Avioliittomme on vitsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannalotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sannalotta

Vieras
olen 33-vuotias nainen, kolme vuotta ollut naimisissa, 8 vuotta mieheni kanssa yhdessä. Tuntuu vain, ettemme edes ole enää yhdessä. Teemme molemmat paljon töitä, mies työskentelee toisella paikkakunnalla, näemme lähinnä viikonloppuisin jos silloinkaan omien työmatkojeni vuoksi. Jos haluaisin nähdä miestä useammin, meidän pitäisi muuttaa tuolle toiselle paikkakunnalle ja minun pitäisi vaihtaa työpaikkaa. En haluaisi muuttaa, muttei tilanne voi tällaisenakaan jatkua pitkään.

No mikä ettei voi? Kaikkihan perustuu tunteeseen - mitä tunnette toisianne kohtaan. Jos sitä tunnetta ei ole, erotkaa, jos on, voihan sitä asua vaikka maailman äärissä.

Tämä taitaa kuulua näihin "kasvoimme aikuisiksi" -tarinoihin? Pärjännet ilman miestäsi, kun kutsut liittoanne vitsiksi. Noh, mitäpä sitä silloin enää jahkumaan. Lienet päätöksesi jo tehnyt.

olen 33-vuotias nainen, kolme vuotta ollut naimisissa, 8 vuotta mieheni kanssa yhdessä. Tuntuu vain, ettemme edes ole enää yhdessä. Teemme molemmat paljon töitä, mies työskentelee toisella paikkakunnalla, näemme lähinnä viikonloppuisin jos silloinkaan omien työmatkojeni vuoksi. Jos haluaisin nähdä miestä useammin, meidän pitäisi muuttaa tuolle toiselle paikkakunnalle ja minun pitäisi vaihtaa työpaikkaa. En haluaisi muuttaa, muttei tilanne voi tällaisenakaan jatkua pitkään.

Mikset voisi sitten muuttaa samalle paikkakunnalle jossa miehesi työskentelee?

Viimeksi muokattu: