13v
Eli olen 13 vuotias ja peniksen pituus on 15cm ja halkaisija 4cm. Kuinka kauan kasvu kestää? Mitä tytöt tykkää ton mittasesta
oon 13 v ja mä aion pian harrastaa seksiä onko 11,5cm pitkä liian lyhyt tässä iässä
Paras pituus on 2cm yli kouran mitanmäki oon 13v... Mul on 17.5cm pitkä ja ympärys mitta jotai vajaat 4cm... Murrosikä alko 11v ja sen takia oonjo 178cm pitkä ja jo viiksen haivenetkin kasvaa ja muu karvoitus jo kasvamassa....
who cares - kunhan toimii
Kuulkaas.. se on ihan sama minkä kokoinen se housuissa heiluva heppi on, jos sitä ei osaa käyttää.. Tietenkin, jos se on 3cm pitkä, onhan se sama sitten käyttääkö vaikka peukaloa.. mutta jos lähdetään suomalaisen miehen perusmittoihin, muistaakseni 13-15cm??? Niin siinä vaiheessa se on se taktiikka. Mieluummin 10cm täyttä toimintaa, kun 30cm säälittävää ähkimistä..
Tämä on ihan sama homma, kun naisten iänikuinen tissikiistely.
Mitä niillä isoilla silikonimollukoilla tekee, jos nainen makaa hiljaa paikallaan kuin norjalainen kirjolohi pakastealtaassa.. mieluummin vaikka lähes tissitön, mutta kiihkeä nainen..
Tämä on minun mielipiteeni.
-Nainen84
Alkuperäinen kirjoittaja wpölt;10437325:no aika likellä tuo kyllä keskivertoa on. normilepopituus on 9.25cm eli sulla on se keskiverto tasoa, ja sit keskivertopituus on 13.52cm. eli sulla on jotain 1.5cm alle sen. no buhuu
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?
1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?
2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?
3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?
4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?
5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?
Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.
Kyrvän pituus on suorassa suhteessa älykkyysosamäärään, mitä suurempi äö sitä pienempi kyrpä, tutkimus ei ole opistotasoa ja varsin epätieteellinen, ja perustuu omakohtaisesti näkemääni 60 elinvuoden aikana.
Sitä paitsi, sanot "suorassa suhteessa", vaikka sitten selität koon ja äo:n olevan kääntäen verrannollisia. Kyseenalaistan väitteesi.Millä kokeella määritit äo:n? Millainen vastaavuus numeerisesti esitettynä on? Millä perustelet syy-seuraussuhteen? Millainen otanta?
minulla on 13/3 ja olen aikuinen mies. Ei ole estänyt omaa tai kumppanini nautintoa. Kyllä kokosi on ihan normaali ja hyvä.itse täytin juuri viistoist ja koko on 13cm pituus ja 4 cm paksuus erektiossa, voiko kasvaa vielä muka 18 vuotiaanakin ????
käykö tollanen jo tytöille ?
asiallisia vastauksia kiitos
minkä kokoinen on 15cm pitkä ja 4cm paksu
Moi! Oon juuri 13vuotta täyttänyt ja mulla on 6cm (lepotilassa) ja 8-9cm erektiossa onko normaalia kun olen ajatellut että vaikuttaa aika pieneltä ikäiselleni. Kiitokset vastauksista.
Alkuperäinen kirjoittaja Riittääkö;10960167:Itse olen juuri 17 vuotta täyttänyt ja peniksellä on pituutta 13,5cm ja leveys 5 cm. Mitä mieltä olette, kuviakin löytyy, mutten niitä jaksa juuri nyt laittaa nettiin. Kelpaako ?
anteeksi että kirjoitan näin mutte en viitsinyt tehdä käyttäjää onko munani normaali no on se kyllä iso 12v pojalle mut mul ei oikee aukee se nahka siit päältä siin nahas on joku kiinni siin mun munas ni onks toi normaalii vai jatkaa vaa venyttämistä siis nahan venyttämista siit päältä vastatkaa pliiis???
juu oon täs näi ny 15.v ja koko vaivaa vain 14cm onkse normii ympärys mitta on vaa 9cm!!! siis säälittävää eikö kukaan saa siitä mitään yksi nainen hylänny sen takii mut 2 siihe o suostunu ja toinen sai kunnon orkut toisel omastaan mielestään jäi vähäiseksi....... siis oikeesti!!! en selvii...