Kaksi naista ja yksi mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jussi51
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jussi51

Vieras
Minusta on nautinnollista olla kahden naisen kanssa yhtäaikaa. Olen saanut kokea tämän ihanuuden monta kertaa. Suuseksiä toiselle kun on yhdynnässä. Osia tietysti vaihdetaa, kumpikaan ei jää ilman. Nautittavaa miehen kannalta jos naiset on bi-seksuaaleja. Kiihottavaa katsoa ja tuntea naisten hyväily, etenkin suuseksi keskenään.
Kertokaa kokemuksia aiheesta, naiset sekä miehet.

Eikö aihe kiinnosta, olisi mukava lukea toisten kommentteja. Naiset, kertokaa kekemuksistenne. Joissakin viestiketjussa joku bi-seksuaalinen nainen halusi miehensä kanssa naisen kolmanneksi pyöräksi. Seksi on todella kiihottavaa kahden naisen kanssa!

Nykyinen miesystävä on näköjään kiinnostunut miehistäkin. Hommattiin nuorempi mies kimppaan, oli hyvä nuori kun jakso pitkään ja mieheni katseli ja runkkas. Kun sain tarpeeksi mieheni oli kalu kovana ja rupes naimaan nuorta perseeseen, ei siinä voinut kun katsella kun pani perseeseen toista kunnolla. Tavallaan kiinostavaa katsella mutta mieheni halus naida sitä jatkuvasti etten välillä saanut nuorta munaa.

Viimeksi muokattu:
Nykyinen miesystävä on näköjään kiinnostunut miehistäkin. Hommattiin nuorempi mies kimppaan, oli hyvä nuori kun jakso pitkään ja mieheni katseli ja runkkas. Kun sain tarpeeksi mieheni oli kalu kovana ja rupes naimaan nuorta perseeseen, ei siinä voinut kun katsella kun pani perseeseen toista kunnolla. Tavallaan kiinostavaa katsella mutta mieheni halus naida sitä jatkuvasti etten välillä saanut nuorta munaa.

Harmi kun miestäsi kiinnosti enemmän nuori mies. Sinusta tuli sivusta katsija kun miehet "homosteli." Ymmärrän jos on kaksi miestä ja yksi nainen. Minä en kuitenkaan koskisi mieheen, ajatuskin etoo. Naiselle tämä olisi nautinto. Kahta miestä yhtä aikaa. Keinoja on monia. Normaali yhdyntä ja jos tykkää peppuseksistä, suuseksistä puhumattakaan. Masturbointi on ihan kiihottavaa katsellessa kun toiset ovat yhdynnässä. Oletko sinä kiinnostunut toisesta naisesta kolmantena? Kuten kerroin on kiihottavaa katsoa kun naiset hyväilee toisiaan. Tykkäätkö masturboida usein vaikka saat seksiä? Minä harrastan aika usein. Etenkin aamuisin kun herää, halut kovat.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä