Enpä ole koskaan kommentoinut minkäälaisia keskusteluja netissä, vaan tämä aihe kohautti mieltä.
Olen ajellut itseni n.10 vuotta ja nyt ikää 34. En tiedä sitten olenko tyhmä, mutta mulla ei oo käynyt koskaan edes mielen vieressä ajatus lapsen alapäästä, että ajelisin sitä tyttömäisyyden vuoksi, kovin ihmettelen sitä ihmistä kellä tollanen mieleen edes voi tulla??
Ja mun mielestä ihminen joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ei mieti mitä ihmiset mm.uimahallissa ajattelee ajellusta alapäästä, ehkä siksi että mulle se on niin luonnollinen asia.
Eikä mulla ole mitää näppyjä, tai paiseita. Pitää olla terävä höylä, vähän mietoa suihkusaippuaa, ei ajella vastakarvaan. Noin viikon välein tämän teen ja taivun kyllä sen verran, etten koe toimitusta hankalana. Aiemmin vaikken elänyt parisuhteessa, hoidin silti asian ja koen että se kuuluu minulla perushygieniaan. mm kun on menkat on hankalampi pitää alaosasto puhtaana kun on karvoja, joihin veri takertuu.
Ja kyllä häpyhuulissa on myös tunto, tuntuu hyväilyt ja suuseksi taivaalliselta, kun on sileä alapää ja ukko joka tietää miten naisen pimppi saadaan sykkimään
)
Mieheni ajelee myös aika-ajoin karvansa pois (en ole käskenyt) ja nam... on se vaan aika kiva, kun ei tuu karvoja suuhun.
Olipa mielenkiintoista lukea, kuinka paljon tunteita mulle ihan perus juttu herättää ihmisissä, en
oo edes tiennyt että tästäkin aiheesta on saatu aikaseks ns.hysteria joidenkin mielestä.
Taidanki tästä painua miehen viekkuun ja toivottaa kaikille karvatonta, ehkä vähän sängellistä
hyvää yötä!!
ELÄKÄÄ JA ANTAKAA TOISTENKIN ELÄÄ, EIKS VAAN