Olen saanut isompaa munaa mutta mies ei juuri muuta "osannut" kuin työntää sen sisään ja sitten mentiin. Tuntui ihan hyvältä mutta ei se mies osannut naista muuten käsitellä lainkaan joten en jäänyt kaipaamaan pelkän munan koon takia.
Sitten taas nykyinen kumppanini, on ihan normi kokoa, mutta osaa käsitellä minua niin hyvin että seksi on parasta mitä olen koskaan saanut ja takuuvarmat orkut saan aina. Me myös natsaamme niin hyvin yhteen juuri tällaisina kuin olemme.
Joten ei todellakaan ole munan koosta kiinni nautinto. Itse valitsisin kokemuksesta normikokoisen miehen hyvillä käsittelytaidoilla kuin isomunaisen miehen joka ei osaa muuta kuin tunkea munansa oikeaan reikään.
Et silleen. Älkää ottako miehet liikoja paineita mistään koosta, kunhan saatte naisenne tyytyväiseksi niin se riittää mainiosti.
Ja naiselta ei muuta vaadita, kun näyttää nautinsa riittävän selkeästi.
Siitä nautinnon näkemisestä mies nauttii.
On varmaan usein kerrottu mistä nainen pitää miehen käsittelyssä, mutta voinko saada kertauksena, mitä miehen pitäisi osata.
Kokemuksenimukaan pimppi puristuu vaikka sormen ympärille tiukasti.
Joten pienikin pitäisi tuntua joltakin.
Tai sitten kaikki pimpit eivät puristu noin pieneksi.
G-pistekin on siinä hyvin lähellä, joten sitä pituuttakaan ei tarvitse olla normaalia enempää.
Tunteeko nainen missä hänen G-pisteensä sijaitsee?
Yllätyin itsekin missä se on vaimollani.
Se on siinä pahkuran etureunassa.
Tuolloin riittäisi hyvinkin lyhyt penis tyydyttämään hänet.
Siinä menee kaksi toiminto samanaikaisesti.
Peniksen pää hankaa g-pistettä ja klitorista yhtäaikaa.
Tietysti hän pitää myös emätinaukon laajentumisesta.
Jos peniksenkoko ei riitä, niin kahdella sormella voi sitä laajennella mielinmäärin vaikka ihnasti pyöritellen.
Ainakin kuvittelen sen tuntuvan hyvälle.
Koska naiset pitävät tuosta laajentumisesta, niin eikö se pimpin puristuneena ollessa tapahtuva peniksen työntö tunnukaan yhtä hyvälle, kun jokin aikaisempi vaihe?
Ajatus tuli siitä, koska useat naiset haluaa isoa penistä.