seksi laivalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka helposti olet saanut tai antanut seksiä vieraalle ihmiselle laivalla?
Oletko mies vai nainen
Minkä ikäinen
Onko eroa ruotsin vai tallinnnai laivoilla?
Olen päälle 4-kymppinen mies ja ehkä elämäni kiihkeimmät panot saanut laivalla. Kertoja ei ole montaa, mutta niitä muistelen lämmöllä ja saa halut heräämään. Taliinnan laivoilla on enemmän ns pikapanoja, johtuen laivamatkan kestosta. Panot ovat olleet varttuneempien naisten kanssa. Kerran pääsin kolmen naisen hyttiin jossa nain yhtä, muut ottivat viinaksia ja katselivat meidän naintipuuhia.

Viimeksi muokattu:
Kuinka helposti olet saanut tai antanut seksiä vieraalle ihmiselle laivalla?
Oletko mies vai nainen
Minkä ikäinen
Onko eroa ruotsin vai tallinnnai laivoilla?

Olen 19v ja välillää menee ruotsin laivalla lujaa. Loppu illasta ei ole vaikka vanhempikin mies nai kun on siinä tilassa että haluu. Nolottaa jos kaksikin vanhaa miestä on aamulla alasti mun vieressä ja haluu vielä kimppakivaa heti aamusta. Ei pahalla naivat ainakin paremmin kun nuoret miehet.

Viimeksi muokattu:
Minulla ei ole ollut laivalla kuin kaksi kertaa erotiikkaa mutta molemmista on jäänyt hyvät muistot ja kumpaakin kertaa arvostan.
Laivalla tapasin ohimennen äidin ja tyttären jotka olivat yhdessä risteilyllä. Tytär oli nuori ja minua selkeästi pidempi eli en siis todellakaan odottanut mitään. Menimme tyttären kanssa katsomaan esiintyjää ja keikan jälkeen kävelimme ympäriinsä jutellen niitä näitä.
Myönnän olleeni erittäin yllättynyt kun ensimmäisen kerran suutelimme ja vielä yllättyneempi olin kun päädyimme hyttiini. Lienee turha manita ettei alkoholilla ollut osuutta asiaan.
Hytissäni suuteleminen jatkui enkä lainkaan ajatellut ikäeroaamme joka oli kuitenkin yli 20 vuotta. Tyttö oli melkein 18 vuotias.
Riisuutumisen aikana tyttö kertoi minulle kuukautisistaan mutta eihän se minua haitannut. Ollessamme alastomina hän sanoi: yksi juttu pitää kertoa, en ole koskaan ollut sillä lailla.
Huh huh tämä teki vaikutuksen...
Tietysti hyttikaveri piti vielä karkoittaa toiseen hyttiin:))
Rakastelumme jälkeen tyttö mainitsi, mitähän gynekologi tarkoitti sanoessaa ensimmäisen kerran sattuvan mutta se ei koskenut lainkaan? Naurahdin ja otin hänen kaksi sormeaan käteeni ja puristin höllästi sanoen toisten naisten olevan tälläisiä ja sitten tiukensin otettani ja sanoin sinun olevan tälläinen. Helpottunut huokaus: ai sitä se tarkoitti:))

Soittelimme tytön kanssa muutaman kerran mutta suhde ei jatkunut.