Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
joku...
Moi oon 14v poika ja mun penis on erektios 14cm pitkä ja ympärysmitta on 11.5cm nii pysyykö normi 52mm kondomi sen päällä, jos harrastaisin esim yhdyntää?
Tämähän taitaa olla vähän tapauskohtaista. Kaupasta ostat kondoomeita ja yritä sitä ennen saada täysi erektio ja sitten kokeilet miten se kondoomi istuu. Jos tuntuu että se kokoajan luiskahtaa niin onhan noita pienempiä tarjolla. En tiedä onko ihan tavallisissakin kaupoissa kaikki vain noita vakiota vai onko pienempiä, mutta ainakin netin kautta saa tilattua myös pienempiä jos tuntuu ettei millään meinaa pysyä. RFSU:n ja Durexin kondomit ja liukuvoiteet ilman postikuluja. Tuolta nyt ainakin saa noita pienempiä tilattua ja taitaa myös Kortonki.com - Kondomit netistä Jos meinaapi tilata niin kannattaa pientä vertailua eri paikkojen kanssa tehdä kun postikuluissa ainakin eroja taitaa olla, en nyt tarkemmin viitsi alkaa vaikkapa noiden kahden hintoja vertaileen tai palvelua.

Mutta jokatapauksessa tuo 14cm ja ympärysmitta taitaa olla juuri aika lähelle keskiarvoa ja pituus jopa hieman yli keskiarvon tai aika lähelle sitä, riipuen vähän tutkimuksista ja niiden luotettavuudesta. Lisäksi koska ikää on vain 14v niin voi olla, että sanotaan ainakin vuosien mittaa saattaa viellä pituutta hieman tulla lisää joten senkään takia ei kannata olla huolissaan.

Kondomit on tehty aika pitkälle keskiarvon mukaan joten kaupasta ostetut pitäisi olla sopivia. Kannattaa ostaa useampaa erilaista ja kokeilla mikä on se "sopivin" , kuitenkin ennen yhdyntää kannattaa harjoitella kondomin laittoa ja mikä on sopivin sillä tuo on niin yksilöllistä. Jos on lian pieni tai iso niin netistä saa siis tilattua lisää, koittaa sitten vaikka olla ekana postia hakemassa jos ei halua muille tuota paljastaa ja kotona asuu viellä.

Viimeksi muokattu:
Seisokki
Mukava herätä ja huomata kuinka muna seisoo kivikovana. keskikoa, ja näyttää olevan aivan riittävä. Pientä runkkailua harrastin, koska oli tosi herkässä tilassa.
Vain pimppi puuttui. Ei olisi tarvinnut montaa työntöä, kun olisi mälli irronnut.
Nyt on palautunut lepotilaan.

JesseDAA
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Kyllähä se hiukan pieni on ;o...mut ei se mitään haittaa jos osaa käyttää..itellä on 14.6 cm ja paksuus iha sopiva... ni ei ole kyl naisilt tullu muuta ko kehua... ja ei toi mun kaa oo nii kauhee pitkä...mut ku osaa käyttää ni ei haittaa pituus!

Viimeksi muokattu:
Setäxxx
Kyllö nuorempana tuli 12 senttisellä hoidettua nainen oikein hyvin. Toki meitä on joka lähtöön ja jos tykkää isosta niin pitää etsiä kumppaniksi semmoinen jolta löytyy tarpeeksi suuri varustus ellei sit iso dildo aja samaa asiaa. Sama juttu myös toisinpäin jos nainen liian löysä ja laiska treenaa lemmenlihaksia niin sitten nainen vaihtoon jos siitä kiinni. Minun mielestä on turha ketään loukata tuollaisessa asiassa vaan käyttäytyy asiallisesti ja hoitaa homman kotiin. Intiimialueet on monelle herkkä paikka ja moni nainen pitää alapäätään rumana, jos semmoisen ihmeen näkisin tässä elämässö niin ei tulisi mieleenikään siitä kommentoida tai kertoa muille.

Jokaiselle mukavalle ihmiselle löytyy varmasti sopiva petikumppani jota rakastaa, onhan tuota valinnanvaraa jokunen miljardi.

Ja yllättävää kyllä niin kyllä se penis kasvaa kun tarpeeksi treenaa, jopa useamman sentin että turha alle kaksikymppisenä pelätä että kaikki kasvu olisi sitten teini-iässä tullut. Terveelliset elämäntavat ja varsinkin ravinto vaikuttaa huimasti, varsinkin erektion kovuuteen ja pienempi kova on varmasti keskimäärin enemmän naisten mieleen kuin valtava puolilöysä makkara.

Turha seksistä on siis paineita ottaa, jokainen on tavallaan täydellinen juuri sellaisena kuin on.

iso pieni mies
oon 19 ja 12.5cm kovana :S Kasvaako penikseni vielä? ei ole edes kainalokarvat kasvaneet, muualle kyllä jonkin verran..
Hei Keijjo! Minä olen jo kovasti aikuinen mies ja minulla penis on kutakuin sinun mitoissa
kovana. Elämäni on ollut rankka tämän pienen peniksen kanssa. Tosin minulla on hyvä vaimo,
joka ei ole koskaan valittanut huonosta seksistä tai pienestä peniksestä. Kuitenkin tämä pieni
penis on ollut minulle välillä liian rankka juttu. Olen joutunut järkkäilemään itseni saunailtojen
yms. kohdalla sivuun, en ole kerta kaikkiaan kehdannut mennä saunaan, varmaan taustalla on,
että minua armeijassa kiusattiin. Kuitenkin siitä on jo niin paljon aikaa, että maailma on mennyt eteenpäin ja tilanteet muuttuneet.

Neuvoisin sinua Keijjo kuitenkin aivan itsesi vuoksi menemään lääkäriin ja kertomaan reilusti
asiasta. Jotenkin olen ymmärtänyt, että lääkärit voivat vielä tuossa vaiheessa puuttua tilantee-
seen ja auttaa. Varaa jo aika tänään, aivan itsesi vuoksi. Kerro joskus tässä sivulla miten kävi.

Kaikkea hyvää sinulle ja usko itseesi, sinä olet varmasti hyvä mies, kun kohtaat sopivan naisen ja niitä varmasti on.

t. iso pieni mies

Viimeksi muokattu:
Keijjo
Hei Keijjo! Minä olen jo kovasti aikuinen mies ja minulla penis on kutakuin sinun mitoissa
kovana. Elämäni on ollut rankka tämän pienen peniksen kanssa. Tosin minulla on hyvä vaimo,
joka ei ole koskaan valittanut huonosta seksistä tai pienestä peniksestä. Kuitenkin tämä pieni
penis on ollut minulle välillä liian rankka juttu. Olen joutunut järkkäilemään itseni saunailtojen
yms. kohdalla sivuun, en ole kerta kaikkiaan kehdannut mennä saunaan, varmaan taustalla on,
että minua armeijassa kiusattiin. Kuitenkin siitä on jo niin paljon aikaa, että maailma on mennyt eteenpäin ja tilanteet muuttuneet.

Neuvoisin sinua Keijjo kuitenkin aivan itsesi vuoksi menemään lääkäriin ja kertomaan reilusti
asiasta. Jotenkin olen ymmärtänyt, että lääkärit voivat vielä tuossa vaiheessa puuttua tilantee-
seen ja auttaa. Varaa jo aika tänään, aivan itsesi vuoksi. Kerro joskus tässä sivulla miten kävi.

Kaikkea hyvää sinulle ja usko itseesi, sinä olet varmasti hyvä mies, kun kohtaat sopivan naisen ja niitä varmasti on.

t. iso pieni mies
Luulen että jos lääkäriin meen niin passittaa samoin tein pihalle ja sanoo et kyllä se siitä kasvaa! erittäin noloa kyllä mennä varaa aikaa henk.kohtasesti... Ja mitähän lääkäri pystyis asialle tekee?

Viimeksi muokattu:
iso pieni mies
Luulen että jos lääkäriin meen niin passittaa samoin tein pihalle ja sanoo et kyllä se siitä kasvaa! erittäin noloa kyllä mennä varaa aikaa henk.kohtasesti... Ja mitähän lääkäri pystyis asialle tekee?
Ainakin kannattaa yrittää - itse olisin tehnyt niin aikaisemmin jos olisin tienyt, että mahdollisesti jotain voitaisiin alle 20 tehdä. Tämä on minun aito ymmärrys ja jos olisin sinun asemassa niin en
jättäisi tähän vielä juttua. Silloin minun aikanani, kun olin alle 20:nen ja tuskailin kovasti pienen
penikseni kanssa ei ollut netti- tai muita juttuja mistä olisi saanut tietoa. Nyt sitten olen kärsinyt
ja kärsin edelleen tästä asiasta ja mietin miten tämän kanssa tulisin sinuiksi. Haluaisin uida, käydä mies porukassa saunassa jne. mutta en kehtaa.

Viimeksi muokattu:
Rekku
Murrosiän alkaessa aloitettu hormoonihoito olisi kuulemma auttanut, mutta eihän sitä silloin tajunnut.
Itselläni on kaikki klassiset merkit siitä, että miessukuhormoonia on ollut liian vähän siinä vaiheessa kun sukuelimen olisi pitänyt kasvaa.
Nyt kalu on lyhyt ja ohut, kivekset korkeintaan pikkuluumun kokoiset ja koko "komeus" on ikäänkuin korkean häpykummun päällä tönöttämässä. Eli vähän tyttömäistä.

iso pieni mies
Murrosiän alkaessa aloitettu hormoonihoito olisi kuulemma auttanut, mutta eihän sitä silloin tajunnut.
Itselläni on kaikki klassiset merkit siitä, että miessukuhormoonia on ollut liian vähän siinä vaiheessa kun sukuelimen olisi pitänyt kasvaa.
Nyt kalu on lyhyt ja ohut, kivekset korkeintaan pikkuluumun kokoiset ja koko "komeus" on ikäänkuin korkean häpykummun päällä tönöttämässä. Eli vähän tyttömäistä.
Sama tilanne on minulla. Kalu on minullakin lyhyt ja ohut ja kivekset kaikenlisäksi tosi pienet, ehkä peukalonpään kokoinen. Minä olen kokenut tämän pienikaluisuuden todella rankkana ja
eka kerran yritin puhua lääkärille armeijan kutsunnoissa, mutta tuohon aikaan - 70-luvulla ei
noihin asioihin puututtu. Häpeä on ollut kaiken aikaa suuri. Armeijassa kiusattiin. Ja niinpä
olen välttänyt paikkoja, joissa joudun olemaan alasti. Mieten saunaillat, uimahallit jne. Yhteen
aikaan housujenkin löytäminen oli hankalaa niin ettei pienikaluisuus olisi tullut ilmi (nuoruuden
farkkumuoti). Olen kuitenkin perheellinen, vaimo on aina minut hyväksynyt sellaisena kuin olen ja seksikin on sujunut hyvin. Pienikaluisuus ainakin minulla vaikuttaa aivan päivittäin niin, että pissallakin on helpompi käydä niin että istuu, kun ei ole oiken vartta riittävästi. Tuntuu, että iso osa oikeasta miehen elämästä on jäänyt elämättä, kun penis on ällöttävän pieni. Miehisyyttää epäilee tuon tuosta, kelpaako mihinkään jne. Paljon on minulla ainakin suoraan psyykkinen ongelma.

Viimeksi muokattu:
LOLLIPENCIL
kerran oltiin veljen kanssa hieman humalassa saunassa ja mittailtiin peniksiämme. meidän koko suvun miehilla on aina ollut noin 12-17 cm pitkä muna mutta minulla on 32 cm. ärsyttää kun kaikki sanoo aina et en kuulu sukuun.

pirpasa
kerran oltiin veljen kanssa hieman humalassa saunassa ja mittailtiin peniksiämme. meidän koko suvun miehilla on aina ollut noin 12-17 cm pitkä muna mutta minulla on 32 cm. ärsyttää kun kaikki sanoo aina et en kuulu sukuun.

saispa joskus noin isoa. yritin seurustella miehen kanssa mutta seksi loppui lyhyeen, hänen penis pienin mitä olen ikinä nähnyt enkä koko touhun aikana tuntenut mitään. muutama kerta yritettiin mutta ei siitä mitään tullut.penis oli kuin nakki. aikaisemmilla kumppaneillani ollut aina isohko penis ja silloin touhuumiset onnistuneet ja tuntuneet hyvälle. eikä näitä aikaisempia miehiä ole kuin muutama ollut.

Viimeksi muokattu:
ei ymmärrä
Eräs naisystäväni kertoi baaneensa todella isoa.Sanoi lähes pyörtyneensä nähdessään tuon lemmenkalun täydessä mitassaan.Seksi oli kuulemma tuskien taivalta.Teki kipeetä noin ison melan kanssa rakastellessa.Sopivankokoinen penis taitaa olla parhaankokoinen.Alkoi naitattaa,olisiko vapaaehtoinen nainen sohviksen tarpeita tyydyttämään? Vaatimuksia kummempia,olet kaunis,hyvävartaloinen,rinnat passelit,mielellään posliini.En ole mikään niuhottaja.

miks te jostai vitun peniksistä puhutte on maailmassa muutaki ku phenis

Viimeksi muokattu:
stadikkaa95
Okei, mulla on semmonen ongelma että penikseni on liian suuri, se on n 19 cm ja leveys sen melkee 6 cm, olen 15v.. erektiossa tuntuisi siltä että sitä nahkaa ei vaa ole riittävästi ja sattuu, mten tällaseen tilanteeseen pitäs suhtautua?

pöllökustaa
Okei, mulla on semmonen ongelma että penikseni on liian suuri, se on n 19 cm ja leveys sen melkee 6 cm, olen 15v.. erektiossa tuntuisi siltä että sitä nahkaa ei vaa ole riittävästi ja sattuu, mten tällaseen tilanteeseen pitäs suhtautua?
Sun tarviisi varmaan käydä lääkärissä näyttämässä tuo juttu. Itsekin toki voi vähän yrittää harjoittaa, että esinahka venyisi. Ole iloinen, että sinulla on aivan komean kokoinen penis, minulla kaikki on aivan toisin päin :-(.

