Outolintuko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen31

Vieras
Mikä ajaa ihmiset vieraisiin? Itse olen äärimmäisen eroottinen nainen ja haluan seksiä joka päivä. Tottakai se jokapäiväinen seksi muuttuisi tylsäksi jos kangistuu kaavoihin. Kaikkea uutta kivaa on kokeiltava jotta jaksaa kerta kerran jälkeen nauttia kumppanista. Asuja, välineitä, asentoja, paikkoja kaikkia on upea kokeilla ku kaverina on tuttu ja turvallinen mies, jolle uskaltaa ja kehtaa sanoa, mitä haluaa. Itse en usko että kehtaisin vieraalle ihmiselle kertoa fantasioistani tai niistä nauttia täysipainoisesti ilman suurta luottamusta ja valtavaa tunnetta.

Oma tuttu kaveri, niin kehtaa sanoa kun haluaa pilluun ja kun haluaa pyllyyn. Uskaltaa myös kokeilla miehelleen eriasioita. Laitappa suihin ottaessa sormi ventovieraan perseeseen. Oma mies yllättyi ilosesti kun otin suihin ja toisella kädellä hyväilin pusseja kun samalla ujutin sormen perseeseen ja koukistin kohti kyrpää. Taisin sit löytää hänen g-pisteensä. Ei kehtais vieraan kanssa kokeilla.

Ei vieras ole ikuisesti vieras. Osa viehätyksestä ""vieraan"" kanssa on se, kun saa tutustua uuteen ihmiseen (useinhan suhde jatkuu). Kai siinä ajan mittaan kehtaa kaivella sen vieraan persettäkin, jos se on luottamuksen mitta?

Yhteistyössä