J
Jussi
Vieras
Olen naimisissa nuoren vaimon kanssa ( ikäeroa n 15 vuotta ) ja meillä asiat sujuu kaikin puolin oikein hyvin. Välillä toisaalta tuntuu, että olemme eri aaltopituudella ~ jollainlailla ihan erilaisia ihmisiä. Hän on hyvin tavoitteellinen, mutta käytännössä kuitenkin lapsellinen ja melko aikaansaamaton tai jopa tehoton toimissaan. Näin siis välillä. Itse olen ehkä hidas, mutta jos päätän jotain on varma että myös tapahtuu.
Tavatessani exääni, on minun ja hänen välit paljon "paremmat" kuin aikanaan ennen kuin erosimme. Voi olla , että muistelen vaan niitä "hyviä" muistoja silloisesta elämästä ja en muista enää kaikkia vaikeuksia ja syitä mitkä johti eroon. Kuitenkin havahdun hereille välillä ajatuksista, jossa olen palannut exan luokse takaisin....
Mikä avuksi, miten tässä tilanteessa tulisi ajatella ja/tai toimia ?
Tavatessani exääni, on minun ja hänen välit paljon "paremmat" kuin aikanaan ennen kuin erosimme. Voi olla , että muistelen vaan niitä "hyviä" muistoja silloisesta elämästä ja en muista enää kaikkia vaikeuksia ja syitä mitkä johti eroon. Kuitenkin havahdun hereille välillä ajatuksista, jossa olen palannut exan luokse takaisin....
Mikä avuksi, miten tässä tilanteessa tulisi ajatella ja/tai toimia ?