Viimeksi muokattu:
Sama juttu
Ainakin kannattaa yrittää - itse olisin tehnyt niin aikaisemmin jos olisin tienyt, että mahdollisesti jotain voitaisiin alle 20 tehdä. Tämä on minun aito ymmärrys ja jos olisin sinun asemassa niin en
jättäisi tähän vielä juttua. Silloin minun aikanani, kun olin alle 20:nen ja tuskailin kovasti pienen
penikseni kanssa ei ollut netti- tai muita juttuja mistä olisi saanut tietoa. Nyt sitten olen kärsinyt
ja kärsin edelleen tästä asiasta ja mietin miten tämän kanssa tulisin sinuiksi. Haluaisin uida, käydä mies porukassa saunassa jne. mutta en kehtaa.

Ite oon tällä hetkellä 20 ja kyrpä on sellaset 15-16cm juhlakunnossa mut sit löysänä naurettavan pieni et en edes uskalla mennä ulos ovesta enneku oon keränny tarpeeks rohkeutta. Itse koen että mulle nauraa jokainen vastaantulia ulkona koska on pieni kyrpä. Onhan siitä mua kiusatukki.

Viimeksi muokattu:
sama täällä, mutta
Ite oon tällä hetkellä 20 ja kyrpä on sellaset 15-16cm juhlakunnossa mut sit löysänä naurettavan pieni et en edes uskalla mennä ulos ovesta enneku oon keränny tarpeeks rohkeutta. Itse koen että mulle nauraa jokainen vastaantulia ulkona koska on pieni kyrpä. Onhan siitä mua kiusatukki.
Tiedän tunteen pienestä peniksestä, olen kärsinyt siitä jo vuosikymmenet eikä helpota yhtään. Juhalakunto ei ole läheskään sun tasoa, joten voit olla siitä ylpeä! Kaikki normimittojen miesten
ilot on itseltä ikään kuin kielletty. Ei kerta kaikkiaan kehtaa mennä mihinkään, jossa joutuis riisu-
maan - saunat ja uimahallit on kauhun paikkoja. Entäs pukeutuminen. Ei voi käyttää verrareita, farkutkin on tyhjät "siltä" kohdalta, shorteista puhumattakaan. Yhtä piina olla pieni munainen ja
sitten kun vielä on kiusattu - on arvet jotka ei katoa koskaan. Lisänä "nykynaisten" vaatimukset - nettti pullistelee kirjoituksia, joissa pieni munaisia haukutaan ja pannaan halvasta. Jokainen päivä on taakkaa, kun et voi paeta todellisuutta.

Viimeksi muokattu:
meikäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Tiedän tunteen pienestä peniksestä, olen kärsinyt siitä jo vuosikymmenet eikä helpota yhtään. Juhalakunto ei ole läheskään sun tasoa, joten voit olla siitä ylpeä! Kaikki normimittojen miesten
ilot on itseltä ikään kuin kielletty. Ei kerta kaikkiaan kehtaa mennä mihinkään, jossa joutuis riisu-
maan - saunat ja uimahallit on kauhun paikkoja. Entäs pukeutuminen. Ei voi käyttää verrareita, farkutkin on tyhjät "siltä" kohdalta, shorteista puhumattakaan. Yhtä piina olla pieni munainen ja
sitten kun vielä on kiusattu - on arvet jotka ei katoa koskaan. Lisänä "nykynaisten" vaatimukset - nettti pullistelee kirjoituksia, joissa pieni munaisia haukutaan ja pannaan halvasta. Jokainen päivä on taakkaa, kun et voi paeta todellisuutta.

Joo ei se taakka tuu itsessään siitä että on "pieni penis" vaa siitä ku muut nauravat tai puhuvat ilkeitä. Joten olen koittanu vähän valaistaa itteäni siinä mielessä että mika on "todellisuus" esimerkiks youtubesta on hyviä videoita missä järki ihmiset puhuu esim Alan Watts! Suosittelen!

Joskus ne videot mitä kattelen saa ajattelemaan kaikkea toisella tavalla ja on iloinen elämästä ja keskittyy itteensä eikä siihen mitä muut ajattelevat kun huomaavat että on "pieni penis" Onneks on sentään nykyään kavereita jotka jotenkin ainakin ymmärtää eikä pidä mua pilkkana.

Yhteistyössä