Liisa
Pian unohdan miltä se tuntui sisällä - kertokaa oi kertokaa ja muistuttakaa - jos muistan oikein niin taju melkein menee kun mies työntyy sisään... positiivisesti siis... olla täynnä miestä... eikä se välttämättä ole koosta kiinni vaikka toiset sitä yrittää vakuuttaa...
Miten sellaista voisi edes unohtaa!!? En käsitä, minä muistan ainakin uh.. hyvinkin kauan..
Se tuntuu.. kuumalta tai viileältä!
Nainen itse on sisältä hyvinkin kuuma ja mielestäni on parasta, jos mies on hieman viileämpi kuin itse, silloin tuntee paremmin. Työntyminen on aivan jumalattoman mieletön tunne! Tuntuu kuin halkeaisi hänestä, ei liikaa ei satu, mutta huh huijaa se on menoa! Jos nainen on kireä tai tiukka, se on hieman tuskallista, mutta olen kuullut, että se on miehestä hyvinkin mukavaa. Onko?
On myös hyvin jännittävä tunne, jos mies on kuumempi kuin minä itse, se polttaa muttei liikaa. Sitä on ihan liekeissä hänestä!! ;D
Olen huomannut, että jos mies on sisällä, sormin tai peniksen kanssa, aivan täysin paikallaan, niin sitä ei tunne laisinkaan! Mitä ihmettä! Eihän siinä ole mitään järkeä!! Mutta jos sitten pienen hiljaisuuden jälkeen liike alkaa taas, niin huh!, ei tajua enää mistään mitään ja himo vain vie!
Viimeksi muokattu: