EN YMMÄRRÄ POIKAYSTÄVÄÄ !! MITÄ TEEN ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Anzu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-Anzu-

Vieras
Soitan sille illalla ja sovitaan että nähdään huomenna ja sitten kun tulee huominen niin ei ole tullut ja se on sammuttanut kännyn. sitten vasta kun on yö tai ilta niin hänen mutsi soittaa että hei janne ei pääse enää kun on niin myöhä.
Sitten kun se sit lopulta tulee jossain vaihees kotiini tai minä sen niin kaikki on ihan ok ja menee hyvin joskus ihanasti normaalii rakkautta.
Sitten käy nin että hän on hyvin väsyny ja taas kerran se unohtaa kokonaan mut ja lähtee kavereitten kanssa juomaan. hän ei koskaan kutsu minua minnekkään tai kysy...yleensä minä kysyn häntä.....yleensä minä soitan hänelle ja hän ei taas melkein koskaan mulle. hän on alkanut puhumaan minulle jossain vaiheessa että jos meille tulisi ero niin mulla vaihtuis tällainen tyyli ja erinlaiset kuteet.....silloin hän jollakin tavalla on onnellisella tuulella kun hän kertoo niistä minulle. Haluaisikohan hän eroa! ??

PS: VASTATKAA HALUAISIN VASTAUKSIA KIITOS !! :(

Pojan äiti on ainakin fiksu, että ilmoittaa..
Taitaa olla kysymyksessä todella nuorten suhteesta. Kaverit on ok, mutta juominen ei.
Tykkäät kovastikin pojasta, mutta hän ei ole valmis siihen. Monesti nuoret miehet eivät tiedä mitä haluavat todella. Kasvuvuosia vielä molemmilla edessä.
Minäkin olen ollut joskus teini ja nuori, tiedän miltä tuntuu..Juttele, jollekin aikuisemmalle, äidille jne. jos voit.
Sitten sille pojalle, johon olet ihastunut ja miettikää sitä teidän suhdetta. Miltä sinusta tuntuu ja hänestä, mitä oikeasti haluatte.
Ole sellainen, kuin olet ja älä muuta itsesi pukeutumistyyliä ym, pojan takia.

Soitan sille illalla ja sovitaan että nähdään huomenna ja sitten kun tulee huominen niin ei ole tullut ja se on sammuttanut kännyn. sitten vasta kun on yö tai ilta niin hänen mutsi soittaa että hei janne ei pääse enää kun on niin myöhä.
Sitten kun se sit lopulta tulee jossain vaihees kotiini tai minä sen niin kaikki on ihan ok ja menee hyvin joskus ihanasti normaalii rakkautta.
Sitten käy nin että hän on hyvin väsyny ja taas kerran se unohtaa kokonaan mut ja lähtee kavereitten kanssa juomaan. hän ei koskaan kutsu minua minnekkään tai kysy...yleensä minä kysyn häntä.....yleensä minä soitan hänelle ja hän ei taas melkein koskaan mulle. hän on alkanut puhumaan minulle jossain vaiheessa että jos meille tulisi ero niin mulla vaihtuis tällainen tyyli ja erinlaiset kuteet.....silloin hän jollakin tavalla on onnellisella tuulella kun hän kertoo niistä minulle. Haluaisikohan hän eroa! ??

Ei hän ehkä erota halua, hän haluaa käyttää sinua hyväksi silloin kun ei ole muuta tekemistä. hän ei arvosta sinua.
Miksi sinä siedät häntä? Etkö usko että joku voisi kohdella sinua paljon paremmin?
Rakastaisit itseäsi ja huomaisitpa oman arvosi.
Olet ihana tyttö, usko se ja vaihda seuraa. Kaikki hänen selityksesä ovat tekosyitä, tiedät sen itsekkin että jos toisesta välittää silloin ei petetä luottamusta eikä valehdella.
Älä myös valehtele itsellesi toisen puolesta hänen huonostga käytöksestään.

