Oletko pettänyt? Voisitko pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mieti sitä.;9585182:
Aikaihmisen luulis tietävän mikä on oikein ja mikä väärin.

Haluatko loukata miestäsi? Näköjään et ole valmis minkäänlaiseen parisuhteeseen KENENKÄÄN kanssa, jos kerran nytkin seurustelet ja silti haaveilet toisesta. Olet pettäjä, selittelyistä huolimatta.

Tässäpä tämä tuli kyllä nainen on naiselle susi!!Ja vielä raukat kehutte saavutuksillanne ei juma mitä pellejä itse en niin kipee en oo ettenkö ottais ensin selvää onko naimisissa!!Ja sillon en kyllä koske tikullakaan jos on varattu! Seksi on muutenkin tarkoitettunykyään vain vakiintuneeseen parisuhteeseen kahden heteron väliseksi yksityisasiaksi ja kaikki muu on moraalisesti väärin ja tuomittavaa. Varatun, siis toisen oman kanssa se on erityisen törkeää varatun omaa puolisoa kohtaan. Kehtaattekin vielä kehuskella te huorintekijät. Palatte vielä ikuisessa helvetin tulessa.

Olen tällä hetkellä seksisuhteessa naimisissa olevaan, kaksi vuotiaan lapsen isään.

Suhde on mahtava, en aio luopua siitä ennen kuin löydän seuraavan seurustelukumppanin.
Ei sitoumuksia, ei selittelyjä toiselle omista menoistaan ja tajunnan räjäyttävää seksiä..usein!
Ps. mies ei saa vaimoltaan, joten eikö tää ole jo hyväntekeväisyyttäkin mun puolelta ;)

Olen tällä hetkellä seksisuhteessa naimisissa olevaan, kaksi vuotiaan lapsen isään.

Suhde on mahtava, en aio luopua siitä ennen kuin löydän seuraavan seurustelukumppanin.
Ei sitoumuksia, ei selittelyjä toiselle omista menoistaan ja tajunnan räjäyttävää seksiä..usein!
Ps. mies ei saa vaimoltaan, joten eikö tää ole jo hyväntekeväisyyttäkin mun puolelta ;)
Seksi ei tajua räjäytä, saisi muuten vaimoltaan.

Viimeksi muokattu:
Olen pettänyt, petän edelleen ja varmasti petän myös tulevaisuudessa.

Rakastan miestäni, mutta mies ei minulle riitä, vaan siksi minulla on myös "rakastajatar" ollut jo vuosia. Seksi miehen kanssa ja seksi naisen kanssa ovat kaksi täysin eri asiaa, enkä näe siinä mitään pahaa, että oma seksualisuuteni tarvitsee molempia toteutuakseen täysipainotteisesti. En yritäkään puolustella käytöstäni, tiedän että se on pettämistä ja mieheni ei sitä hyväksyisi, mutta se on oma valintani ja oma ristini kannettavaksi.

En ole ylpeä pettämisestäni, mutta teen sitä silti.

Niin, kaikilla tavoinhan sitä voi omaa paskamaisuuttaan perustella. Ehkä mies on laiska vätys kotona joka ei kertaakaan ole hoitanut yöllä heräävää lasta, joten ei ihme jos ei vaimo jaksa sänkypuuhia. Mutta mitäs siitä, kun ei vastuuta tarvi perheestä ottaa kun löytyy joku tyhmä lumppu jolta saa.

Viimeksi muokattu:
Niin, kaikilla tavoinhan sitä voi omaa paskamaisuuttaan perustella. Ehkä mies on laiska vätys kotona joka ei kertaakaan ole hoitanut yöllä heräävää lasta, joten ei ihme jos ei vaimo jaksa sänkypuuhia. Mutta mitäs siitä, kun ei vastuuta tarvi perheestä ottaa kun löytyy joku tyhmä lumppu jolta saa.

Pitääkö sitten heittäytyä raskaaksi tällaisille miehille?
Valitsisitte paremmin!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä