimikoon jokainen tyylillään. Jos harkitsee pettämistä, sen siemen on jo istutettu. Kaikki eivät vie asiaa loppuun asti. Joka vie, se on hänen oma asiansa, turha sitä on täällä moralisoida. Ehkä epäröinnin aiheuttaa juuri se, että tietää siinä olevan väärää, mutta ehkä myös kielletty hedelmä houkuttaa; se ei ole kuitenkaan yhtään makeampi kuin oma.
Jos kaipaa suhteeseen seksiä, niin tervettähän se on. Joku etsii sitä muualta, toinen tyytyy olemaan ilman. Jokainen tyylillään.
niin tähän vielä, älkää satuttako rakkaintanne, ottakaa ensin ero ja sitten vasta vieraaseen petiin.Ole omalla kohdallas iloinen että näin on. KAikilla ei ole noin.
Ihmisiä riivaa väljähtyneet suhteet, seksin ja sen variaatioiden puute. Moni tuntuu potevan sitä ja miettivän löytyiskö sitä suhteen ulkopuolelta. Löytyykö, en tiedä.
Toimikoon jokainen tyylillään. Jos harkitsee pettämistä, sen siemen on jo istutettu. Kaikki eivät vie asiaa loppuun asti. Joka vie, se on hänen oma asiansa, turha sitä on täällä moralisoida. Ehkä epäröinnin aiheuttaa juuri se, että tietää siinä olevan väärää, mutta ehkä myös kielletty hedelmä houkuttaa; se ei ole kuitenkaan yhtään makeampi kuin oma.
Jos kaipaa suhteeseen seksiä, niin tervettähän se on. Joku etsii sitä muualta, toinen tyytyy olemaan ilman. Jokainen tyylillään.
Ninnu46, koetappa puhua sen sohvalla makoilevan tumputtajan kanssa, sano suora ukaasi, jos seksi ei ala kiinnostaa, lähdet muiden miesten pariin, luulisi heräävän.Kyllä on käynyt 2 kk aikana useinkin mielessä vieras mies, kun kotona makaa sohvalla omaan käteen tumputtaja. Seksi on kuollut vaikka vasta 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies ei halua puhua koko asiasta. Alan olla kyllästynyt tähän tilanteeseen ja olen ilokseni huomannut, että mahdollisuudet vieraissa käyntiin vaan paranee. Tuskin mies edes huomaisi, että kävisin jossain. Liikun paljon pyöräillen ja tilaisuuksia on ollut. Mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään.
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
Pari viikkoa sitten tapasin ravintolassa mukavan miehen, illan edetessä juttelimme paljon ja tämä päätyi suuteluihin. Se oli ihana,uusi tunne minulle ja sen jälkeen olo on ollut niin jännä..en tiedä mitä olisi vielä käynyt jos tilaisuus olisi tullut. Olenko liian kiltti vai mikä minua sitten estää kokeilemasta seksiä toisen kanssa?! Onhan näitä parisuhteessa eläviä pareja varm.paljonkin joissa jompikumpi osapuoli pettää. Onko muita keillä sama tilanne...mielipiteitänne tarvisin.
Mun ukko vetää kaljaa iktaisin eikä enään kiinnostu mistään. Naapuritalossa asuu tyylikäs herrasmie, pyysi minut trinksulle kotiinsa. Menin kun olin ottanut vaikka olikin 35 vanhempi. Konjakki meni päähän ja siinä rupes vaatteet vähenemään, kun mies otti housut pois olin ihan kiihkoissani isosta munasta. Kyllä kannatti saada vierasta vaikka olikin vanha mutta iso ja raju tapaus.Kyllä on käynyt 2 kk aikana useinkin mielessä vieras mies, kun kotona makaa sohvalla omaan käteen tumputtaja. Seksi on kuollut vaikka vasta 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies ei halua puhua koko asiasta. Alan olla kyllästynyt tähän tilanteeseen ja olen ilokseni huomannut, että mahdollisuudet vieraissa käyntiin vaan paranee. Tuskin mies edes huomaisi, että kävisin jossain. Liikun paljon pyöräillen ja tilaisuuksia on ollut. Mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään.
Kumpi teistä olikaan se "parempi" sitten, miehesi joka juo kaljaa vai sinä joka juot driksuja ja petät?Mun ukko vetää kaljaa iktaisin eikä enään kiinnostu mistään. Naapuritalossa asuu tyylikäs herrasmie, pyysi minut trinksulle kotiinsa. Menin kun olin ottanut vaikka olikin 35 vanhempi. Konjakki meni päähän ja siinä rupes vaatteet vähenemään, kun mies otti housut pois olin ihan kiihkoissani isosta munasta. Kyllä kannatti saada vierasta vaikka olikin vanha mutta iso ja raju tapaus.
Ninnu46, koetappa puhua sen sohvalla makoilevan tumputtajan kanssa, sano suora ukaasi, jos seksi ei ala kiinnostaa, lähdet muiden miesten pariin, luulisi heräävän.
Jos ei herää potkaise tuollainen mies pois ja etsi itsellesi parempi, mutta älä tee sitä pettämällä.
Kerrankin näillä palstoilla joku suoraselkäinen, 10 pistettä siitä.Puhut ihan asiaa,pettäminen on tosi raukkamaista.
Itsekkään en pettänyt, vaan lähdin suhteesta pois.
Kerrankin näillä palstoilla joku suoraselkäinen, 10 pistettä siitä.
Vuosi avioliitossa ja lopahti jostain syystä? Ei miestäni kiinnostavaikka olen 21v ja komea nainen. Menen "kavereiden" luosi välillä. Kiva mennä hotellin baariin missä ukot tuijottelevat rintojani. Tietää mitä huoneessa haluavat. Josku olen mustemmien miesten juotettamakai ei aina yhteistä kieltä ,huoneessa haluavat kimppakivaa ja tietää mitä antaa. En ole pettytyt vaikka välollä vanhoja irstaita ukkojakin ollut, ainakin on seisonut kun olen halunnut. Nyt välillä etsin että vois olla jollekkin miesporukalle naitavana kunnolla!?Mun ukko vetää kaljaa iktaisin eikä enään kiinnostu mistään. Naapuritalossa asuu tyylikäs herrasmie, piyysi minut trinksulle kotiinsa. Menin kun olin ottanut vaikka olikin 35 vanhempi. Konjakki meni päähän ja siinä rupes vaatteet vähenemään, kun mies otti housut pois olin ihan kiihkoissani isosta munasta. Kyllä kannatti saada vierasta vaikka olikin vanha mutta iso ja raju tapaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen;10642890:Olen ollut 31v aviossa , naapuriin muutti nuori mies. Kutsu kylään kun sillä oli juomaa, katseli illan mun rintoja ja päädyttiin sänkyyn. Ekaa kertaa petin mutta tuntu hyvälle hyvän kokoinen ja kova. Käyn sen luona melkein päivittäin sari tuntia, kotiin kun menee on housut märkänä ja valuu pitkin reisiä spermat. Mieheni ei tiedä tai ei välitä, mulle sopii kun vanhempana saa ensimmäistä kertaa nuorta tuntitolkulla.
Kyllä on käynyt 2 kk aikana useinkin mielessä vieras mies, kun kotona makaa sohvalla omaan käteen tumputtaja. Seksi on kuollut vaikka vasta 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies ei halua puhua koko asiasta. Alan olla kyllästynyt tähän tilanteeseen ja olen ilokseni huomannut, että mahdollisuudet vieraissa käyntiin vaan paranee. Tuskin mies edes huomaisi, että kävisin jossain. Liikun paljon pyöräillen ja tilaisuuksia on ollut. Mutta eivät ole vielä johtaneet mihinkään.
Etelässä petin miestäni ja viellä tumman miehen kanssa, oli oikein seksiloma kolme viikkoa. Kotosuomessa kun mieheni ei kiinnostunut mun menoista hain itselleni seuraa mustista miehistä, välillä nuoriakin. Siitä on tullut tapa että saa vierasta vaihtelua, varsinkin nuorista.
Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.
joo minä tahtoisin etteä saisin naista joka ottaisi suihin.ja joskus tahtoisin naisen jolle on ilo että mies tulee takaapäin. puutteet seksissä on juuri nämä 2 asiaa. Muuten ihan ok.Tai vaikka tuttuakin...Pitkä liitto takana (15v.)saman miehen kanssa,lapsiakin on, ja aina ollut uskollinen,tosin mies kyllä joskus hölmöillyt muttei kuitenkaan pettänyt. Kaikki on hyvin ja olen muuten onnellinen,mut seksi ei kauheesti kiinnosta oman kanssa.Suhteemme on liian arkista ja se tietty jännitys on kadonnut mitä nyt ilmeisesti haen. Mielessäni on käynyt,että jospa uskaltautuisin kokeilemaan seksiä toisen miehen kanssa,,piristäisikö se itseäni ja mitä tästä seuraisi? Tuskin olisi teon jälkeen omantunnon tuskia,koska niin kauan olen "riutunut" huonossa seksissä ja tiedän että pystyisin asian salaamaan mieheltäni jos vieraissa kävisin.