Sinun pitää itse asettaa rajat toisille ihmisille - minkälaista käytöstä siedät.
Toista et voi muuttaa- voit muuttaa vain omaa käytöstäsi ja suhtautumistapaa asioihin. Tämän jos muistaisit niin se helpottaisi elämääsi paljon.
On myös kirja aiheesta "Jätä se, älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin" Googleta tämä ja hae vaikka kirjastosta, kirja antaa ajattelemisen aihetta. :)
Onnea elämäsi tielle!

Viimeksi muokattu:
Olet nuori ja tuollaiset suhteet eivät kauaa kestä. Yläaste juttu selvästi. Kasva rauhassa ilman häntä, olette luultavasti eronneetkin jo. No en tiedä kuinka paljon rakastTatte toisianne mutta ei tua kauaa kestä. Rakkaudella viestittänyt poikA.

tota noin olen 14 ja poikaystävä koht 15

Okei, siis todella nuori tapauksessa. Hmmm niinkuin aijemmin sanottiin keskity opiskeluun. Ole kaveriesi kanssa, turhaa tuota on jatkaa, sydänsuruja saat kohta... Tässä lisäystä pojalta joka kuuntelee naisia mutta he eivät häntä. :/

15 ei ole ikä eikä mikään, neitsyys lähtee muunkin ikäisenä jos ei vielä ole lähtenyt, btw.

Viimeksi muokattu:

Hahahaha!

Vitsi, että alkoi naurattamaan. Kiitos tästä.

Viimeksi muokattu:
Mies vaihtoon. Äitinsä tietää että poika tekee väärin tolla vehtailulla ja yrittää hyvitellä. Jos hän ei halua erota niin eroa sinä, ei tuo ole rakkautta vaan jotain muuta...

Viimeksi muokattu:
Te olette liian nuoria kumpikin ja varsinkin poika! Ei 15-vuotias poika vielä taida seurustelun sääntöjä eikä kuvioita.

Teidän "seurustelukin" etenee sinun tahdissasi ja sinun vetämänäsi. Mitä tapahtuisi, jos et ottaisi ollenkaan yhteyttä? Lopahtaisiko koko juttu? Mieti sitä ja vedä siitä johtopäätökset.

Ei kuulosta hyvältä, kun kirjoitat, että 15-vuotias poika lähtee kavereitten kanssa juomaan. Toivottavasti se ei kuitenkaan ole ihan sitä, miltä kuulostaa.

Ja varsinkin poika, jonka ÄITI hoitelee seurusteluasioita hänen puolestaan, on ehdottomasti täysin lapsenkengissä vielä.

Olkaa hei vain kavereita, mutta älä ala tekemään teistä mitään todellista pariskuntaa. Sydänsuruja ehdit kyllä hankkia itsellesi myöhemminkin, nyt olisi ihan vaan huolettoman teininuoruuden aika.

Eipä tuossa ole paljon tehtävissä, poika on aivan liian nuori seurustelemaan (kuten sinäkin). Miehiltä voi odottaa sitoutumista ehkä lähempänä kolmeakymmentä ikävuotta, joten sitä ennen on turha kuvitella että poika laittaisi sinut ystäviensä edelle. Hänestä on vain kiva että olet saatavilla silloin kun hän haluaa, eli ei hän mitään oikeaa suhdetta halua.

Kun varttuneemmat miehet oikeasti rakastuvat, kyllä he silloin haluavat olla sen rakkaudenkohteensa kanssa ja kutsuvat hänet mukaansa mihin menevätkin. Tosin jotkut miehet eivät koskaan siihen kykene, olivat minkäikäisiä tahansa. Mutta tuo teini-ihastumisten aikahan ei vielä mitään rakkautta olekaan, varsinkaan pojan puolelta. Ero tuosta tulee tietysti ennen pitkää, itse voit päättää milloin. Jos et ole yhteyksissä, tuskin hänkään enää ottaa yhteyttä.