Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
jari.s
Hurjia nuo markkinamiesten puheet esim:

Bathmate penispumppu, peniksen kehittäjä

"[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Pysyvä peniksen suureneminen - jopa 10 senttiä lisää pituutta, 30% paksuutta, 40% tilavuutta."[/FONT]

Ehkei ihan 10 senttiä. "Harjaantumaton" penis kyllä esim. venytysharjoituksilla kasvaa pari senttiä. Paksuuden lisäyksestä en ole satavarma että pysyviä tuloksia saa, ehkä pumpuilla saadaan penis väliaikaisesti paksummaksi/ turvonneeksi.

"[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Eroon impotenssihuolista - Karkota impotenssi ja sen tuomat kiusalliset tilanteet."[/FONT]

Pumppaus ei aina auta erektio-ongelmiin. Toisaalta peniksen venytys ja keinotekoinen kasvattaminen saattaa aiheuttaa erektio-ongelmia myöhemmin.

Muuten, tuolla sivustolla oleva "ennen ja jälkeen" kuva näyttää käsitellyltä, ihan kuin toinen kuva olisi isonnettu kun katsoo esim. jalkojen karvoitusta.

No, kaikenkaikkiaan PE-harraste voi olla ihan terveellinen harrastus jos mies haluaa parantaa mieskuntoa kun mukana myös vitamiinit ja terveelliseen elämään panostaminen.

 
joku...
Hurjia nuo markkinamiesten puheet esim:

Bathmate penispumppu, peniksen kehittäjä

"[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Pysyvä peniksen suureneminen - jopa 10 senttiä lisää pituutta, 30% paksuutta, 40% tilavuutta."[/FONT]

Ehkei ihan 10 senttiä. "Harjaantumaton" penis kyllä esim. venytysharjoituksilla kasvaa pari senttiä. Paksuuden lisäyksestä en ole satavarma että pysyviä tuloksia saa, ehkä pumpuilla saadaan penis väliaikaisesti paksummaksi/ turvonneeksi.

"[FONT=arial,helvetica,sans-serif]Eroon impotenssihuolista - Karkota impotenssi ja sen tuomat kiusalliset tilanteet."[/FONT]

Pumppaus ei aina auta erektio-ongelmiin. Toisaalta peniksen venytys ja keinotekoinen kasvattaminen saattaa aiheuttaa erektio-ongelmia myöhemmin.

Muuten, tuolla sivustolla oleva "ennen ja jälkeen" kuva näyttää käsitellyltä, ihan kuin toinen kuva olisi isonnettu kun katsoo esim. jalkojen karvoitusta.

No, kaikenkaikkiaan PE-harraste voi olla ihan terveellinen harrastus jos mies haluaa parantaa mieskuntoa kun mukana myös vitamiinit ja terveelliseen elämään panostaminen.

Aika ääripäätähän tuo 10cm varmaan on, koko laite ei taida olla niin kauan ollut käytössä, että noin kovaa kasvua olisi mahdollista saada ja ekojen kuukausien jälkeenhän pumpuissa kasvu hidastuu melkoisesti joten aluksi voikin hyvin nopeasti tulla pari senttiä, mutta sitten ei tule kuin ehkä 0.1 cm useamman kuukauden treenauksella, lähinnä taitaa olla tuon parin sentin "ylläpitoa" tuo kasvattelu sen jälkeen.

Kuvahan varmaan aika pitkälle on oikeata, sillä penis kasvaa oikeasti melkoisesti pummpauksien jälkeen. Jokainen käyttäjä varmaan voi tämän ainakin jotenkin vahvistaa? varsinkin siis jos ei ole moneen päivään pumpannut, jos on vaikkapa edellisenä päivänä niin sehän on osittain jo valmiiksi "turvonnut".

Jokatapauksessa itse otan sen riskin, että ongelmia voi ilmetä jossain kohti, kun ei oikein lyhyemmästä vehkeestäkään voi nauttia. Ei itse eikä oikein partrenitkaan. Toki kaikki on suhteelista onko 11cm lian lyhyt kenen mielestä ja kenen ei. Itse sain pumpuilla hyvinkin nopeasti sen pari senttiä tuohon lisää joista voi olla jo tyytyväinen. Melkein jo L-argeenilla sen saavuttaa.

Paksuudessa ja lepotilassa ne suurimmat erot. Nyt lepomitta on jo aika lähellä tuota mitä ennen oli erektiossa.. toki lepomitan ja erektion ero itsellä ei suuri, mutta tuo on taas tavallaan sitä itseluottamuksen lisäystä kun lepomitat suuremmat, vaikka en vertailekkaan peniksia vaikka saunassa, se on ihan sama minkä pituuksisiä kenelläkin on, ei kai miehet oikeesti saunassa vertaile vehkeiden kokoja? vähän urbaanilta kuulostaa.. tai sitten homppeleita on enemmän liikenteessä kun ole luullut..

Varmaan yli 15cm pituuksisella ei edes tarvitsisi lähteä kasvatuspuuhiin, mutta varsinkin lyhemmän omaaville tuota voi suunitella sillä on olemassa tosiaan keinoja saada pituutta lisää ja varsinkin muilla tavoilla kun melk turhat leikkaukset, ne vasta melkein tyhmimmät tavat on.. varsinkin kun pumpulla saa juuri siihen lepomittaan lisää pituutta..
 
Viimeksi muokattu:
keke74
Terve kaikki pumppaajatoverit.
Itselläni takana 4 viikkoa, ei mitään mullistavia tuloksia. Alussa peniksen pituus pumpussa oli jotain 15 cm luokkaa ja nyt venyy tuonne 17,5 huitteille. Normaali erektiopituus on varmaan sama kuin ennen pumppaustan aloittamista, ehkä parin millin kasvu. Ei tällä menetelmällä saavuteta kuudessa viikossa
yhtään mitään, siksi olen ottanut tästä elämäntyylin. Hiljaa hyvää tulee.

Oletteko lukeneet mitä äijät rapakon takana tekevät? Pumppaavat 2-6 kertaa päivässä sekä lisänneet harjoituksiinsa jelq tekniikoita. Esimerkiksi näin: 10 min jelq + 10 min pumppia täydellä teholla. Tämä sarja toistetaan 3 kertaa eli tunnin mittainen treeni. Tämä kokonaisuus toistetaan sitten useampi kerta päivässä. Heillä tuntuu olevan tekemisen puutetta mutta keskenään kuitenkin todenneet, että kehitys on huomattavasti nopeampaa kuin 1 kertaa 20 min päivässä. Puhuvat myäs sitä, että 4 kertaa 5 min päivässä on tehokkaampi kuin se 1 kertaa 20 min.

Näitä erikoisia yhdistelmäharjoituksia on sitten yhtä monta erilaista kuin kirjoittajia foorumeilla.
Onko kenelläkään kokemuksia?

Vai todetaanko, että hulluja nuo amerikkalaiset

Onko tällä palstalla ketään, joka olisi lähtenyt soveltamaan jotain omaa treenimuotoa? Itse aloitin juuri 2x20 min päivässä (aamuin ja illoin) ja 10 min jelq tekniikoita heti pumppien perään, niin peniksen väri säilyy ennallaan ja täplät katoavat.
 
jari.s
Itse harrastin jelq + venytys juttua kauan aikaan sitten. Aika nopeasti sai tuloksia reilut pari senttiä lisää. Silloin puhuttiin että pituus palautuu mutta ei vuosien saatossa ole mitään palautumista tullut. Kuvittelisin että jos olisi jatkanut harrastusta lisää niin ehkä muutama milli olisi tullut lisää.

Minusta olisi ihan dollareiden säästöäkin että lähtee ilmaisella treenillä liikkeelle. Silläkin voi saada hyviä tuloksia aikaan.

Venytystekniikasta: vaikka lämpimän suihkun jälkeen terskan takaa ottaa molemmin käsin sormin kiinni (tietysti vasen käden sormet vasemmalta puolen kiinni) ja venyttää eteenpäin. Tätä kun toistaa ja lisää mukaan halutessaan jelq (lypsy) niin "harjaantumaton" penis kasvaa ainakin pituutta sen pari senttiä.
 
keke74
Itse harrastin jelq + venytys juttua kauan aikaan sitten. Aika nopeasti sai tuloksia reilut pari senttiä lisää. Silloin puhuttiin että pituus palautuu mutta ei vuosien saatossa ole mitään palautumista tullut. Kuvittelisin että jos olisi jatkanut harrastusta lisää niin ehkä muutama milli olisi tullut lisää.

Minusta olisi ihan dollareiden säästöäkin että lähtee ilmaisella treenillä liikkeelle. Silläkin voi saada hyviä tuloksia aikaan.

Venytystekniikasta: vaikka lämpimän suihkun jälkeen terskan takaa ottaa molemmin käsin sormin kiinni (tietysti vasen käden sormet vasemmalta puolen kiinni) ja venyttää eteenpäin. Tätä kun toistaa ja lisää mukaan halutessaan jelq (lypsy) niin "harjaantumaton" penis kasvaa ainakin pituutta sen pari senttiä.

Kauan sinulla meni aikaa kunnes oli pari senttiä tilillä? Kuinka usein viikossa treenasit ja minkälaisella
ohjelmalla.
 
Viimeksi muokattu:
KP
Lupailin laittavani tänne väliaikatietoja homman etenemisestä Bathmaten kanssa. Mitoissa ovat siis alkulukemat ja puolen kuukauden välein otetut päivitykset.

V-pit: 10,0 | 10,0 | 10,0
V-pak: 10,0 | 10,5 | 11,5
E-pit: 15,0 | 15,0 | 15,0
E-pak: 12,5 | 13,0 | 13,0
T-pak: 11,3 | 12,3 | 12,2
BM-max: 17,0 | 18,0 | 18,5

V=veltto; E=erektio; T=terska; BM-max=Bathmaten asteikon luku maksimipaineella

Kuten voi huomata, niin kehitystä on tapahtunut lähinnä paksuudessa. Olen kovasti iloinen lepopaksuuden kasvamisesta joskin vielä on mielestäni liian aikaista sanoa onko kasvu johdonmukaista. Sentin kasvu parissa viikossa tuntuu aika paljolta, joten on mielenkiintoista nähdä jatkaako se kasvua vai käykö niin, että se jopa pienentyy. Ehkä mitatessa oli vaan erityisen hyvä päivä.

Olen kyllä hiukan yllättynyt ettei pituuskasvua ole tullut yhtään (vaikka toivomuslistallani olikin lähinnä paksuutta, niin en panisi pahakseni pituuslisääkään). Samoin olisin toivonut, että erektiopaksuus olisi kasvanut samaa tahtia lepopaksuuden kanssa, mutta minkäs teet. En mittaa pituutta "standarditavalla" vaan ihosta mutta tämä tuskin vaikuttaa asiaan. BM:ssa olen kyllä päässyt täysillä paineilla jatkuvasti hiukan pidemmälle mutta se ei näytä vaikuttavan suoraan pituuksiin. Itse asiassa olen pari kertaa jo hiponut 19:n viivaa BM:ssa joka kuitenkin tuntuu jo sen verran epämiellyttävälle, etten laske sitä vielä varsinaisesti saavuttaneeni. Lepopituutta mittaan 90 asteen kulmassa, joka on jostain syystä huomattavasti lyhyempi kuin vapaana roikkuvan vehkeen lepomitta. Roikkuvana vehkeen pituus on helposti tuota 1,5 cm pidempi ja samaan pääsisi pienellä ravistelulla ennen mittausta. Mutta en viitsi fuskata.

Harjoituksien sisällöstä sen verran, että useinmiten lämmittelen itseni puoliseisokkiin, täytän BM:een kuumaa vettä ja asettelen sen paikalleen WC-pöntön päällä. Pumppaan alukumitaksi noin 17 (joka on mittanauhan mukaan hyvin lähellä oikeaa pituutta) ja muutamien minuuttien välein kasvatan painetta. Sessioiden mitta on 15-20 minuuttia yleensä kerran päivässä mutta joskus kahdestikin. Jälkikäteen vehje on selvästi tummentunut (joka kyllä katoaa pian) ja saan myös edelleen jonkin verran punaisia pilkkuja. Lypsän noin 5 minuuttia E-vitamiinipitoisen ihovoiteen kanssa. Tämä jälkilämmittely tuntuu ehkäisevän ainakin donitsin/uimarenkaan aiheutumista ja toivon E-vitamiinin poistavan pilkkuja.

Palailen asiaan taas parin viikon päästä.
 
jari.s
Kauan sinulla meni aikaa kunnes oli pari senttiä tilillä? Kuinka usein viikossa treenasit ja minkälaisella
ohjelmalla.
Muistaakseni treenasin 2-3kk aktiivisesti. Ohjelma vaihteli siltä miten kiireinen oli ja miltä tuntui mutta perusharjoitus taisi olla ensin venytystä ja sitten about 30min jelq (muistaa kosteusvoiteen). Jelg on näppärä tehdä vaikka tvtä katsellen istuen vaikka pöydän reunalla.Saattoi olla pari harjoituskertaa illassa.

Tein silloin eräänä keväänä ohjeet nettiin "Penis kesäkuntoon". Mutta ne on kadonneet jo bittiavaruuteen. Kevään treenasin ja sitten kesällä törmäsin mukavaan hieman vanhempaan naiseen ja meillä olikin seksintäyteinen kesä.

Kaikenkaikkiaan pieni treenaus jne. on ollut vain positiivinen kokemus ja vaikuttanut seksielämään innostavasti.

Ei tuloksia yhdessä yössä saa; täytyy tehdä kurinalainen ohjelma itselle miten treenaa. Ja kun tuloksia alkaa näkymään sitä jaksaa jatkaa treenaamista.
 
yksvaan
Terve kaikki pumppaajatoverit.
Itselläni takana 4 viikkoa, ei mitään mullistavia tuloksia. Alussa peniksen pituus pumpussa oli jotain 15 cm luokkaa ja nyt venyy tuonne 17,5 huitteille. Normaali erektiopituus on varmaan sama kuin ennen pumppaustan aloittamista, ehkä parin millin kasvu. Ei tällä menetelmällä saavuteta kuudessa viikossa
yhtään mitään, siksi olen ottanut tästä elämäntyylin. Hiljaa hyvää tulee.

Oletteko lukeneet mitä äijät rapakon takana tekevät? Pumppaavat 2-6 kertaa päivässä sekä lisänneet harjoituksiinsa jelq tekniikoita. Esimerkiksi näin: 10 min jelq + 10 min pumppia täydellä teholla. Tämä sarja toistetaan 3 kertaa eli tunnin mittainen treeni. Tämä kokonaisuus toistetaan sitten useampi kerta päivässä. Heillä tuntuu olevan tekemisen puutetta mutta keskenään kuitenkin todenneet, että kehitys on huomattavasti nopeampaa kuin 1 kertaa 20 min päivässä. Puhuvat myäs sitä, että 4 kertaa 5 min päivässä on tehokkaampi kuin se 1 kertaa 20 min.

Näitä erikoisia yhdistelmäharjoituksia on sitten yhtä monta erilaista kuin kirjoittajia foorumeilla.
Onko kenelläkään kokemuksia?

Vai todetaanko, että hulluja nuo amerikkalaiset

Onko tällä palstalla ketään, joka olisi lähtenyt soveltamaan jotain omaa treenimuotoa? Itse aloitin juuri 2x20 min päivässä (aamuin ja illoin) ja 10 min jelq tekniikoita heti pumppien perään, niin peniksen väri säilyy ennallaan ja täplät katoavat.

Itse teen yleensä 2x/päivä... Turha tuo max 20min per päivä rajoitus... en ole mitään haittavaikutuksia huomannut.. eli ei ne Jenkit ole hulluja.

6 viikon jälkeen olen pumpun mukaan 2 cm kasvanut, saan jo kohta täydessä imussa terskan skaalan yläviivalle, eli 200mm... paksuus kasvaa vielä rajummin, sen takia en ehkä huomaa pituuskasvua peilistä kun jortikka paksumpi myös.... ihan kuin suurennuslasin alle joutunut siis.. :D

ehdottomasti 80e arvoinen laite, aika tyhmää olla kokeilematta jos isompaa haluaa...

Katsotaan miltä vehje näyttää vuoden päästä... :D
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Täytynee pitää taukoa pumppailusta. Parina viime kertana on tullut aika paljon punaisia pisteitä peniksen varren ihoon, ja iho on myös tummunut.
Nämä molemmathan ovat tyypillisiä ilmiöitä, joihin pumppaajat tuntuvat törmäävän ympäri maailman.
Pitänee etsiä jotain rasvaa joka normalisoisi tuota ihon väriä, olikos jollakin jopa tiedossa joku e-vitamiinia sisältävä rasva?
 
Pump Iron
Täytynee pitää taukoa pumppailusta. Parina viime kertana on tullut aika paljon punaisia pisteitä peniksen varren ihoon, ja iho on myös tummunut.
Nämä molemmathan ovat tyypillisiä ilmiöitä, joihin pumppaajat tuntuvat törmäävän ympäri maailman.
Pitänee etsiä jotain rasvaa joka normalisoisi tuota ihon väriä, olikos jollakin jopa tiedossa joku e-vitamiinia sisältävä rasva?

Punaiset pisteet ymmärrän, mutta minkäs merkki tuo peniksen ihon tummuminen on? Itse en ole sitä osannut pitää huolestuttavana.
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Täytynee pitää taukoa pumppailusta. Parina viime kertana on tullut aika paljon punaisia pisteitä peniksen varren ihoon, ja iho on myös tummunut.
Nämä molemmathan ovat tyypillisiä ilmiöitä, joihin pumppaajat tuntuvat törmäävän ympäri maailman.
Pitänee etsiä jotain rasvaa joka normalisoisi tuota ihon väriä, olikos jollakin jopa tiedossa joku e-vitamiinia sisältävä rasva?
Itse olen käyttänyt ihan nivea softia. Löytyy varmaan jokaisesta kaupasta tai isommista ainakin. Pari euroa taitaa maksaa per tuubi/rasia mikä onkaan.

Mitä nyt on foorumeita lukenut niin punaiset pisteet tulee yleensä lian kovasta paineesta, ainakin tavallisien pumppujen kohdalla. Bathmatea en ole juurikaan itse käyttänyt vaikka kaapissa on, mutta eikös tässäkin homma mene niin, että mitä enemmän pumppaa vettä pois niin paine on isompi, eli aina ei kannata ihan täysille pistää jos tulee pisteitä? Kauankohan pumppauksen kesto sulle yleensä on? varmaan lyhyempikin aika riittää tai sitten tekee vaikka 5 minuutin erissä ym..

Jokatapauksessa kannattaa pitää useampi päivä taukoa jos niitä pisteitä tulee! ne käsittääkseni ei ole hyvä juttu ja kannattaa välttää, voi aiheuttaa vauriota jos ei anna tarpeeksi parantua.

Nuo voiteet estää noita täplien tulemista yleensä. Itsellä myös varsinkin alkuaikoina tuli välillä noita kun paine oli pumpussa lian kova, pari päivää taukoa niin menivät ohi. Ylipäätänsä kannattaa olla tahti pumppauksessa vaikka joka toinen päivä ym.. eli ei mitään 5-6 kertaa viikossa.. Ei tee hyvää tommoinen jos ei ole välipäiviä.
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Punaiset pisteet ymmärrän, mutta minkäs merkki tuo peniksen ihon tummuminen on? Itse en ole sitä osannut pitää huolestuttavana.
Eiköhän se ole jotain rikkoutunutta solukkoa ja verta, ikäänkuin mustelma. Sinänsä ei siis mitään vakavaa. Eikä se siis huolestuttavaa olekaan, onpahan vain pigmenttivirheellinen kalu. :)
 
Viimeksi muokattu:
Bigger-John
Itse olen käyttänyt ihan nivea softia. Löytyy varmaan jokaisesta kaupasta tai isommista ainakin. Pari euroa taitaa maksaa per tuubi/rasia mikä onkaan.

Mitä nyt on foorumeita lukenut niin punaiset pisteet tulee yleensä lian kovasta paineesta, ainakin tavallisien pumppujen kohdalla. Bathmatea en ole juurikaan itse käyttänyt vaikka kaapissa on, mutta eikös tässäkin homma mene niin, että mitä enemmän pumppaa vettä pois niin paine on isompi, eli aina ei kannata ihan täysille pistää jos tulee pisteitä? Kauankohan pumppauksen kesto sulle yleensä on? varmaan lyhyempikin aika riittää tai sitten tekee vaikka 5 minuutin erissä ym..

Jokatapauksessa kannattaa pitää useampi päivä taukoa jos niitä pisteitä tulee! ne käsittääkseni ei ole hyvä juttu ja kannattaa välttää, voi aiheuttaa vauriota jos ei anna tarpeeksi parantua.

Nuo voiteet estää noita täplien tulemista yleensä. Itsellä myös varsinkin alkuaikoina tuli välillä noita kun paine oli pumpussa lian kova, pari päivää taukoa niin menivät ohi. Ylipäätänsä kannattaa olla tahti pumppauksessa vaikka joka toinen päivä ym.. eli ei mitään 5-6 kertaa viikossa.. Ei tee hyvää tommoinen jos ei ole välipäiviä.
Juu olen tehnyt suht kovia settejä jos ajattelee tuolta kannalta, eli 20min melko kovalla imulla. Pidän tässä tosiaan nyt taukoa ja jatkan sitten vähän kevyemmin.
Niin ja jos tarkkoja ollaan niin pumpussa oleva paine ei ole "isompi", vaan päinvastoin, eli alipainepumppujahan nää vehkeet on.
 
Viimeksi muokattu:
KP
Juu olen tehnyt suht kovia settejä jos ajattelee tuolta kannalta, eli 20min melko kovalla imulla. Pidän tässä tosiaan nyt taukoa ja jatkan sitten vähän kevyemmin.
Niin ja jos tarkkoja ollaan niin pumpussa oleva paine ei ole "isompi", vaan päinvastoin, eli alipainepumppujahan nää vehkeet on.
Itse totesin myös, että jos vetää paineet tappiin (BM-asteikolla noin 190 tällä hetkellä) niin pisteitä ja tummumista tulee varmemmin. Eilen tein pari 15-20min treeniä peräkkäin pitäen BM-mitan välillä 170-180 ja kunnon alku-, väli- ja loppulämmittelyillä. Tänään ei vehkeestä edes huomaa mitään värivikaa, ellei katso tarkemmin. Ennen eilistä settiä väri oli puolivälistä eteenpäin lähes viininpunainen...

Kyselit Bigger-John myös e-vitamiinivoiteesta. Voi olla että e:tä on perus-Niveassakin mutta itse ostin Prismasta ihan jotain Rainbow-merkkistä (valkoinen iso tuubi) jossa mainostettiin olevan e-vitamiinia ja oliiviöljyä. Pienellä Googletuksella löytyy suosituksia e-vitamiinin käytölle kun ihossa on arpia tai muita vaurioita.

Älkää muuten pitäkö Bathmaten asteikon mittaria absoluuttisena totuutena. Siinä pettää itseään kahdessa suhteessa:
1) Jossain paineella BM-astekko ja mittanauha näyttävät kyllä samaa lukemaa (itsellä suunnilleen kun penis on venynyt mittaan 170) mutta kun sitten pumppaa lisää alipainetta niin Bathmate menee kasaan jolloin sen asteikko tietysti näyttää todellista suurempaa lukemaa.
2) Bathmaten sisällä penis toki venyy alipaineessa mutta kun pumpun irrottaa niin se palautuu taas jotakuinkin entiselleen. Jos siis ilmoittaisi vehkeensä pituudeksi sen mitä Bathmate näyttää niin voisi samalla mitata oman pituutensa seisten varpaillaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Kyselit Bigger-John myös e-vitamiinivoiteesta. Voi olla että e:tä on perus-Niveassakin mutta itse ostin Prismasta ihan jotain Rainbow-merkkistä (valkoinen iso tuubi) jossa mainostettiin olevan e-vitamiinia ja oliiviöljyä. Pienellä Googletuksella löytyy suosituksia e-vitamiinin käytölle kun ihossa on arpia tai muita vaurioita.

Älkää muuten pitäkö Bathmaten asteikon mittaria absoluuttisena totuutena. Siinä pettää itseään kahdessa suhteessa:
1) Jossain paineella BM-astekko ja mittanauha näyttävät kyllä samaa lukemaa (itsellä suunnilleen kun penis on venynyt mittaan 170) mutta kun sitten pumppaa lisää alipainetta niin Bathmate menee kasaan jolloin sen asteikko tietysti näyttää todellista suurempaa lukemaa.
2) Bathmaten sisällä penis toki venyy alipaineessa mutta kun pumpun irrottaa niin se palautuu taas jotakuinkin entiselleen. Jos siis ilmoittaisi vehkeensä pituudeksi sen mitä Bathmate näyttää niin voisi samalla mitata oman pituutensa seisten varpaillaan ;)
Ihan perus nivea softissa on tuota e vitamiinia ja oliiviöljyä joten kannattanee hieman kyttäilä mikä tulee halvimmaksi. Jos löytyy jotain rainbow niin toki sitä sitten.

Niin ja eihän nuo BM asteikot tosiaan kerro peniksen pituutta, mutta jonkinlaista mittaria kasvun kehitykselle se myös antaa, toki mittarissa voi tulla parikin senttiä lisää, mutta itse erektiossa ei tuommoista kasvua.

Tuo on totta, jos itsekin käyttäisin alipainepumppuni mittasteikkoa niin voisin melkein ilmoittaa pituudeksi tuon 20 cm sillä ei paljoa puutu, vaikka oikeat luvut tällähetkellä on jossain 13-14 cm luokkaa, riipuen täysin milloin pumpanut ym.. Alkumitat oli 11,7cm luokkaa, että on tuossa jotain tullut, vaikka taukojakin on pitänyt pitää Eturauhastulehduksien takia.. Pari viikkoa melkein tässä vähänaikaa sitten.. ja viikkoja jolloin vain pari harjoitusta ja kestot 10 minuutin tasoa...
 
Viimeksi muokattu:
Keke74
Itse teen yleensä 2x/päivä... Turha tuo max 20min per päivä rajoitus... en ole mitään haittavaikutuksia huomannut.. eli ei ne Jenkit ole hulluja.

6 viikon jälkeen olen pumpun mukaan 2 cm kasvanut, saan jo kohta täydessä imussa terskan skaalan yläviivalle, eli 200mm... paksuus kasvaa vielä rajummin, sen takia en ehkä huomaa pituuskasvua peilistä kun jortikka paksumpi myös.... ihan kuin suurennuslasin alle joutunut siis.. :D

ehdottomasti 80e arvoinen laite, aika tyhmää olla kokeilematta jos isompaa haluaa...

Katsotaan miltä vehje näyttää vuoden päästä... :D

Toden totta, tuon summan voi sitten jossain vaiheessa jakaa per kasvanut sentti niin
saadaan senttihinta :D . Jos onnistuisin tulevina vuosina kasvattamaan esim. 4 senttiä
niin senttihinta olisi 20 euroa. AIKA HALPA.

Eilen meni pumpussa 18 cm rikki eli edistytään.
Lisäsin ohjelmaan venytyystekniikoita tyyliin
10x30 sek venytys ja 10 sek tauko jokaisen venytyksen yhteydessä. Tämän reseptin bongasin
myös rapakon takaiselta foorumilta.

Heti perään pumppia 20 min max paineella.
Tämän jälkeen peniksen rasvaus ja 10 min jelq -tekniikoita.
Uusi pumppi 20 min max paineella sekä lopuksi
peniksen rasvaus ja 10 min jelq tekniikoita.

Aamuin ja illoin
 
Viimeksi muokattu:
155mm
Jos 10 heeboa ostaa jonkun "kasvatusvehkeen" syntyy 10 tarinaa, jossa tyhmyys peitellään muka onnistuneilla tuloksilla. Jos vähän viittitte kuukletella sladdin anatomiaa niin huomaatte, että paisuvaisten "kuori" on järjettömän sitkeä ja kova kalvo. Sen kovuudesta kertoo esim sen läpi annettava erektioruiske, joka pitää painaa todella kovaa, että ohuen injektioneulan saa läpi ja se rusahtaa läpi... tsekatkaa video. Erään jutun mukaan paisuvaisten kalvon venyminen normaalia erektiomittaa isommaksi on lähes mahdotonta. Joissain tapauksissa tapahtuu lievää rikkoutumista joka korjautuu arpeutumalla ja näin on saatu pientä koonmuutosta. Pillerit... täyttä huuhaata. Ne toki lisäävät paisuvaiskudoksen verenvirtausta, mutta eivät venytä eivätkä kasvata pätkääkään paisuvaisten kalvoa. Jelqing... lypsäminen aiheuttaa painetta lähinnä varren keskivaihilta terskaan. Vuosien lypsämisellä aikaan saatu pieni koonmuutos aiheuttaa sen, että kalusta tulee kartiomainen, koska painetta ei saada kalun juuresta lähtien. Lisäksi se aiheuttaa sisäistä verenvuotoa ja arpisidekudoksen muodostumista, joka heikentää verenvirtausta sekä volyymiä. Myös hermot ovat vaarassa. Tunnottomalla hepillä on sitten kiva nypytellä. AndroPenis... tämä VOI kasvattaa pituutta, mutta sen tekniikka ei auta saamaan ympärysmittaan kasvua. Sen sijaan fysiologinen totuus on, että kun jokin venyy pituussuunnassa sen ympärysmitta supistuu. Lisäksi venytys saattaa saada aika vmäisiä kudosvaurioita. Tsekatkaa aika ilkeet kuvat. Pitäkää vehkeistänne huolta liikunnalla ja muilla terveillä elämäntavoilla ja unohtakaa pornoleffojen aiheuttamat peniskateudet.

Nimim. -15,5 cm on ja pysyy-
 
joku...
Tiedä sitten onko tuo 155mm viesti täyttä totta vai ei, mutta itsellä tässä muutaman kuukauden aikana on koko kasvatustouhussa ollut vain positiivisiä ajatuksia. Pituus alkaa lähennellä kohta 15 cm kun alkumitat oli hieman alle 12 cm. Toki osa pituudesta on tullut jo pelkästään erektion parantuessa esimerkiksi l-argeninen ansiosta ja pumpun ylipäätänsä, mutta uskon silti, että kasvua on varsinkin pumpun ansiosta tullut melkoisesti, varsinkin lepotilassa. Vaikka varsinaista kasvua ei välttämättä ole hirveästi tullut, niin kasvu on kuitenkin sen verran merkittävä varsinkin lepotilassa, että ei tuo ihan humpuukkia ole.

Välillä on joutunut tuon eturauhasen tulehduksen takia pitämään viikkonkin taukoa, mutta pituus on silti säilynyt. Silmiin nähden kasvua on selkeästi useampi sentti joten pelkästään mittausvirheistäkään ei voida puhua.

Jokatapauksessa penistä voi kasvattaa, sanokaa muut mitä sanotte. Sitä en osaa sanoa sitten kuinka terveellistä se on pitkällä tähtäimellä, mutta pystyy kuitenkin. Joillekin se pari senttiä on tärkeää.
 
E. Inari
Tiedä sitten onko tuo 155mm viesti täyttä totta vai ei, mutta itsellä tässä muutaman kuukauden aikana on koko kasvatustouhussa ollut vain positiivisiä ajatuksia. Pituus alkaa lähennellä kohta 15 cm kun alkumitat oli hieman alle 12 cm. Toki osa pituudesta on tullut jo pelkästään erektion parantuessa esimerkiksi l-argeninen ansiosta ja pumpun ylipäätänsä, mutta uskon silti, että kasvua on varsinkin pumpun ansiosta tullut melkoisesti, varsinkin lepotilassa. Vaikka varsinaista kasvua ei välttämättä ole hirveästi tullut, niin kasvu on kuitenkin sen verran merkittävä varsinkin lepotilassa, että ei tuo ihan humpuukkia ole.

Välillä on joutunut tuon eturauhasen tulehduksen takia pitämään viikkonkin taukoa, mutta pituus on silti säilynyt. Silmiin nähden kasvua on selkeästi useampi sentti joten pelkästään mittausvirheistäkään ei voida puhua.

Jokatapauksessa penistä voi kasvattaa, sanokaa muut mitä sanotte. Sitä en osaa sanoa sitten kuinka terveellistä se on pitkällä tähtäimellä, mutta pystyy kuitenkin. Joillekin se pari senttiä on tärkeää.
Minkä takia eturauhasen tulehdus pakottaa sinut pidättäytymään kehittämispuuhista?
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Minkä takia eturauhasen tulehdus pakottaa sinut pidättäytymään kehittämispuuhista?
Koska kivekset on melkein puolet isommat ja turvonneet ,kun eturauhasen tulehdus on päällä ja jos siinä alkaa vaikkapa pumppailemaan niin pumppu painaa kiveksiin ja se tekee todella kipeää jos edes silloin hipaisee vahinkossa kiveksiin. Jo "runkkaaminen" tekee todella tiukkaa kun tulehdus päällä juuri turvonneiden pallien takia.

Ainoa keino silloin on kasvattaa lähinnä ruokavalion avulla ja L-argininen ja muutenkin tervellisemmän elämän avulla, mutta pumppua ei voi siis silloin juurikaan käyttää. Sen takia itsellä ei ole kasvatus ihan näin talvella meinnanut luonnistua täysipäiväisesti, mutta nyt kesällä pääsee paremmin tähänkin hommiin. Jokatapauksessa pituuskasvua tässävaiheessa on jo selkeästi näkyvissä pienistä tauoista huolimatta, tiedä sitten jopa tommoiset useamman päivän tauot tekeekö ne vain hyvää, ettei ihan kokoajan rasita elintään ja on palautuspäiviä.
 
Viimeksi muokattu:
KP
No niin, pumppailua on takana tasan 6 viikkoa ja oli aika taas ottaa mitat. Tässä siis tilastot alkumitoista tähän päivään puolen kuukauden välein mitattuna. Pituudet ihosta mitattuina, ei häpyluusta.

V-pit: 10,0 | 10,0 | 10,0 | 11,0
V-pak: 10,0 | 10,5 | 11,5 | 11,6
E-pit: 15,0 | 15,0 | 15,0 | 15,5
E-pak: 12,5 | 13,0 | 13,0 | 13,0
T-pak: 11,3 | 12,3 | 12,2 | 12,2
BM-max: 17,0 | 18,0 | 18,5 | 19,0

V=veltto; E=erektio; T=terska; BM-max=Bathmaten asteikon luku maksimipaineella

Yllätyksekseni nyt oli havaittavissa myös pituuskasvua, kun tähän asti kasvua on tullut lähinnä paksuuteen. Tällä kertaa paksuus pysyi puolestaan samoissa mitoissa kuin edellisessä mittauksessa. Bathmaten asteikolla sain kyllä pumpattua 19cm asti mutta iho ei ole vielä tottunut moiseen paineeseen, eikä olotilaa voi silloin sanoa miellyttäväksi. Olen yleensä pitänyt BM-mitan 170 ja 180 välissä, joka on vielä ihan miellyttävää, ja pumpannut lopussa ehkä minuutiksi maksimiin. Maksimipumppausta en tosin ole en tehnyt läheskään joka kerta, sillä se tekee kaluun punaisia pisteitä lähes poikkeuksetta. Ainakaan seuraavaan pariin viikkoon tuskin yritänkään ylittää tuota 190:tä.

Sessioita on edelleen ollut päivittäin (koko aikana on ehkä ollut pari vapaapäivää) ja kestoltaan ne ovat jotakuinkin 20min. Joskus parikin kertaa päivässa. Pidemmissä sessioissa uhkaa yhä tulla donitsiefektiä mutta kunnon jälkilämmittelyillä sitä tuntuu saavan estettyä tehokkaasti. Kalun tummumista on myös edelleen havaittavissa mutta se yleensä katoaa seuraavaan kertaan mennessä.

Halut ovat selvästi hieman kasvaneet tämän kuuden viikon aikana, joskin arvelen sen johtuvan lähinnä siitä, että kalun tuntee lahkeessa paremmin ja edellisen treenin jäljiltä on jatkuvasti aistittavissa pientä jomotusta. Sekstailun laatuun ja omiin kykyihin ei pumppaus ole vaikuttanut mitenkään. Vaimokin tuntuu hyväksyvän treenailuni. Alkaa olla jo ihan normaalia pestä hampaita kylppärissä vierekkäin niin että toisella on Bathmate tuettuna lavuaarin reunaan...
 
joku...
Kannattaanee niitä välipäiviä tehdä, ei lihaskaan kasva jos sitä jatkuvasti treenaa vaan tarvitsee aina palautumisaikaa. Toki peniksessä ei olekkaan lihasta, mutta pointti melko sama jokatapauksessa, välipäiviä kannattaa tehdä ja antaa hieman peniksen palautua. Silloin tällöin voi tehdä ihan hyvää pitää parinkin päivän taukoa. Tai itse ainakin olen hyväksi tavaksi huomannut treenailla aina parin päivän välein, näin välttää jo helpommin ne punaiset pisteetkin joita tulee joskus kun lian kovaa treenaa ja muutenkin vaikka ikää ei ole kuin parikymmentä niin ei vain kestä useamman päivän treeniä putkeen vehkeet, näkyy jo pituudessakin jos sitä rasittaa kokoajan :)

Miten muuten mitat on tehty, kauanko on edellistä pumppauksesta aikaa? heittojahan voi tulla melkein senttejä puoleen tai tosieen jo ihan sen mukaan montako tuntia edellisestä kerrasta on kun on pumpannut. Jotta meinaa saada kunnollisia tuloksia kannattanee tehdä mittaukset aina tietyn ajan puitteista edelliskerrasta niin tulokset on aina vertailukelpoisempia. Pumppauksen jälkeen kun voi kasvua olla jonkin verran tuon turvotuksen takia ja siitä sitten mitä kauemmaksi mennään niin se pikkuhiljaa laskee.
 

Yhteistyössä